19:55 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ترزا می

قیمت نفت کاهش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر نشانه‌های فزاینده از کندی اقتصاد جهانی کاهش یافت با این حال توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک همچنان از قیمت‌ها حمایت می‌کنند.
احتمال افزایش قیمت طلا درپی وتوی بریگزیت
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز چهارشنبه به دنبال ابهامات پیرامون بریگزیت و امیدواری سرمایه گذاران به عدم افزایش نرخ‌های بهره آمریکا، ثابت ماند.
آینده نامعلوم بریگزیت، اقتصاد انگلستان را فلج می‌کند
پایگاه خبری راد: تردید شرکت‌های خارجی و سرمایه‌گذاران داخلی بخاطر خروج انگلستان از اتحادیه اروپا (بریگزیت) موجب شده است که اقتصاد این کشور از سال ۲۰۰۹ تاکنون به ضعیف‌ترین حالت خود برسد.
افزایش قیمت طلای جهانی
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر انتظارات برای افزایش کمتر نرخ‌های بهره آمریکا در سال میلادی آینده، اندکی افزایش یافت.
 دلار تحت تاثیر آتش بس موقت آمریکا و چین اندکی کاهش پیدا کرد!
پایگاه خبری راد: دلار در بازار معاملات آسیایی روز دوشنبه تحت‌تاثیر آتش‌بس ۹۰ روزه جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین که دو روز پیش از سوی کاخ سفید اعلام شد، اندکی عقب نشینی کرد.
بازار ارزهای جهانی نیز به شدت تحت تاثیر سخنان ترامپ!
پایگاه خبری راد: دلار در بازار معاملات آسیایی روز چهارشنبه تحت‌تاثیر اظهارات روز گذشته ترامپ درمورد ادامه جنگ تجاری میان آمریکا و چین و همچنین افزایش نرخ بهره در ماه آینده میلادی همچنان روند صعودی دارد.
شیب نزولی طلای جهانی در روز 6 آذر ماه!
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز سه شنبه در پی ثابت ماندن ارزش دلار و نگرانی‌ها نسبت به تشدید اختلافات تجاری میان آمریکا و چین، کاهش پیدا کرد.
 گران‌تر شدن طلای جهانی!
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار آسیا تحت تاثیر افزایش تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند، به بالاترین حد خود در یک هفته اخیر صعود کرد.
قوانین جذب نیروی کار خارجی در انگلیس تغییر می‌کند
پایگاه خبری راد: دولت انگلیس با طرحی موافقت کرد که به موجب آن اولویت جذب نیروی کار خارجی بر اساس مهارت خواهد بود و از این به بعد اتباع اتحادیه اروپا در اولویت قرار نخواهند داشت.
اروپا اولویت‌های اقتصادی مهم‌تری از بریگزیت دارد
پایگاه خبری راد: برونو لو مر گفت بریگزیت بیشتر به انگلیس مربوط است و برای اتحادیه اروپا، مسائل اقتصادی مهم‌تری وجود دارد.
صعود خفیف دلار
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بازارهای مالی، دلار موفق شد اندکی در برابر ین، پوند و یورو پیشروی کند و بورس‌های آسیایی نیز وارد محدوده قرمز شدند.
پیامد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بر بازار کار آلمان
پایگاه خبری راد: دولت آلمان اعلام کرد انتظار دارد تاثیر بریگزیت بر بازار کار این کشور محدود باشد.
نقشه فعالان حامی اتحادیه اروپا برای برگزاری رفراندوم دوم بریگزیت
پایگاه خبری راد: طرفداران اتحادیه اروپا مشخص کرده‌اند که چطور پارلمان می‌تواند دولت بریتانیا را به برگزاری رای‌گیری جدید بر سر بریگزیت وادار کند و تاکید دارند که هنوز زمان برای برگزاری یک رفراندوم دیگر باقی مانده است.
حزب کارگر هم علیه توافق بریگزیت ترزا می رای می‌دهد
پایگاه خبری راد: قانونگذار ارشد حزب کارگر انگلیس از تمایل این حزب اپوزیسیون به مخالفت با هرگونه توافق بریگزیت مدنظر ترزا می خبر داد و تاکید کرد، عدم خروج ماندگار از اتحادیه اروپا نخست‌وزیر را مجبور خواهد کرد تا پیش از کریسمس از مقامش کناره‌گیری کند.
 توافق بریگزیت طی ۶ تا ۸ هفته آینده قابل دستیابی است
پایگاه خبری راد: وزیر دارایی انگلیس اعلام کرد، توافق در زمینه خروج این کشور از اتحادیه اروپا طی شش تا هشت هفته آینده قابل دستیابی است اما زمان کافی برای تنظیم سند حقوقی دقیق درباره آینده روابط این دو پس از بریگزیت وجود ندارد.