08:20 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حقوق مصرف کنندگان

اعلام وظایف خودروسازها برای تعهدات خود!!!
پایگاه خبری راد: مدیر عامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان از برنامه ریزی این سازمان برای تحقق ساماندهی بازار خودرو در قالب مجموعه ای از سیاست های کلان و اقدامات اجرایی در مدت معین خبر داد.
ضعف دستگاه های نظارتی در پایین آوردن قیمت ها در بازار!
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان کرمانشاه پایین نیامدن قیمت‌ها در بازار بعد از ارزان شدن دلار را ناشی از ضعف دستگاه‌های نظارتی دانست.
گوشی‌های جدیدی با برچسب دروغین شبکه ۵G!
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی‌های فروخته شده توسط اپراتور مخابراتی AT&T دارای برچسب تقلبی تجهیز به فناوری شبکه ۵G هستند این در حالیست که در واقع به چنین فناوری مجهز نیستند.
C3 به پارکینگ برگشت!
پایگاه خبری راد: پس از صدور دعوتنامه سیتروئن سی3 و مشخص شدن قیمت این خودرو، رییس سازمان حمایت دستور توقف صدور دعوتنامه تکمیل وجه این خودرو را ابلاغ کرد.
تحویل فوری خودرو در صورت نداشتن قطعه !
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان کرمانشاه ضمن غیرقانونی دانستن افزایش قیمت از سوی خودروسازان، گفت: خودروسازان قصد دارند با این کار وضعیت بازار را بسنجند.
لیزینگ کلاهبردار نیست/ وزارت صنعت پاسخگوی پیش‌فروش خودرو باشد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن ملی لیزینگ در مورد تخلف شرکت‌های لیزینگ و تعقیب آنها، گفت: این‌ها در حوزه نظارت و مسئولیت سازمان حمایت و وزارت صمت قرار دارند.
طلبکاران مفتاح رهنورد در راه وزارت صمت
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز روابط عمومی و ارتباطات وزارت صمت با حضور در میان تجمع شاکیان شرکت مفتاح رهنورد اعلام کرد: در نامه ای از دادستان درخواست اختصاص شعبه ای جهت رسیدگی به تخلفات پیش فروش خودرو در برخی از شرکت ها داشته ایم.
پیش‌فروش روز اول ایران‌خودرو به پایان رسید
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در روز اول برای کدملی یک، با تکمیل ظرفیت فروش امروز، به پایان رسید.
پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو از سه‌شنبه آغاز می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار، از روز سه شنبه سوم مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز و طی شش روز اجرا خواهد شد.
آزادسازی قیمت‌گذاری خودرو به شرط تعرفه صفر واردات قابل قبول است
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آزادسازی قیمت‌گذاری خودرو بدون ایجاد رقابت در صنعت خودروسازی کشور و حمایت از مصرف کنندگان به بازار یک طرفه‌ای مبدل خواهد شد که تماما به نفع شرکت‌های خودروسازی تمام می‌شود.
شناسایی ۳۰ هزار متخلف در بازرسی‌های مربوط به احتکار و گرانفروشی
پایگاه خبری راد: معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور ایجاد فضای دلالی بوجود آمده در حال حاضر را آفت بازار دانست.
نبود تجهیزات آزمایش برنج در مازندران
پایگاه خبری راد: رئیس کارگروه تخصصی صنایع تبدیلی و غذایی اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران گفت: هزینه آزمایش برنج به راحتی نیست و تجهیزات آن را هم نداریم.
دستورالعمل فعالیت امدادخودروها به وزارت صنعت ارسال شد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو، از تدوین دستورالعمل ضوابط فعالیت شرکت‌های امدادخودرویی و ارسال آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تصویب و اجرا خبر داد.
خودروسازان گارانتی تعمیر و قطعات را جدی بگیرند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان گارانتی تعمیر تا سه ماه و تعویض قطعات تا ۶ ماه را باید جدی بگیرند تا حق و حقوق مشتریان و مصرف‌کنندگان رعایت شود.
عدم درج قیمت بالاترین تخلفات صنفی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از عدم درج قیمت به عنوان بزرگترین تخلف صنفی در کشور یاد کرد و گفت: ما در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در کشور انجام دادیم.