18:53 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توسعه دولت الکترونیک

توسعه دولت الکترونیک برای کاهش آلودگی هوا
پایگاه خبری راد: رییس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: توسعه دولت الکترونیک یکی از راهکارهای مهم برای کاهش آلودگی هوا است.
اداره کل راه و شهرسازی رتبه اول کاهش مصرف آب استان را دارد
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در تشریح میزان مصرف اب دستگاه های مختلف گف: اداره کل راه و شهرسازی با ٣٥ درصد کاهش مصرف در رتبه نخست کاهش مصرف آب قرار دارد
 دولت الکترونیکی با دستگاه‌های دولتی کشاکش دارد!
پایگاه خبری راد: این روزها، اتصال دستگاه‌ها و عدم تبادل اطلاعات، حلقه مفقوده توسعه دولت الکترونیکی در ایران به شمار می‌رود؛ موضوعی که بارها ازسوی مسوولان مربوطه در وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات بر آن تاکید می‌شود اما...
تفاهم وزارت ارتباطات و قوه قضاییه بر سر شبکه ملی اطلاعات
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فناوری اطلاعات ایران به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای ارتقای کیفیت خدمات حقوقی و قضایی و توسعه شبکه های تخصصی دستگاهی حاکمیتی مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات به امضا رسید. ​
توسعه دولت الکترونیک از فساد اداری جلوگیری می‌کند
پایگاه خبری راد: ‌رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: الکترونیک کردن خدمات دولت علاوه بر اینکه به کاهش هزینه خدمات کمک می‌کند، همچنین ارتباط کارکنان دولت با مردم را کم کرده و سبب جلوگیری از فساد اداری می‌شود.
بدهی 1200 میلیارد تومانی شهرداری کرج !
پایگاه خبری راد: یک عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه شهرداری کرج حدود 1200 میلیارد تومان بدهی دارد گفت: حدود 600 میلیارد تومان از این بدهی ناشی از وام‌های بانک شهر است که ماهیانه 12 میلیارد تومان سود به آن اضافه می‌شود.
سهم فرسوده ها در افزایش مصرف سوخت
پایگاه خبری راد: خودروهای فاقد استاندارد سهم مهمی را در افزایش مصرف سوخت کشور و هدررفت یارانه بخش انرژی دارد؛ به طوری که با رعایت استانداردهای خودرویی در این زمینه و استفاده از فناوری های جدید می توان حدود 30 درصد از مصرف بنزین کاست.
بودجه استانی براساس ارزیابی عملکرد تخصیص یابد
پایگاه خبری راد: رئیس امور مدیریت عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بودجه استانی باید براساس ارزیابی عملکرد تخصیص پیدا کند.
مقاومت در برابر دولت الکترونیک فساد است/جلوگیری از قاچاق سوخت و دارو با سامانه‌های الکترونیک
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات اعلام کرد که بهترین راه مقابله با قاچاق کالا و ارز پس از تصویب قانون آن، راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی است که می‌تواند در این زمینه پیشگیرانه عمل کرده و شفافیت‌زا باشد، اما برخی دستگاه‌ها مانند نیروی انتظامی تاکنون حاضر به اجرای این سامانه‌ها و اتصال آن به سامانه مرکزی نشده‌اند.
افزایش ۲ برابری تقاضای ارزی برای واردات لاستیک
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه واردات و تامین لاستیک ماشین‌های سنگین و کامیون به اندازه کافی صورت نگرفته است، از تخصیص ۸۰ میلیون دلاری ارز به صورت ماهانه در ماه‌های پیش رو برای واردات لاستیک ماشین های سنگین، به غیر از ۲۰۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده برای مهر ماه خبر داد.
بازآفرینی شهری، موضوع همکاری مشترک دولت و بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: درحالی که بازآفرینی شهری در سال های اخیر به یکی از گفتمان‌های اساسی وزارت راه و شهرسازی تبدیل شده، نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آبان ماه امسال در شبستان مصلای امام خمینی (ره) با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
آغاز مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی از آغاز مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری از امروز خبر داد.
دستگیری ضارب درگیری «غرق‌آباد»
پایگاه خبری راد: رئیس حوزه قضایی نوبران از دستگیری ضارب نزاعی در شهر غرق‌آباد از توابع بخش نوبران، خبر داد.
زنان ۲۵ درصد اعضای تعاونی‌ها را تشکیل می‌دهند
پایگاه خبری راد: مشاور امور بانوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه زنان ۲۵ درصد اعضای تعاونی‌های فعال را تشکیل می‌دهند، گفت: دستیابی به توسعه همه‌جانبه و پایدار بدون مشارکت همه‌جانبه زنان در عرصه اقتصاد و اجتماع ممکن نیست.
کاهش ۶۵ هزار نفری نیروی انسانی دولت
پایگاه خبری راد: معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به جدیت دولتمردان در کوچک‌سازی دولت گفت: در یک سال گذشته ۶۵ هزار نفر از نیروی انسانی دولت کم شده است.