17:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حقوق کارکنان دولت

حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۲۰ درصد افزایش پیدا می کند
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با افزایش حداقل ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون تومان حقوق کارکنان دولت مخالفت کرده و مصوب کردند که حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.
ارجاع تبصره مربوط به افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۸ به کمیسیون تلفیق
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شواری اسلامی تبصره مربوط به افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۸ را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
لاریجانی از بررسی افزایش حقوق کارکنان و کمک به طبقات پایین در جلسه غیرعلنی خبر داد
پایگاه خبری راد: رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه افزایش حقوق کارکنان دولت در جلسه غیرعلنی خبر داد.
دستمزد کارگران را فدای مصلحت نکنید!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار با بی اهمیت خواندن افزایش ۲۰ یا ۲۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران گفت: آن چیزی که برای کارگران اهمیت دارد، این است که دولت تورم را برای سال آینده کنترل کند و قیمت اقلام ضروری سبد معیشت کارگران را ثابت نگه دارد تا معیشت کارگران به خطر نیافتد.
وضـعـیـت بـنـزین، یـارانه، مالـیات، حـقوق،‌ درآمـد نفـتی و... در بودجه ۹۸ از زبان «تاجگردون»
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز درباره نرخ بنزین تصمیمی گرفته نشده است، گفت:­ مجلس و دولت هنوز به یک مدل اجماعی برای تغییر نرخ بنزین نرسیدند.
تسهیلات بانکی برای مسکن ۱۰۰ هزار نفر پرداخت می‌شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ از تکلیف دولت و بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات بانکی مسکن ۱۰۰ هزارنفر خبر داد.
 روند گازرسانی به کرمانشاه قابل قبول نیست
پایگاه خبری راد: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سردسیر بودن کرمانشاه تاکید کرد: بسیاری از روستاهای کرمانشاه در انتظار گازرسانی هستند.
کارگران هم بالاخره سبد کالا گرفتند
پایگاه خبری راد: طبق وعده‌های داده شده از امروز ۲۰۰ هزار تومان بسته حمایت غذایی به حساب کارگران مشمول قانون کاری که دریافتی زیر سه میلیون تومان داشته باشند، واریز می‌شود.
تاکید بر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۸
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کانون بازنشستگان مشهد بر ضرورت تامین اعتبار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه ۹۸ تاکید کرد و از کمیسیون تلفیق مجلس خواست با مساعدت بیشتری بودجه مورد نیاز را تصویب کند.
افزایش حقوق کارکنان به روال امسال ،به صورت پلکانی اعمال خواهد شد!
پایگاه خبری راد: با وجود بحث‌هایی که در مورد احتمال افزایش یکسان حقوق در سال ۱۳۹۸مطرح است، ‌ دولت افزایش پلکانی حقوق را مانند امسال اعمال خواهد کرد.
 افزایش حقوق کارکنان دولت در بودجه 98!
نوبخت اعلام کرد: برای کارکنان دولت در بودجه سال 1398 رقم قابل‌توجهی افزایش منظور شده است که پیش‌نویس لایحه آن از سوی سازمان برنامه‌وبودجه کشور به دولت تقدیم شده، طی دوهفته آینده عدد نهایی آن اعلام خواهد شد.
 برای حفظ قدرت خرید کارمندان و کارگران چه تصمیمی باید اتخاذ کرد؟
پایگاه خبری راد: افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان تنها در صورتی کفاف هزینه‌های زندگی را می‌دهد که یا شرایط اقتصاد به قبل از آغاز سال ۹۷ برگردد یا دریافتی افراد تغییر کند.
آیا افزایش ۲۰ درصدی حقوق پاسخگوی هزینه‌های زندگی است؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آن که هنوز به ثبات اقتصادی نرسیده‌ایم ، هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق و دستمزدها برای سال بعد باید منطقی و واقع‌بینانه و پاسخگوی معیشت خانوارها باشد.
دلیل تاخیر در اعطای کمک جبرانی و بسته غذایی چیست؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس مسایل اقتصادی با انتقاد از تاخیر در توزیع سبد حمایت غذایی و پرداخت کمک های جبرانی، پیشنهاد افزایش مجدد حقوق کارکنان تا پیش از پایان امسال را مطرح کرد.
۶۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل‌ بگیرند
پایگاه خبری راد: فعال حوزه کار معتقد است شرایط فعلی اقتصاد چندان مطلوب نیست، بنابراین نه تنها ترمیم حقوق کارگران و کارمندان، بلکه بازنشستگان هم باید در دستور کار قرار گیرد.