18:55 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تحریک

مطالبات سهامداران و نهادهای مالی از رییس سازمان بورس درباره تخلفات
نماد برتر-جمعی از سهامداران، نهادهای مالی و سرمایه گذاری خواستار تغییر و اصلاح تخلفات در بازار سرمایه از رئیس سازمان بورس شدند .
تلاش دموکرات‌ها برای حذف همیشگی ترامپ از سیاست آمریکا
نماد برتر- نمایندگان دموکرات‌ در حال بررسی راهکاری برای جلوگیری از روی کار آمدن دوباره ترامپ در عرصه سیاسی با استفاده از متمم ۱۴ قانون اساسی آمریکا هستند.
سواد رسانه‌ای - مالی دو بال پرواز در بازار سرمایه
نماد برتر- سیاوش وکیلی: «آموزش بازار سرمایه بر اساس تحلیل، با تکیه بر قدرت رسانه‌های جمعی محقق می‌شود که مسوولیت فرهنگ‌سازی آن بر دوش رسانه‌ها است؛ با کمک رسانه‌های رسمی می‌توان میزان آموزش و سرمایه‌گذاری هدفمند در بورس را افزایش داد.»
دو روش بورس های جهان در جلوگیری از دستکاری قیمت ها هنگام پیش‌ گشایش ها
نماد برتر- دو روش معمول در بورس های جهان برای جلوگیری از دستکاری قیمت در حراج‌های پیش‌ از گشایش نمادها یا بازار معرفی شد.
قیمت سهام توییتر پس از مسدود شدن حساب ترامپ ۲.۴ درصد کم شد
نماد برتر- در پی اعلام مسدود شدن همیشگی حساب کاربری ترامپ در توییتر ، قیمت سهام این شرکت با افت ۲.۴ درصدی روبرو شد .
تاثیرات آشوب های آمریکا بر بازار نفت چیست؟
نماد برتر- شب گذشته کشور آمریکا شاهد اتفاقات بی سابقه ای بود، به شکلی که بار دیگر دموکراسی در این کشور زیر سوال رفت، رییس جمهوری آمریکا پیش تر با تحریک طرفداران خود زمینه آشوب های شب گذشته و تسخیر کنگره آمریکا توسط آشوبگران را فراهم کرده که این اقدام آغاز تحولاتی جدی در این کشور خواهد بود به شکلی که از شب گذشته صحبت هایی برای استیضاح و برکناری ترامپ از سوی نمایندگان کنگره و دیگر سیاسیون این کشور مطرح شده است، بی تردید این تحولات بر بازار نفت تاثیراتی خواهد داشت.
احتمالی از پیامدهای افزایش اورانیوم غنی‌سازی شده توسط ایران
نماد برتر- نیویورک تایمز پیامدهای افزایش اورانیوم غنی‌شده توسط ایران را بررسی و احتمال داد این اقدام منجر به رفتار نظامی ترامپ شود .
علت ریزش ۴۳.۶ هزار واحدی امروز شاخص / آمریکا ساعت ۹ بورس ایران را زد
نماد برتر- بازرس ویژه اسبق امور اقتصاد دفتر رییس جمهور و پژوهشگر اقتصادو حقوق با اعلام علت ریزش امروز ۴۳.۶ هزار واحدی شاخص گفت: آمریکا ساعت ۹ ، بورس ایران را زد !
مراقب موبایل‌بانک‌های‌ جعلی باشید
نماد برتر- یکی از این برنامه‌های جعلی، موبایل بانک‌ها هستند که می‌توانند منجر به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران شوند.
کلاهبردار بورسی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیونی دستگیر شد
نماد برتر- رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیون تومانی می کرده، خبر داد.
حمایت ۷۰ درصدی از راهکارهای بهینه سازی کشت بافت گیاهی پایه گردو و انگور
نماد برتر- فراخوان حل نیاز تحقیقاتی در زمینه توسعه پروتکل بهینه کشت بافت گیاهی ارقام مختلف پایه‌های گردو و انگور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شد.
چگونه می‌توانید برای رفع فیلتر سایتی درخواست دهید؟
نماد برتر- مدیران سایت‌های داخلی فیلترشده و کاربران سایت‌های خارجی فیلترشده به عنوان استفاده‌کننده،‌ می‌توانند درخواست رفع فیلتر سایت مورد نظر خود را در سامانه‌ای متعلق به کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ثبت و پیگیری کنند.
صیانت از حقوق سهامداران به معنای تضمین بورس نیست/ روان سازی حرکت بازار
نماد برتر- وزیر اقتصاد با بیان اینکه همه باید در جهت صیانت از حقوق سهامداران بازار سرمایه حرکت کنیم اما این به معنای تضمین نیست، اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر اعتماد به بازار بازگردد و به پویایی برسد.
عوامل دخیل در اصلاح میان‌مدت شاخص و پیش بینی روند در ماه های آینده
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عوامل دخیل در اصلاح میان‌مدت شاخص بورس ، روند معاملات در ماه های باقی مانده سال را پیش بینی کرد.
صادرات کلر دوستدار محیط زیست به ۱۵ کشور
یکی از شرکت‌های دانش بنیان تولید کلر و سود سوزآور عاری از ناخالصی جیوه و دوستدار محیط زیست را در دستور کار خود قرار داده و در حال حاضر این محصول به ۱۵ کشور صادر می‌شود.