01:55 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توقیف

نسداد ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز آب در تهران
نماد برتر- از ابتدای سال تاکنون ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران مسدود شده که بیشترین تعداد، مربوط به شهرستان‌های تهران و پردیس و شهریار بوده، همچنین طبق اعلام مجری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای تهران در همین زمان ۲۰۸ عدد کنتور هوشمند روی چاه‌های مجاز دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است.
هشدار مدیرکل استاندارد تهران درخصوص دیگ‌های بخار غیراستاندارد
نماد برتر- مدیر کل اداره استاندارد استان تهران با اشاره بر اجباری بودن استاندارد دیگ‌بخار، از کشف و توقیف دیگ‌بخار غیراستاندارد با نام تجاری ضیاء خبر داد.
توقیف ۱۱۲ کانتینر ۶۰ میلیاردی قطعات خودرو + تخلف سه هزار میلیاردی
نماد برتر- رئیس پلیس امنیت اقتصادی از توقیف۱۱ ۲ کانتینر قطعات خودرو به ارزش ۶۰ میلیارد تومان و تخلف سه هزار میلیاردی یکی از شرکت ها خبر داد.
تجهیزات غیراستاندارد ۱۸ شهربازی در استان تهران پلمب شد
نماد برتر- مدیرکل استاندارد تهراناز توقیف و پلمب ۱۵۲ تجهیز بازی غیراستاندارد در استان تهران در دوماه گذشته خبر داد.
پیروزی سه گانه آمریکا در توقیف و فروش محموله سوخت ١.٢ میلیون بشکه ای ایران
نماد برتر- مسئول امور ایران و ونزوئلا در وزرات خارجه آمریکا گفت: محموله ١.٢ میلیون بشکه سوخت توقیفی ایران، ۴٠ میلیون دلار به فروش رفت و عواید آن به صندوق حمایت از قربانیان ترور اختصاص یافت.
توقیف همبرگرهای غیراستاندارد در تهران
نماد برتر- مدیرکل استاندارد تهران از توقیف و جمع‌آوری ۳۰۰ کارتن همبرگر غیراستاندارد از واحد تولیدی دشت‌گل آنی، در یک واحد تولیدی در استان تهران خبر داد.
رئیسی دستورالعمل ساماندهی پرونده های بورس را ابلاغ کرد / شعب تخصصی
نماد برتر- رییس قوه قضاییه دستورالعمل ساماندهی رسیدگی به پرونده های بازار سرمایه در هشت ماده از جمله راه اندازی شعب تخصصی را ابلاغ کرد که از ۲۹ مهر لازم الاجرا است.
دستورالعمل ساماندهی رسیدگی به پرونده های بازار سرمایه اعلام شد
نماد برتر- رییس قوه قضاییه دستورالعمل ساماندهی رسیدگی به پرونده های بازار سرمایه را در هشت ماده مورد تصویب قرار داد که از ۲۹ مهر لازم الاجرا است.
نابسامانی‌های آرد و گندم از کجا سرچشمه می گیرد؟
نماد برتر- اواسط مهر ماه سالجاری چند عکس در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی مردم و آشفتگی بازار را در پی داشت؛ در یکی از این عکس‌ها تصویری از برگه‌ای بر سر در نانوایی با یک جمله کوتاه "نان نداریم" نمایش داده شده بود.
توقف صید ترال 8 فروند قایق در خلیج فارس
نماد برتر- فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر گفت: طی 72 ساعت گذشته، کارکنان این یگان موفق شدند 8 فروند قایق در حین صید ترال، 9 فروند قایق بدون هویت که تخلف صیادی داشتند توقیف گردید.
اقدام معاون اول رئیس جمهور در جبران توقف ٦ فروند کشتیرانی ایران
نماد برتر- معاون اول رئیس جمهور از پرداخت زیان صاحبان کالا و صادرکنندگان ناشی از توقف ٦ فروند شرکت کشتی ایرانی در بنادر چین به دلیل تحریم‌های آمریکا خبر داد.
نخستین بیمارستان دامپزشکی استان مرکزی در ساوه افتتاح شد
نماد برتر- به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهرماه روز دامپزشکی، نخستین بیمارستان دامپزشکی استان مرکزی در شهرستان ساوه افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
تخلیه محموله‌های بنزین توقیفی آمریکا در نیویورک
نماد برتر- نخستین نفتکش از دو نفتکش حامل بنزینی که آمریکا سه ماه پیش به ظن صادرات به ونزوئلا توقیف کرده بود، سرانجام در نیویورک تخلیه شد.
سرگردانی مشتریان رامک‌خودرو پشت درهای دادگاه و گمرک
نماد برتر- طبق ادعای مشتریان رامک‌خودرو، پس از چندین سال انتظار، حال که وقت اجرای حکم دادگاه حقوقی است، مشکل جدیدی ایجاد شده است. پس از قطعیت حکم، دستور رفع توقیف خودروها و تحویل آن‌ها به مشتریان صادر شده بود، اما گمرک جمهوری اسلامی با اعلام اینکه طبق دستور معاون دادستان امکان تحویل خودرو به مشتریان وجود ندارد، قرار است که خودروها را تحت نظارت پلیس از گمرک خارج تا پرداخت وجه مابه‌التفاوت توسط مشتریان تحویل شود.
پترول با مدبران صعود کرد
نماد برتر- «پترول» که مدت ها در توقیف به سر می برد امروز صورت های مالی سال 1400 خود را منتشر کرد و خبر از سودی تکرارنشدنی داد.