01:42 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حسینی

وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق، فرصتها و تهدیدها، یکشنبه ۱۰ امرداد ماه برگزار می‌شود. در این نشست تجدید ساختار صنعت برق در ایران و روند شکل‌گیری بازار برق تشریح و نحوه عملکرد بازار عمده فروشی برق در بورس انرژی ایران بررسی می‌شود.
فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی، خط مقدم استفاده از لغو تحریم ها
تجربه اجرای برجام نشان دهنده این است که بیشترین تأثیر لغو تحریم ها در بخش انرژی کشور رقم می خورد بنابراین چنانچه احیای برجام به مرحله اجرا برسد به طور حتم این بخش در خط مقدم استفاده از لغو تحریم قرار می گیرد.
بورس کالا مرجع قیمت گذاری منطقه ای و بین المللی می شود
اعمال تخفیف‌های قابل توجه در قیمت‌های صادراتی محصولات عرضه شده در بورس کالا، گزینه‌های صادراتی را افزایش داده و با ایجاد رقابت، سبب افزایش درآمد ارزی شرکت‌ها و حذف دلالان صادراتی می شود.
تاکید وزیر صمت بر لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو
نماد برتر - وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو تاکید کرد.
ایجاد مشوق‌های مناسب برای توسعه و حمایت از تولید
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با تاکید بر آمادگی وزارت صمت در تعامل با سایر دستگاه‌ها برای رونق تولید، بسته پیشنهادی وزارت صمت را در رونق تولید اثرگذار توصیف کرد.
پیشنهادات توییتری نمایندگان برای تحقق شعار سال
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به ارائه پیشنهاداتی جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات ایشان پرداختند.
سود فولادی‌ها؛ کاهش می یابد!
نماد برتر - در گروه فولادی، جمع آثار ناشی از رشد قیمت گاز و برق، بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تاثیر کاهنده بر سود شرکت ها خواهد داشت.
نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی چادرملو افتتاح شد + ویژگی ها
نماد برتر- شرکت چادرملو علاوه بر آغاز عملیات درختکاری طرح کمربند سبز عقدا تا اردکان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان با حضور وزیر صنعت خبر داد‌.
مرحله اول آزمایش انسانی واکسن زیرمجموعه هلدینگ بورسی به پایان رسید
مدیر مرکز آزمایش بالینی دانشگاه علوم پزشکی از پایان مرحله اول آزمایش انسانی واکسن تولیدی یکی از زیرمجموعه های هلدینگ بورسی برکت خبر داد و گفت: نتایج مرحله دوم اردیبهشت سال آینده نهایی می شود .
آینده بازارهای سرمایه، ارز و مسکن چه می‌شود؟
نماد برتر- یک تحلیلگر اقتصادی ضمن تحلیل بازارهای طلا، بورس، مسکن در آینده درباره وضعیت بازار ارز در روزهای آتی گفت که دولت در حال حاضر وضعیت ارزی مناسبی دارد و بازار ارز را کنترل می‌کند.
لایحه تاسیس نهاد مستقل تنظیم‌گر بخش برق تصویب شد
نماد برتر- رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس از تصویب لایحه تاسیس نهاد مستقل تنظیم‌گر بخش برق خبر داد و گفت: وظایف و اختیارات حوزه بازار برق به نهاد تنظیم‌گر بخش برق سپرده می شود .
جلسه مهم جهانگیری برای آزادسازی قیمت‌ خودرو / اولین حضور رئیس سازمان بورس
نماد برتر- مدیر روابط عمومی سازمان بورس از جلسه دو روز آینده با موضوع لغو قیمت‌گذاری دستوری خودرو و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و اولین مشارکت رئیس سازمان خبر داد .
اعتراض انجمن ذغال سنگ نسبت به افزایش ۲۰ برابری حقوق دولتی معادن !!
نماد برتر- انجمن ذغال سنگ در واکنش به افزایش ۲۰ برابری حقوق دولتی معادن با ارسال نامه ای به وزیر صنعت مراتب اعتراض را اعلام کرد.
رویداد مهم برای بورس با واگذاری قیمت گذاری دستوری به شرکت ها و تشکل ها
نماد برتر- وزیر صنعت در رویدادی مهم برای صنایع بورسی از تمایل برای بازگشت واگذاری اموری نظیر قیمت‌گذاری به شرکت ها و تشکل‌ها خبر داد.
با قیمت‌گذاری دستوری مخالفم
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هرگونه قیمت‌گذاری دستوری مخالف هستم؛ دولت نیز در این زمینه با ما هم عقیده است و در تحقق این موضوع کمک می‌کند و انتظار داریم که بخش خصوصی نیز برای این موضوع مهم پای کار بیاید.