19:03 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خاک

رژه ۲۱۴ هزار تن میلگرد در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه میزبان عرضه ۲۱۴ هزار و ۳۰۸ تن میلگرد، ۱۲۶ هزار تن خاک روی، ۱۶ هزار و ۲۷۶ تن تیرآهن، ۵۰۶ تن سبد نبشی، ۲۰۰ تن شمش بلوم و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا است.
تولید روی در کشور با ۴۵ درصد ظرفیت اسمی
بیشتر واحدهای تولید روی در کشور به دلیل نبود دسترسی به میزان خاک مورد نیاز با عیار مناسب، کمتر از ظرفیت اسمی خود یعنی ۴۵ درصد، به تولید روی می پردازند.
سیمانی‌ها باز هم رشد می‌کنند؟
شرکت‌های تولیدکننده سیمان در یک سال اخیر توانستند مجوز افزایش نرخ بگیرند و قیمت بازار آن فراتر از تصورات رشد کرد.
مروری بر وضعیت بازار نفت در هفته گذشته / ضربه سهمگین دلتا بر پیکر بازار
بازار نفت در هفته گذشته عمدتا تحت تاثیر جو منفی قرار داشت و در نهایت با ضرر هفتگی معاملات خود را به پایان رساند. مهم‌ترین عامل سقوط بازار در روزهای اخیر، افزایش موارد ابتلا به نوع دلتای ویروس کرونا بود که باعث نگرانی از وضعیت تقاضای سوخت شد.
عرضه فراوان محصولات فولادی در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۱۴۰ هزار و ۹۲۰ تن ورق فولادی، ۶۸ هزار و ۱۴۶ تن میلگرد، ۱۶ هزار و ۷۹۰ تن تیرآهن است.
عرضه تختال، شمش بلوم و ورق فولادی در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز سه شنبه ۱۲ امردادماه میزبان عرضه۹ هزار و ۹۰۰ تن ورق فولادی، ۴۰ هزار تن تختالC و ۱۰۷ هزار و ۵۰۰ تن شمش بلوم است.
۶۰ شرکت، ۴ بانک و ۵ پالایشگاه به تابلو بازگشتند / توقف ۵ نماد برای مجمع
در برابر توقف ۵ نماد بورسی و فرابورسی برای مجمع سالانه و فوق العاده، ۶۰ شرکت دیگر، چهار بانک و پنج پالایشگاه با بازگشایی نماد به تابلو معاملات بازگشتند.
فعالیت شرکت های پتروشیمی تحت تاثیر قطعی برق نیست
شرکت های پتروشیمی عموماً از شبکه برق سراسری استفاده نمی کنند، لذا فعالیت این شرکت ها خیلی تحت تاثیر قطعی های مکرر و اخیر برق شبکه سراسری قرار نمی گیرند.
آب به زیر کیسه‌های "سشمال" رفت
این شرکت سیمانی در خردادماه سال جاری تنها در بازار داخلی فروش محصول داشته و فقط سیمان خاکستری به فروش رفته است.
"فاسمین" برنده مزایده ۱۲۵۰۰ تن خاک روی
شرکت کالسیمین از نتایج برگزاری مزایده خبر داد.
افزایش فروش یسمان در «سکرما»
نماد برتر - افزایش سود عملیاتی شرکت در کنار رشد بیش از ۸۰ درصدی سود سرمایه‌گذاری‌های شرکت منجر به رشد محسوس سودآوری شرکت شده است.
هالک بانک: پیگرد قضایی را تمام کنید!
نماد برتر - هالک بانک که از سوی آمریکا متهم به کمک به دور زدن تحریم های ایران و یک میلیارد دلار پولشویی شده است، خواستار پایان پیگرد قضایی پرونده تحریمی ایران شد.
بارش باران در ۱۹ استان کشور
نماد برتر- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در ۱۹ استان کشور طی امروز(۵ فروردین ماه) خبر داد.
مراقب باشید، شاید برای آیندگان آبی نباشد
نماد برتر- هر سال از دوم فروردین به عنوان روز جهانی آب یاد می شود تا شاید از این طریق و گوشزد به اهالی این کره خاکی قدر این مایه حیات بیشتر درک و چاره ای برای حفظ آن و انتقال آن به نسل های آینده اندیشیده شود.