07:49 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تاخیر

ارائه گزارش عملکرد و پیش بینی سود و زیان سناریو محور
شرکت‌های دو صنعت محصولات شیمیایی و پالایشگاهی علاوه بر ارائه پیش‌بینی عملکرد مکلف به ارائه پیش‌بینی سود و زیان سناریو محور شدند.
خبری خوش برای سهامداران «وسدید»
نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار تسریع در روند پرونده گروه صنعتی سدید شد.
قیمت سکه و دلار شارژ شد /درهم صعود کرد
دلار تحت تاثیر اخبار به مرز 25 هزار و 800 تومان نزدیک شد. سکه از مرز 11 میلیون و 200 هزار تومان عبور کرد و بالای 11 میلیون و 500 هزار تومان قرار گرفت، رشد قیمت‌ها تحت تاثیر اخبار و اظهارنظرها رخ داد.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۲۷تیرماه
دلار که تا چهارشنبه گذشته روند نزولی در پیش گرفته بود، از اواخر هفته تحت تاثیر سیگنال‌های منفی که از سمت برجام رسید وارد مدار صعودی شد و معامله‌گران مشتاق به این موضوع دوباره در موقعیت خرید قرار گرفتند تا اینکه نرخ این ارز در معاملات اولین روز هفته به ۲۴۷۵۰تومان رسید.
عرضه «پی وی سی» پتروشیمی غدیر در قالب قرارداد کشف پریمیوم
شنبه هفته آینده ۲۶ تیر ماه برای نخستین بار ۱۵۰۰ تن پلی وینیل کلراید (پی وی سی) S۶۵ شرکت پتروشیمی غدیر در قالب قرارداد کشف پریمیوم در بورس کالای ایران عرضه می شود.
زورآزمایی محرک‌های کاهشی و افزایشی در میدان فردوسی
درحالی‌که همچنان خبری از زمان برگزاری دور هفتم مذاکرات و آینده برجام نشده، اما دلار از اواخر هفته پیش در مسیر نزولی قرار گرفت تا دیروز وارد کانال ۲۴هزار تومان شد که به گفته فعالان بازار ارز، این روند ناشی از وجود برخی محرک‌های کاهشی همچون احتمال به حصول توافق و آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران است.
نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
بانک مرکزی بزرگ‌ترین بدهکار است
نماد برتر - بنابر گزارش وزیر نفت پول حاصل از صادرات نفت به حساب بانک مرکزی واریز شده اما این بانک در تبدیل ارز به ریال دچار تاخیر است و به همین دلیل در حال حاضر بانک مرکزی بزرگ‌ترین بدهکار دولت است.
طرح‌های توسعه در «شکلر» و آینده ای روشن
نماد برتر - محدودیت‌هایی به صورت موقت همچنان تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط اعلام شده توسط ستاد کرونا و نیاز به مصرف داخلی در محصول آب ژاول در تمامی کشور‌های مقصد صادرات وجود دارد.
معطلی ۱۳ میلیون بشکه نفت در راه بندان کانال سوئز
در پی مسدود شدن مسیر کانال سوئز توسط یک کشتی کانتیری، عبور حداکثر ۱۰ نفتکش حامل حدود ۱۳ میلیون بشکه نفت از این مسیر مختل شده است.
واکنش رییس WTO به محدودیت صادرات واکسن اروپا
نماد برتر- مدیرکل سازمان جهانی تجارت (WTO) اعلام کرد از برنامه مجوز صادرات اتحادیه اروپا برای واکسنهای کووید ۱۹ مایوس شده و با این بلوک درباره تمهید مذکور گفت و گو می کند.
کارگزاری یا سازمان بورس...
نماد برتر - بر اساس اطلاعات رسیده به نماد برتر، مشکلاتی درخصوص خرید و فروش اوراق تبعی در سامانه‌های کارگزاری مفید رخ داده که باعث زیان سهامداران شده است.
اصلاح نظام پولی و مالی کشور شاه کلید رشد اقتصادی!
نماد برتر - مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی محورها و الزامات اصلاح ساختار بودجه پرداخت.
سود 3 ریال «تکمبا» در 3 فصل
نماد برتر- در حالی که فروش «تکمبا» از نظر مبلغی بهبود یافته اما؛ هزینه‌های شرکت اجازه رشد سودآوری را ندادند.