03:43 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تجارت الک

خروج موقت ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از تابلو معاملات
نماد برتر- قبل از شروع معاملات اولین روز هفته بازار سهام ، نماد ۹ شرکت بورسی از جمله مپنا و صدرا به دلیل اعلام رویدادی مهم برای یکی دو روز و یک ساعت بسته شد.
بستر اینترنت در قبضه «رتاپ» درآمد
نماد برتر- محدودیت‌های ناشی از کرونا سبک زندگی‌ها را تغییر داد و شرکت‌هایی برنده این بحران شدند که توانستند از این تغییرات، استفاده کنند.
توقف ۱۱ نماد و رفع گره از یک سهم دارای صف فروش / محدودیت حجمی یک نماد
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش، مشمول رفع گره معاملاتی بوده و نماد ۱۱ شرکت برای یکی دو روز و یک ساعت بسته و برای یک شرکت هم محدودیت حجمی تعیین شد.
روند تولید در هشت ماهه امسال افزایشی است/ آمار و اطلاعات بخش صنعت و معدن شفاف اعلام می‌شود
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ۲۵ قلم کالای اصلی صنعتی و معدنی که تاکنون اطلاعات آن استخراج شده است، ۱۷ محصول با رشد مثبت و ۸ محصول روند نزولی داشته است.
نجات از دام بحران کرونا
نماد برتر- تعطیلی‌های اخیر، بازار خیلی‌ها را کساد کرده است و احتمالا این روند تا چند هفته ادامه داشته باشد. کسب و کارهایی که در گروه مشاغل غیرضروری طبقه‌بندی می‌شوند و تعطیلی آن‌ها اجباری است، بیش از بقیه در این دوران لطمه خوردند.
توقف ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی و رفع گره از یک سهم دارای صف فروش
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد ۱۰ شرکت دیکر هم برای یک روز و یک ساعت بسته شد.
توقف نماد ۱۵ شرکت بورسی و فرابورسی و احتمال دستکاری در یک سهم
نماد برتر- قبل از شروع معاملات اولین روز آذر نماد ۱۵ شرکت بورسی و فرابورسی برای دو ، یک روز و یک ساعت بسته و یک نماد هم مشمول بررسی ظن، دستکاری بازار یا استفاده از اطلاعات نهانی شد.
آمازون داروخانه مجازی راه اندازی کرد
نماد برتر- فروشگاه اینترنتی آمازون برای تحویل داروهای تجویزی در آمریکا، داروخانه آنلاین راه اندازی کرد.
نماد ۱۴ شرکت بسته شد / رفع گره از سهام چهار شرکت بورسی
نماد برتر- نماد ۱۴ شرکت بورسی و فرابورسی برای دو ، یک روز و یک ساعت بسته و سهام ۴ شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شدند.
جزییات بازارگردانی سهام دو بانک ، مخابرات ، ملی مس ، ۷ شرکت دیگر + ۵ صندوق
نماد برتر- جزییات بازارگردانی سهام ۱۱ شرکت از جمله دو بانک ، مخابرات ، ملی مس و ۵ صندوق توسط شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، اعلام و شفاف سازی شد.
امروز دو سهم مشمول رفع گره هستند / خروج موقت سه شرکت + تعلیق یک نماد
نماد برتر- امروز سهام دو شرکت دارای صف فروش، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد سه شرکت هم بسته و یک نماد هم تا ۸ آذر تعلیق و توقف "وتجارت و حفارس" ادامه دار شد.
نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود
نماد برتر- نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حمایت ستاد توسعه صنایع خلاق و نرم معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.
ارزش شرکت‌های فناوری چینی ۲۹۰ میلیارد دلار آب رفت
نماد برتر- غولهای فناوری چینی از گروه علی بابا هولدینگ گرفته تا تنسنت هولدینگز تقریبا ۲۹۰ میلیارد دلار از ارزش بازارشان را در مدت دو روز فروش وحشت زده سرمایه گذاران از دست دادند.
۳.۴ برابر شدن ارزش معاملات الکترونیکی با شیوع کرونا
نماد برتر- به گفته رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، شیوع ویروس کرونا در اسفندماه گذشته موجب ۳.۴ برابر شدن ارزش معاملات الکترونیکی در مقایسه با اسفندماه ۱۳۹۷ شده است.
معاملات مشکوک سومین سهم گران، دو بانک ، دو زیرمجموعه سایپا + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز افت ۲۷ هزار و ۷۰۲ واحدی شاخص ، دو بانک ، دو زیرمجموعه سایپا، سومین سهم گران بازار به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.