00:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دامین

۳۲ شرکت بورسی بازارگردان‌دار شدند
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۳۲ شرکت در بورس اوراق بهادار آغاز شد.
بازارگردانی سایپا و ۱۰ زیرمجموعه، بورس ، گل گهر و ۱۲ شرکت دیگر آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام سایپا و ۱۰ زیرمجموعه، بورس تهران، گل گهر و ۱۲ شرکت دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه شروع شد .
افزایش سرعت سایت‌ها با دامنه ir با انجام تست پایداری
نماد برتر- تست پایداری سیستم DNS دامنه داخلی ir. برگزار شد و با انجام این تست و انتقال دامین‌های داخلی، پایداری شبکه بیشتر شده و سرعت بازگشایی سایت‌هایی که روی دامنه ir. هستند، بالاتر می‌رود.
سهام زیرمجموعه سایپا و دارای صف فروش امروز دامنه نوسان ندارد
نماد برتر- زیرمجموعه سایپا و دارای صف فروش، امروز مشمول رفع گره معاملاتی شده و سهام آن بدون دامنه نوسان داد و ستد می شود.
تحریم فیسبوک توسط بانک‌های کانادایی
نماد برتر- گروهی از بانک‌های بزرگ کانادایی همکاری تبلیغاتی با فیس بوک را لغو کردند.
«ومشان» و کارنامه مثبت 9 ماهه!
نماد برتر - یکی از شرکت های کوچک حاضر در بازار سرمایه «ومشان» است که همین کوچک بودن سبب رشد شدید قیمت سهام آن شده است.
سه رکورد جدید برای ایران
پایگاه خبری راد: در حالی وارد آخرین ماه تابستان شدیم که امسال برخلاف سال گذشته، شاهد خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده نبودیم؛ اتفاقی که در کنار رکورد زدن صادرات برق قرار گرفت و چراغ موفقیت این صنعت را روشن کرد. یعنی امسال با بهره‌برداری از ۳۲۵۰ مگاوات نیروگاه جدید، صرفه‌جویی ۳۸۷۴ مگاواتی در مصرف برق پیک و صادرات ۲.۳ میلیارد کیلووات ساعت انرژی به کشورهای همسایه در فصول گرم، رکوردهای جدیدی در این بخش به ثبت رسانده شد.
دامنه‌ فارسی میلیونی شد
پایگاه خبری راد: آخرین آمار منتشره از ثبت دامنه‌ در مرکز ثبت دامنه کشوری حاکی است که تاکنون بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده و پسوند دات‌آی‌آر (ir.) بیش‌ترین دامنه‌ی فعال را دارد.
تعداد دامنه‌های فارسی از یک میلیون گذشت
پایگاه خبری راد: در حال حاضر بیش از یک میلیون دامنه فعال با پسوندهای مختلف در مرکز ثبت دامنه کشوری ایران ثبت شده که پسوند دات‌آی‌آر (ir.) بیش‌ترین دامنه‌ی فعال را از آن خود کرده است.
اعلام اسامی ۳۰ جان‌باخته حادثه سیل در کشور
پایگاه خبری راد: جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، مرگ ۳۰ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور را تأیید کرد.
مسیریابی نابینایان در ایستگاه راه‌آهن با یک اپلیکیشن
پایگاه خبری راد: پژوهشگران دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پیاده‌سازی نرم‌افزاری برای مسیریابی در ایستگاه‌های راه آهن دست یافتند که با اضافه کردن قابلیت صوتی در آن، نابینایان از این نرم‌افزار می‌توانند برای مسیریابی بهره‌مند شوند.
تولید کاتالیست‌هایی که انحصار شرکت‌های خارجی را شکست
پایگاه خبری راد: محققان کشورمان با کاربردی کردن فناوری نانو در کاتالیست‌ها علاوه بر آنکه موجب افزایش راندمان واحدهای صنعتی شده‌اند، از نظر استحکام نیز بهینه‌سازی شد؛ به گونه‌ای که به گفته آنها عمر این کاتالیست‌ها نیست به مشابه خارجی افزایش یافته است.
پرتره‌ای از "نوربخش" در جشنواره‌ی حقیقت
پایگاه خبری راد: مستند پرتره «رئیس کل» به کارگردانی و تهیه‌­کنندگی سید محمد مرعشی در دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت رونمایی می شود.
افزایش عرضه سهام در بورس موجب ریزش قیمت‌ها شد!
پایگاه خبری راد: معامله‌گران بازار سرمایه امروز کفه عرضه را سنگین کردند و این سنگینی عرضه باعث شد شاخص‌های بازار سهام با ریزش همراه شود. این عرضه‌ها آنقدر بود که در برخی از نمادها شاهد صف فروش بودیم.
 نیازهای عراق از طریق صنایع البرز تأمین می شود
پایگاه خبری راد: کالاهای تولیدی استان البرز از کیفیت و سطح استاندارد بالایی برخوردار است و توانایی تولید کالاهای مصرفی عراق و سایر کشورها در استان البرز فراهم شده است.