15:50 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تدبیر

۳۵ شرکت برای مجمع سالانه، فوق العاده و انتخاب اعضا از تابلو خارج شدند
در پایان معاملات امروز، نماد ۳۴ شرکت بورسی و فرابورسی و یک بانک برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده متوقف شد.
تکمیل زنجیره فولاد مانع خام فروشی این محصول شد
رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های بسیار مهم صنعتی و معدنی در هفتاد و نهمین هفته از افتتاح طرح های ملی کشور، گفت: افتتاح ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح در یک روز و در یک استان نشانگر توانمندی ملت، برنامه ریزی دولت و کارآمدی دولت و ملت است که در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی مهمترین پروژه ها را به ثمر رسانده اند.
ثبت نام برای مسکن ملی از هفته آینده
نماد برتر - بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، دور جدید ثبت نام برای واحدهای اقدام ملی مسکن از هفته آینده آغاز می‌شود.
پایان دولت؛ بازیِ بورسی ادامه دارد!
یادداشت از محمد علی رفیعی
زیان های 80 درصدی با یارانه؛ حل می شود!
نماد برتر - یک کارشناس اقتصادی مصوبات دولت برای حمایت از بورس را تورم‌زا دانست و گفت: در این زمینه بهترین راهکار این است که درآمد حاصل از مالیات بر نقل‌وانتقال سهام به عنوان یارانه به سهامداران خرد متضرر شده از بورس پرداخت شود.
کاهش قیمت انرژِی با افزایش تولید
نماد برتر - پس از این که دولت بایدن در اقدامی مشابه دونالد ترامپ، از عربستان سعودی خواست قیمتهای انرژی را معقول نگه دارد، اوپک پلاس در نشست روز پنجشنبه وزیران این گروه با تسهیل تدریجی محدودیت عرضه از ماه مه موافقت کرد.
پیشنهادات توییتری نمایندگان برای تحقق شعار سال
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به ارائه پیشنهاداتی جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات ایشان پرداختند.
تعیین سود ۱۳۰۰ ریالی هر سهم "وسپه"
نماد برتر- مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سپه تقسیم یک هزار و ۳۰۰ ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.
واکنش ۷ بندی دولت به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه و هشدار به نمایندگان
نماد برتر- دولت در واکنش به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه با آژانس بین المللی، دست به شفاف سازی ۷ بندی زد و اعلام کرد مجلس باید در صورت غیر فعال کردن بیانیه مشترک ، مسئولیت عواقب را بپذیرد.
توضیح دولت درباره اصلاح لایحه بودجه و کاهش ۳۴ هزار میلیارد تومان کسری
نماد برتر- دولت درباره اصلاحات مربوط به لایحه بودجه سال آینده در سه محور توضیح داد و از کاهش ۳۴ هزار میلیارد تومان کسری تراز عملیاتی بودجه خبر داد .
تحلیل رئیس اسبق ایمیدرو درباره دو ابهام طرح جامع فولاد
نماد برتر- رئیس اسبق ایمیدرو ، تحقق رشد تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد تا سال ۱۴۰۴ را امکان پذیر دانست و دو ابهام طرح جامع فولاد را بررسی کرد .
حمایت از بازار با دامنه نوسان نامتقارن
نماد برتر- مدیرعامل کارگزاری سینا گفت: ابزارهای کمکی در برخی مقاطع نیاز بازار هستند اما بهتر است بازارگردان ها هم به کمک این ابزار بیایند تا شرایط بهتر کنترل شود.
انتقاد از عدم غربالگری سهامداران و معضل سینگال فروشی / معرفی نرم افزار جدید
نماد برتر- سرپرست امور اعضا شرکت بورس از عدم غربالگری سهامداران در شرکت های کارگزاری انتقاد کرد و گفت: برخی با گذراندن دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی ، سینگال فروشی می کنند .
همایش بین المللی تامین مالی برگزار می شود
نماد برتر- همایش بین المللی تامین مالی با حضور مدیران بازار سرمایه ایران و مدیران چندین نهاد مالی بین المللی ۲۷ بهمن جاری برگزار می شود.