11:55 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جک

سیستم تایید صحت اکانت توییتر فعال می‌شود
نماد برتر- شرکت توییتر سیستم بررسی هویت کاربرانش را از سال آینده فعال خواهد کرد و از افراد در این خصوص نظرخواهی می کند.
 شش عضو کابینه دولت آینده آمریکا با حضور جان کری و چند حامی برجام را معرفی کرد
نماد برتر- رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در تصمیمی تازه و مهم ، شش عضو کابینه دولت آینده را معرفی کرد تا نشان دهد آماده بازگشت به برجام است .
گزارش امروز بورس با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر
نماد برتر- معاملات امروز بورس درحالی با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی شاخص به پایان رسید که با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر همراه بود.
استوری توییتر از کار افتاد!
نماد برتر- قابلیت جدید استوری توییتر به نام "فلیتس" (Fleets) پس از راه اندازی جهانی آن تحت تاثیر حجم بالای استقبال کاربران، با کندی روبرو شد.
هکر معروف مدیر امنیت توییتر شد!
غول رسانه اجتماعی توییتر در مواجهه با تهدید مقررات سخت گیرانه و رخنه های امنیتی جدی، یکی از بهترین هکرهای جهان را برای مقابل با همه این تهدیدات به عنوان مدیر امنیت خود استخدام کرد.
عرضه اسپری آبگریزکننده چوب و سیمان با قیمت یک سوم نمونه خارجی
نماد برتر- یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خراسان اسپری آبگریزکننده چوب و سیمان را با یک سوم قیمت نمونه‌های خارجی به بازار عرضه ‌کرد.
ارزش شرکت‌های فناوری چینی ۲۹۰ میلیارد دلار آب رفت
نماد برتر- غولهای فناوری چینی از گروه علی بابا هولدینگ گرفته تا تنسنت هولدینگز تقریبا ۲۹۰ میلیارد دلار از ارزش بازارشان را در مدت دو روز فروش وحشت زده سرمایه گذاران از دست دادند.
معرفی بزرگترین خودروسازان چینی
نماد برتر-جیلی بزگ ترین خودروساز در چین است.
قلمروی «خوشگل»ها ۱۰ ساله شد!
نماد برتر- محبوب‌ترین اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس در جهان، از روزهای اولی که به عنوان یک فضای هنری بازیگوشانه ظهور کرد تا این اواخر با موج اینفلوئنسرها و استخرهای بادی، خوب و بد را در جامعه دگرگون کرده است.
خودکفایی بیش از 40 درصدی در تولید قطعات بدنه خودرو
نماد برتر- باحمایت گروه اقتصادی کرمان خودرو به عنوان یکی از سهامداران شرکت کرمان موتور،خودکفایی بیش از 40 درصدی در تولید قطعات بدنه خودرو با تکیه بر توان داخل محقق شد.
بزرگ ترین عرضه اولیه جهان در راه است
نماد برتر- برخلاف عرضه اولیه های قبلی شرکت های چینی، سهام گروه انت فایننشیال در بورس های چین عرضه خواهد شد.
اثر عرضه های اولیه و رشد اقتصادی در افزایش میلیاردرهای چینی !
نماد برتر- طبق گزارش موسسه ول ایکس دو عامل افزایش عرضه های اولیه سهام شرکت ها و بازگشت رشد اقتصادی موجب شد تا ثروتمندان چینی در صدر قرار گیرند !
فروش محصول جدید کرمان موتور با قیمت پایه اما متغیر ۷۰۰ میلیون تومانی
نماد برتر- شرکت کرمان موتور از فروش پیکاپ جدید مجهز به سامانه هوشمند و با قیمت پایه اما متغیر ۷۰۰ میلیون تومانی طی دو ماه آینده خبر داد.
آخرین وضعیت بازار خودرو بعد از کاهش دلار و قیمت چند محصول پر فروش
نماد برتر- نائب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران، آخرین وضعیت بازار خودرو بعد از کاهش دلار و قیمت چند محصول پر فروش را اعلام کرد.
شناسایی باگ فایرفاکس که به فیشینگ ختم می‌شود
نماد برتر- با سوءاستفاده از یک ‫باگ در مرورگر فایرفاکس سیستم عامل اندروید، می‌توان کاربران را وادار به دسترسی به سایت‌های مخرب از جمله سایت‌های فیشینگ کرد.