17:45 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توفان

همه چیز درباره بنزین ٥٠٠٠ تومانی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس هرگونه بحث در مورد افزایش قیمت بنزین در این کمیسیون را تکذیب کرد. اما خبر بنزین ۵ هزار تومانی از کجا آمد؟
صف خرید سهام سنگین‌تر شد
پایگاه خبری راد: بورس تهران امروز نیز با افزایش فزاینده قیمت‌ها همراه بود به‌طوری که اکثریت سهم‌ها از جمله خودرویی‌ها، فلزی‌ها و نفتی‌ها توانستند نسبت به روز گذشته افزایش قیمت بیش از چهار درصد را تجربه کنند.
نخریدن کالا حرکت درستی است/ برخی پول روی پول می‌گذارند
پایگاه خبری راد: معاون سازمان توسعه تجارت گفت: کمپین نخریدن و تدابیری مانند این، در شرایطی که عده‌ای نقدینگی سرگردان دارند و با ملتهب کردن فضای داخلی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، حرکت درستی است.
لغو پروازهای مسافربری در فرودگاه های مسکو
پایگاه خبری راد: بارش شدید باران و رعد و برق در مسکو، باعث تاخیر و لغو بیش از ۲۵ پرواز در فرودگاه های بین المللی پایتخت روسیه شده است.
فضای مجازی عامل شدت گرفتن شایعات دستکاری‌شده
پایگاه خبری راد: هنگام کشف ویروس ابولا در ایالات متحده، تعداد توئیت‌های کاربران در مدت کوتاهی از 100 پست در دقیقه به بیش از 6000 پست در دقیقه افزایش یافت. نکته جالب و مشترک در پست‌های منتشره، بزرگنمایی و اغراق در وضعیت ابولا در آخرین پیام‌ها به اوج رسید و اکثر پیام‌ها حاوی این هشدار بود که ابولا از طریق آب، غذا و حتی هوا منتقل می‌شود.
 احتمال توفان و ناپایداری جوی در تهران
پایگاه خبری راد: مدیریت بحران نسبت به وقوع توفان در تهران و ناپایداری جوی هشدار داد.
این کمیسیون باید فضای هنر را از آشفته‌بازار کنونی نجات دهید
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع اعضای کمیسیون هنر و معماری این شورا بر توجه ویژه به توانمندی های علمی، هنری و اجتماعی کشورمان در تولیدات هنری و سینمایی تاکید کرد.
امید به اقتصاد ۹۷
پایگاه خبری راد: شمارش معکوس برای لحظه تحویل سال ۱۳۹۷ در حالی آغاز شده که رییس‌جمهور سال آینده را سال سرمایه‌گذاری، رشد، توسعه و عدالت می‌داند. رییس کل بانک مرکزی هم به تک رقمی ماندن نرخ تورم امیدوار است.
الزام واردکنندگان خودرو به هماهنگی در قیمت گذاری با سازمان حمایت
پایگاه خبری راد: چندی است وزارت صنعت، معدن و تجارت برخلاف گذشته، نسبت به انتقادهایی که متوجه عملکرد این وزارتخانه در حوزه تولید و واردات خودرو است، خود را موظف به پاسخگویی می‌داند.
چه خبر از دریانوردان ایرانی!
پایگاه خبری راد: نگرانی را می‌شود از چهره‌هایشان خواند. بااین‌حال، بسیار به خود مسلط هستند. یکی از بستگان کاپیتان نفتکش ایرانی حادثه‌دیده در دریای چین، می‌گوید: «همان موقع که لباس دریانوردی به تن کردند می‌دانستند با جانشان بازی می‌کنند، اما هدفشان خدمت به کشور بود و این را هم به جان خریدند».
بالون‌های نسل چهارم گوگل به آسمان رفتند
پایگاه خبری راد: شرکت آلفابت بعنوان شرکت مادر گوگل، اعلام کرده است که برای مردم پورتوریکوی توفان زده بالن‌های نسل چهارم ال تی ای را عرضه کرده است.
حرکت بازار نفت در جاده تعادل مجدد
پایگاه خبری راد: مدیران ارشد نفتی می‌گویند رشد قبلی تقاضا برای نفت در اقتصادهای نوظهور به خصوص چین و هند و حتی از سوی اروپا ذخایر نفت را سریع‌تر از حد انتظار پایین می‌آورد.
صعود نفت در پی تهدید ترکیه برای جلوگیری از صادرات کردستان
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت روز سه‌شنبه تحت تاثیر تهدید ترکیه برای مسدود کردن خط لوله نفت منطقه کردستان عراق صعود کرد و برنت به بالاترین رکورد در ۲۶ ماه گذشته رسید.
غول‌های نفتی سبزتر می‌شوند
پایگاه خبری راد: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که غول‌های نفتی در میان بزرگ‌ترین شرکت‌های منتشرکننده آلودگی قرار دارند، اما آنچه ممکن است تعجب‌آور باشد این است که آنها هر سال میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش داده و فعالانه در روندی مشارکت می‌کنند که در میان شرکت‌های بزرگ فراگیر شذه است.
نفت در بازار جهانی ثابت ماند
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز سه شنبه تحت تاثیر کاهش صادرات نفت خام عربستان سعودی ثابت ماند و رشد پیش بینی شده تولید شیل آمریکا مانع رشد قیمت‌ها شد.