05:44 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاظت

ارتقای ایمنی "فولاد" با استفاده از سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه وجود سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد را موجب ارتقای ایمنی شرکت دانست.
ضرورت برخورداری خودروهای حمل پسماند تهران از معاینه فنی
نماد برتر- طی ماه‌های اخیر گزارش‌های متعددی از نشت شیرابه از خودروهای حمل پسماند منتشر شده است که علاوه‌بر ایجاد خطر لغزندگی معابر و جاده‌ها باعث آلودگی خاک و منابع آب‌ می‌شود و می‌تواند آثار مخربی بر محیط زیست و سلامت انسان‌ها برجای گذارد. در این شرایط رییس اداره محیط زیست انسانی استان تهران تاکید کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل پسماند امری ضروری است که باید در اسرع وقت صورت گیرد.
موافقت پنتاگون با اعزام ۲۵ هزار نیرو برای مراسم تحلیف بایدن
نماد برتر- وزارت دفاع آمریکا از موافقت پنتاگون برای اعزام ۲۵ هزار نیرو در مراسم تحلیف بایدن در واشینگتن دی.سی به منظور تضمین امنیت و دفع حملات احتمالی حامیان ترامپ خبر داد.
ایران به پایگاه خانگی جدید القاعده تبدیل شده است / واکنش تند ظریف
نماد برتر- وزیر خارجه آمریکا بدون ارایه مدارک و اسناد ، مدعی شد ایران با پناه دادن به رهبران القاعده و حمایت مستقیم به پایگاه خانگی جدید این گروه تبدیل شده است.
شماره گذاری نیسان وانت‌ زامیاد آغاز می شود/ تداوم تولید موتور جدید یورو ۵
نماد برتر- شرکت زامیاد اعلام کرد: شماره گذاری وانت های نیسان با صدور مجوز سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد در روزهای آینده آغاز خواهد شد.
انتقاد از گرانی سه برابری فروش گاز به سیمانی ها/ قیمت هر تن یک‌ میلیون تومان
نماد برتر- مدیرعامل سیمان جوین با اشاره به سوزاندن مازوت در شهر‌ها از فروش آن به سه برابر قیمت گاز به تولید کنندگان انتقاد کرد و گفت: قیمت منطقی هر تن سیمان باید یک‌میلیون تومان باشد.
شائبه کرونای انگلیسی پرواز ایران به این کشور را لغو کرد
نماد برتر- در شرایطی که اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره شیوع کرونا ویروس انگلیسی منتشر شده است، پروازهای ایران به این کشور به مدت دو هفته تعلیق می‌شود.
جزئیات نحوه طبقه‌بندی اطلاعات محرمانه بورسی
نماد برتر- رئیس اداره پیشگیری و ارتقاء سلامت بازار سرمایه با تشریح مصوبه شورای عالی بورس برای طبقه‌بندی اطلاعات محرمانه گفت: سازمان بورس مکلف شد دستورالعمل‌ امحاءمستندات محرمانه را تدوین کند.
نوید سازمان بهداشت جهانی از پایان کرونا / نیاز ۲۳.۹ میلیارد دلاری
نماد برتر- مدیرکل سازمان بهداشت جهانی با ارزیابی مثبت نتایج آزمایش واکسن‌های کرونا از نزدیک شدن به پایان همه‌گیری خبر داد .
تولید نانو عایق‌هایی با خواص همزمان جاذب صوت و حرارت
نماد برتر- تولید نانو رنگ‌های عایق محصول دانش بنیان یکی از شرکت‌های فناور است که به طور همزمان از خواص جاذب صوت (در محدوده فرکانس هزار هزتر) و حرارت برخوردار است و توانسته این محصولات را صادر کند.
مخالفت دولت و وزارت خارجه با مصوبه امروز مجلس در لغو پروتکل الحاقی
نماد برتر- سخنگوی دولت و وزارت خارجه ضمن مخالفت با مصوبه مجلس مبنی بر لغو پروتکل الحاقی آن را ناکارامد و موجب دائمی شدن تحریم ها خواندند و خواستار تجدید نظر مجلس شدند.
لزوم حرکت به‌سمت رگولاتوری پویا برای تحقق تحول دیجیتال
نماد برتر- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: رگولاتور بخش ICT باید با در نظر گرفتن تحول دیجیتال در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های جدید خود، به سمت رگولاتوری پویا حرکت کند.
تکرار تخلف در ارسال سفارشات نامتعارف با مثالی از "وتجارت" / درخواست از سازمان
نماد برتر- یک فعال بازار سرمایه با اعلام تکرار تخلف در ارسال سفارش های نامتعارف و وضعیت دیروز بانک تجارت از سازمان بورس خواست با این نوع تخلف و دستکاری در قیمت ها برخورد شود.
آخرین وضعیت فروش سهام عدالت با امکان جدید / انصراف ۲۴۸ هزار نفری
نماد برتر- مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی با اعلام آخرین وضعیت فروش سهام عدالت گفت: با امکان جدید فراهم شده ۲۴۸ هزار نفر از سهامداران سفارش فروش سهام عدالت را لغو کردند.
۲ هزار میلیارد تومان برای سدهای ژاوه و آزاد هزینه شد
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: تاکنون برای پروژه سدهای ژاوه و آزاد ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده اما بهره‌وری و پیشرفت لازم صورت نگرفته که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط زودتر به نتیجه برسند.