12:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تبریزی

زمان افزایش سرمایه ۶۷ تا ۱۱۳۰ درصدی چهار شرکت + مجمع ۵ نماد دیگر
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۹ شرکت برای تصویب صورت های مالی، افزایش سرمایه و انتخاب اعضای هیات مدیره اعلام شد.
آلودگی گوشت‌های گوساله و مرغ به باکتری‌های مقاوم
نماد برتر- نتایج یک مطالعه نشان داد که ۲۵ درصد از نمونه‌های گوشت گوساله و مرغ بررسی‌شده آلوده به باکتری «استافیلوکوکوس اورئوس» بودند و باکتری‌های جداشده از این نمونه‌ها به نسبت‌های مختلف در برابر آنتی‌بیوتیک‌ها مقاوم بودند.
زمان مجمع سه شرکت + افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی از دو محل
نماد برتر- چهار شرکت بورسی و فرابورسی، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا و افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی را اعلام کردند.
موانع داخلی‌سازی تجهیزات صنعتی
نماد برتر- عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت ایران عدم تخصیص ارز و برخی محدودیت‌های غیرکارشناسی در ثبت سفارش قطعات و مواد اولیه را از جمله موانع داخلی سازی تجهیزات صنعتی عنوان کرد.
جلوی بازده نامعقول بازارهای سفته‌بازی گرفته شود
پایگاه خبری راد: عضو پیشین شورای عالی بورس و اوراق بهادار، گفت: برای حفظ نقدینگی در بازار سرمایه، باید جلوی بازده نامعقول بازارهای سفته بازی از جمله مسکن، طلا و ارز گرفته شود.
بانک‌ها در حجم عظیم نقدینگی مقصرند
پایگاه خبری راد: عضو شورای عالی بورس با اشاره به روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه گفت: رشد نقدینگی در نحوه تامین مالی شرکت‌ها موثر است. در این سال‌ها شبه پول رشد داشته و در اینکه بانک‌ها در حجم عظیم نقدینگی مقصر هستند شکی نیست.
برگزاری "مدرسه نوروساینس" با رویکرد درمان اختلالات یادگیری
پایگاه خبری راد: از سوی کارگروه سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اولین کارگاه زمستانه "مدرسه نوروساینس" با رویکرد درمان اختلالات یادگیری برگزار شد.
دلیل تعیین سقف تراکنش‌های بانکی و اصلاح چک‌های تضمینی
پایگاه خبری راد: رییس کل بانک مرکزی با اشاره به تعیین سقف برای تراکنش‌های کارت‌های بانکی گفت: در هیچ جای دنیا با استفاده از کارت‌های بدهی و دستگاه کارتخوان، نمی‌توان مبالغ کلان جابجا کرد.
زیبایی‌های پنهان زیر خروارها دود و سیاهی
پایگاه خبری راد: بریده بریده حرف می‌زند، نگاهش را به نقطه‌ای نامعلوم گره زده، زیر چشمانش گود افتاده و همه دندان‌هایش ریخته، گویی هزار سال است که پیر شده، سنش را ۵۵ ساله تخمین می‌زنم، اما زمانی که می‌گوید متولد 65 است، تازه می‌فهمم که اعتیاد چطور می‌تواند یک جوان را چند شبه پیر کند.
جوانان تبریزی امکان عکسبرداری ۳۶۰ درجه را فراهم کردند
پایگاه خبری راد: جوانان تبریزی، امکان عکسبرداری ۳۶۰ درجه را فراهم کردند.
پیش‌بینی‌های اقتصادی با توقع‌مان متفاوت شد
پایگاه خبری راد: عضو شورای عالی بورس اوراق بهادار گفت: پیش‌بینی‌های اقتصادی، تورم و ... درباره امسال، متفاوت با آنچه توقع داشتیم، بود که در این زمینه عوامل دیگری غیر تحریم‌های آمریکا و ترامپ دخیل هستند.
لامبورگینی ایرانی مو نمی‌زند!
پایگاه خبری راد: سرپرست تیم سازنده مورسیه لاگوی داخلی می‌گوید توان تولید سالی ١٥٠ لامبورگینی ایرانی را داریم.
ایجاد 2 مرز مشترک جدید ایران با ترکیه به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد: استاندار آذربایجان غربی با تشریح برخی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر اخیر خود و وزیر کشور به ترکیه گفت: در نشستی که به همراه وزیر کشور با مقامات کشور ترکیه داشتیم ایجاد مرز رسمی در کوزه‌رش سلماس و بورالان ماکو پیگیری شد.
آگهی تجدید فراخوان عمومی (ارزیابی صلاحیت)
پایگاه خبری راد: بانک ایران زمین در نظر دارد بر اساس ارزیابی،نسبت به تهیه فهرست مناقصه گران صلاحیت دار به منظور بهره برداری از خدمات آنان در انجام پول رسانی شعب سراسر کشور و پول گذاری و پرستاری دستگاه های خودپرداز منصوبه در خارج از شعب بانک اقدام نماید.
پیشنهاد وزیر ارتباطات برای نجات دریاچه ارومیه
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با هوشمندسازی آبیاری کشاورزی در منطقه دریاچه ارومیه ۳۵ درصد در مصرف آب کشاورزی صرفه جویی می‌شود که بر اساس محاسبات، میزان آب صرفه جویی شده از موجودی آب این دریاچه بیشتر خواهد بود.