08:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جاده ای

احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک در صدر ماموریت‌ها
نماد برتر- به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، این سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی را با سه راهبرد اصلی افزایش عملیات اکتشاف، توسعه زیربناها و راه اندازی معادن کوچک مقیاس در دستور کار قرار داده است.
در تعطیلی یک هفته‌ای تهران، سفر نروید!
نماد برتر- معاون مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که سفرهای مردم تاثیر مستقیمی بر افزایش شیوع ویروس کرونا دارد اما کسی گوش شنوا ندارد و مردم در هر تعطیلاتی به سفر می‌روند.
"پارتا" درباره اخذ مجوز تاسیس شهرک صنعتی و آثار اقتصادی توضیح داد
نماد برتر- آرتاویل تایر درباره اخذ مجوزهای لازم ایجاد شهرک صنعتی رازی و بررسی آثار اقتصادی آن توضیح داد و برای دو روزکاری با توقف نماد روبرو شد.
زیرمجموعه شستا یک گام دیگر برای عرضه اولیه سهام برداشت
نماد برتر- شرکت چوب خزر کاسپین اولین کارخانه تولیدکننده MDF ایران و وابسته شستا با ثبت نزد سازمان بورس ، یک قدم برای عرضه اولیه سهام برداشت .
ترخیص ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک با ارز دولتی
نماد برتر- مدیرکل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:‌ با تفویض اختیاری که رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی داده است، وزیر راه دستور داد که همه لاستیک‌هایی که تا اول اردیبهشت‌ماه امسال وارد شدند و در گمرکات وجود دارند مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی شده و ترخیص شوند که با این وضعیت امیدواریم قیمت لاستیک در داخل تا حد زیادی کنترل شود.
افزایش ۳۱ درصدی عرضه نفتگاز یورو ۴ در کردستان
نماد برتر- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ۴۵ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان کردستان تامین و توزیع شده است.
خبرهای خوش برای کامیون داران در مرز افغانستان
نماد برتر- مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مذاکره و توافق با مسئولان کشور افغانستان برای تسهیل تردد ناوگان جاده ای و تبادلات تجاری و ترانزیتی بین دو کشور ایران و افغانستان خبر داد.
بهترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۲۰
نماد برتر- خودروهای اروپایی حضور پررنگی در جمع ۱۰ خودروی شاسی بلند امسال دارند.
آیا چین ناجی بازار نفت خواهد ماند؟
نماد برتر- رکورد بالای واردات نفت چین در اواخر بهار و تابستان همزمان با نگرانیها نسبت به احیای تقاضا در دوران بحران ویروس کرونا از قیمتهای نفت پشتیبانی کرد اما آیا صنعت نفت می‌تواند همچنان به این عامل تکیه کند؟
توسعه مسیر ریلی ارومیه- سرو- ترکیه در دستو کار قرار گیرد
نماد برتر- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه حمل و نقل ریلی منطقه باید مورد توجه قرار گیرد.
محصول جدید تویوتا را بشناسید
نماد برتر- تویوتا کرولا جدید از ماه سپتامبر وارد خیابان‌ها خواهد شد.
نگاهی به رنو کپچر مدل ۲۰۲۰
نماد برتر- نسل جدید یکی از محبوب ترین خودروهای شاسی بلند و کوچک شرکت رنو فرانسه به تازگی معرفی شده است که در این گزارش به مروری بر مشخصات اصلی و تصاویری از آن خواهیم پرداخت.
اجاره‌ها کرایه‌ها را گران می‌کند؟
پایگاه خبری راد: در حالیکه برخلاف مصوبه سران سه قوه مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت کالاها و خدمات، اجاره غرفه شرکت‌های مسافری بین شهری در پایانه های مسافربری سه تا پنج برابر افزایش یافت، مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: مقرر شد تا این اجاره‌ها به نرخ سابق برگردد چرا که هیچ چیز نباید باعث شود تا به مردم فشار وارد شود و در این راستا مکاتباتی با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران داشتیم.
آخرین اخبار از قیمت بلیت اتوبوس و سواری
پایگاه خبری راد: هرچند قیمت بلیت اتوبوس پس از ایام نوروز با کاهش 20 درصدی مواجه و معادل نرخ های سال قبل محاسبه شد، درخواست افزایش قیمت بلیت اتوبوس به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارائه شده است؛ این درحالی است که نرخ سواری کرایه‌های بین شهری پس از افزایش 20 درصدی از 25 اسفندماه سال گذشته کاهش قیمتی را نداشته است.
هشدار تخلیه به 19 هزار خانوار در کرمانشاه/ شدت بارشها از امشب
پایگاه خبری راد: مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: ۱۹ هزار و ۴۰۰ خانوار شهری و روستایی در سطح استان هشدار تخلیه گرفته و در حال تخلیه منازل مسکونی خود هستند.