21:52 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تخفیف

نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی کشور
نماد برتر- معاون وزیر صمت از اعتبار ۴ هزار میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی کشور در سال جاری خبر داد.
حذف محدودیت فعالیت پرسنل کرگزاری ها در بورس
نماد برتر - محدودیت خرید سهام تا سقف ۲۵ میلیون تومان برای اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان کارگزاری و افراد تحت تکفل آنها حذف شد و پرسنل کارگزاری ها و بستگان درجه یک آنها می توانند بدون محدودیت در سهام و اوراق با درآمد ثابت و آپشن ها، معامله کنند.
حذف محدودیت فعالیت پرسنل کرگزاری ها در بورس
نماد برتر - محدودیت خرید سهام تا سقف ۲۵ میلیون تومان برای اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان کارگزاری و افراد تحت تکفل آنها حذف شد و پرسنل کارگزاری ها و بستگان درجه یک آنها می توانند بدون محدودیت در سهام و اوراق با درآمد ثابت و آپشن ها، معامله کنند.
دعوت مردم برای ورود به بورس کاملا درست بود!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر این‌که دعوت مردم به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کار درستی بود، از احتمال حذف دامنه نوسان در آینده خبر داد.
سود فولادی‌ها؛ کاهش می یابد!
نماد برتر - در گروه فولادی، جمع آثار ناشی از رشد قیمت گاز و برق، بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تاثیر کاهنده بر سود شرکت ها خواهد داشت.
اثر احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی بر آینده بورس
نماد برتر- ۵ روز پس از اعمال دامنه نوسان نامتقارن، فشار فروش اکثر نمادها پا برجا بوده اما با توجه به احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی، مسیر کلی بازار سهام نباید نزولی باشد.
نرخ مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند/ تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه فروش فوق‌العاده نوروزی به معنی تشدید نظارت‌ها و فراوانی کالا است و نه تخفیف، از تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن خبر داد و گفت که قیمت مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند و اگر تا آخر هفته هم قیمت مرغ عادی نشود مرغ منجمد به بازار تزریق خواهد شد.
مطالبات سهامداران و نهادهای مالی از رییس سازمان بورس درباره تخلفات
نماد برتر-جمعی از سهامداران، نهادهای مالی و سرمایه گذاری خواستار تغییر و اصلاح تخلفات در بازار سرمایه از رئیس سازمان بورس شدند .
زیست شبانه شهر تهران تصویب شد / توضیح درباره مخالفت پلیس
نماد برتر- رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تصویب مصوبه شهر بیدار درباره مخالفت پلیس گفت: انتظار می رود با تغییراتی، نیروی انتظامی و هیات تطبیق پس از بررسی مجدد اعلام موافقت کنند.
افت شاخص منطق ندارد/ عرضه های بورس هیجانی است/ کاهش نرخ دلار موقتی است
نماد برتر- امروز با ادامه روند کاهشی قیمت ارز و تداوم رکود بازارهای موازی، قیمت ها در بازار سهام نیز کاهش یافت و شاخص تا سطح یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد پایین آمد. با این همه ، تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند در ریزش های سریع، بازگشت هم سریع تر خواهد بود و با کنترل هیجانات فروش، بازار در زمانی کوتاه، تعادل خود را بازخواهد یافت.
رکود در بازار مَسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟
نماد برتر - تقریبا دو ماه است که بازار مسکن به ثبات قیمت و رکود معاملات رسیده و بررسی های غیررسمی نشان می دهد نرخ افت ماهانه در تهران از ۱.۱ درصد که در آذرماه رخ داد به ۳.۵ درصد در دی ماه رسیده و در این شرایط، خریداران در انتظار افت بیشتر قیمتها هستند.
بهترین استراتژی در شرایط فعلی بورس برای سهامداران
نماد برتر- در شرایطی معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام هم با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحدی به پایان رسید که بهترین گزینه، دوری از اتخاذ استراتژی های هیجانی و پرهیز از خرید و فروش‌های احساسی است.
اتهامات کم و گران فروشی فروشگاه های زنجیره ای رد شد/ امکان بازدید میدانی
نماد برتر- رئیس اتحادیه و و مدیرعامل شرکت بورسی با رد اتهامات وارده کم و گران فروشی فروشگاه های زنجیره ای از امکان بازدید میدانی اصحاب رسانه و نهادهای نظارتی از کلیه شعب خبر داد .
بورس بخش از کسری بودجه دولت را جبران کرد
نماد برتر- عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، بودجه ریزی در شرایط اقتصادی و سیاسی فعلی را نیازمند دقت بالا دانست و گفت: تاکید بر مهارنقدینگی و رونق تولید به منطقی شدن بودجه کمک خواهد کرد .