12:11 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تاکسی

تشدید بازرسی از اصناف برای اجرای جریمه‌های کرونا
نماد برتر-اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای در راستای مصوبات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا، از تشدید بازرسی‌ها از سوی اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها خبر داد و جریمه اصناف متخلف را تشریح کرد.
فرودگاه‌های ایران آماده تردد ایرتاکسی ها شدند
نماد برتر- دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور از آمادگی فرودگاه‌های ایران جهت تردد ایرتاکسی خبر داد و تأکید کرد که فرصت سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی به‌منظور راه‌اندازی ایرتاکسی فراهم است.
تعداد خودروهای گازسوز ایران به مرز ۴ میلیون دستگاه رسید
نماد برتر- تعداد خودروهای گازسوزشده با تبدیل نزدیک به ۲۵ هزار خودرو در طرح تبدیل جدید به بیش از ۳ میلیون و ۹۰۸ هزار دستگاه افزایش یافت و در مرز ۴ میلیون خودرو گازسوز قرار گرفت.
تاثیر سی ان جی بر واردات بنزین چه بود؟
نماد برتر- از سال ۱۳۹۱ که مصرف سی ان جی به بلوغ خود رسید تا سال ۱۳۹۸ که پایان واردات بنزین کشور بود، این صنعت توانست روزانه به طور متوسط از واردات ۲۰ میلیون لیتر بنزین به کشور جلوگیری کند. این در حالیست که طبق گفته کارشناسان برای تولید این حجم از بنزین می‌بایست یک پالایشگاه با حداقل ظرفیت ۳۰۰ هزار بشکه در روز احداث می‌شد.
قیمت گذاری سهام و عرضه اولیه شرکت‌های صنعت فناوری اطلاعات تغییر کند
نماد برتر- دو کارشناس با بررسی ترکیب شرکت‌های تازه وارد دو سال اخیر و سهم اندک شرکت های فناوری ، خواهان تغییر فرآیند قیمت گذاری سهام و عرضه اولیه شرکت‌های این صنعت شدند .
آینده تکان دهنده در انتظار پنج کلانشهر ایران
نماد برتر- یک کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گفت:در سال 1394، شهرهای ارومیه، اصفهان، تهران، مشهد و تبریز به عنوان پنج شهر هوشمند ایران معرفی شدند، اما با توجه به شاخص‌ها و اصول شهر هوشمند، به نظر می‌رسد این پنج کلانشهر ایران تا رسیدن به واقعیت شهر هوشمند هنوز فاصله زیادی دارند.
پرداخت ۷۰ درصد وام کرونایی رانندگان بین‌شهری+جزییات
نماد برتر- مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پرداخت حدود ۷۰ درصد تسهیلات کرونایی به رانندگان بین‌شهری خبر داد و گفت: گرچه قدری طولانی شد اما امیدواریم هر چه سریعتر بقیه رانندگان هم بتوانند آن را دریافت کنند.
فعلا بلیت پروازهای ترکیه را نخرید/ واگذاری فرودگاه‌های عسلویه و ماهشهر به شرکت فرودگاه‌ها
نماد برتر- رییس سازمان هواپیمایی کشوری از واگذاری فرودگاه‌های ماهشهر و عسلویه به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد و گفت: هنوز تاریخ انجام پروازهای ترکیه مشخص نیست و فعلا مردم بلیت پروازهای ترکیه را خریداری نکنند.
لامپ‌های LED با قابلیت انعطاف!
نماد برتر- پژوهشگران آمریکایی، لامپ‌های LED بسیار کوچکی ابداع کرده‌اند که انعطاف‌پذیر هستند و می‌توانند عناصر مناسبی برای ابزار پوشیدنی باشند.
اسنپ به فروش می رسد
نماد برتر- سهامدار ایرانسل در راستای خروج از بازار خاورمیانه، قصد دارد سهام خود در اپلیکیشن تاکسی آنلاین ایرانی اسنپ را به فروش برساند.
همکاری ایران و چین به تثبیت اقتصادی کشورمان می انجامد
نماد برتر- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه هیچ بخشی از کشور را در اختیار کسی نخواهیم گذاشت، گفت: همکاری جمهوری اسلامی و چین به تثبیت اقتصادی کشورمان می انجامد و می تواند در شرایط موجود به کشور ما کمک کند.
اعتراضات در پایتخت لبنان
نماد برتر- معترضان لبنانی روز دوشنبه مسیرها در مناطق مختلف بیروت را در مخالفت با اوضاع معیشتی و اقتصادی و قطع مکرر جریان برق بستند.
خودروی مورد نظر را با سامانه دانش‌بنیان ردیابی کنید
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ردیاب هوشمند خودرو را به بازار عرضه کرده است که قادر به ارائه اطلاعاتی چون میزان سرعت، مصرف سوخت و محدوده‌های عبور و مرور خودرو در موقعیت‌های تعیین شده است.
آغاز به کار حمل و نقل عمومی دوبی با تمهیدات کرونایی!
نماد برتر- خطوط حمل و نقل عمومی شهر دوبی در امارات متحده عربی با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده مسافران از ماسک‌های بهداشتی آغاز به کار کردند.
لغو پروازها در عربستان تمدید شد
نماد برتر- عربستان سعودی لغو و تعلیق تمامی پروازهای داخلی و خارجی را تا اطلاع ثانوی تمدید کرد.