07:41 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بومی

حضور همراه اول در بومی‌سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات
نماد برتر- همراه اول با هدف ادامه مسیر و توانمندتر شدن در عرصه تولیدات بومی در رویداد بومی‌سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات حضور دارد.
عرضه خودرو در بورس‌کالا تصویب شد / تعیین قیمت پایه با سازمان حمایت
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو و عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: قیمت پایه توسط سازمان حمایت تعیین و در بورس عرضه می شود.
پیشرفت ۷۲درصدی طرح توسعه خط تولید "پکویر"
شرکت کویر تایر در صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ اعلام کرد که اجرا و اتمام طرح توسعه ساختمان خط تولید ۱۵۰۰۰ تنی اهتمام پیشرفت ۷۲درصدی داشته است.
تولید ریل در ذوب آهن عامل اصلی خودکفایی در صنعت ریلی
نماد برتر- معاون وزیر صنعت تولید ریل در ذوب آهن را عامل اصلی خودکفایی در صنعت ریلی دانست و گفت: این شرکت توانست نیاز داخل را به محصول استراتژیک ریل تامین کند.
شرکت بورسی همراه اول حامی رویداد ایران دیجیتال شد
نماد برتر- شرکت بورسی همراه اول با هدف ارائه توانمندی‌ها در حوزه تحقیق و توسعه، بومی‌سازی و شناسایی توانمندی‌های اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات از رویداد ایران دیجیتال حمایت می‌کند.
حمایت وزیر کشاورزی از پروژه "غزر" برای رفع موانع تولید
نماد برتر- وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از کارخانجات گروه زر باتوجه به مشکلات سرمایه گذار بخش خصوصی و اجرای پروژه زرکام از حمایت برای رفع چالش های این طرح خبر داد.
اثر دو عامل بر بازگشت روند صعودی شاخص و معاملات منطقی
نماد برتر- پس از ریزش سنگین بازار ، دو عامل ورود نقدینگی جدید و بازگشت اعتماد برای بازگشت به روند صعودی و معاملات منطقی موثر است تا رویه نوسان گیری و نگاه کوتاه مدت ، بیشتر نشود .
آخرین وضعیت سامانه معاملات بورس + راهکار میانی و علت اختلال هفته قبل
نماد برتر- مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران با اشاره به پیشینه سامانه فعلی، پیگیری همزمان بومی سازی و خرید سامانه خارجی و آغاز راهکار افزایش ظرفیت سامانه ، علت اختلال هفته قبل را توضیح داد.
ایران تا چند ماه‌ آینده قطب واکسن جهان می‌شود / دو اصل خرید واکسن
نماد برتر- وزیر بهداشت با اعلام اینکه ایران تا چند ماه‌ آینده با تکیه بر دانش بومی یکی از قطب‌های مهم جهان در واکسن‌سازی می شود از آغاز واکسیناسیون کادر درمانی و دو اصل خرید واکسن خبر داد.
پیش بینی اثر بومی‌سازی صنایع معدنی در صرفه جویی یک میلیارد دلاری
نماد برتر- ایمیدرو پیش بینی کرد با بومی‌سازی صنایع معدنی در بخش قطعات و تجهیرات تولید و طرح های توسعه ای، یک میلیارد دلار صرفه جویی خواهد شد .
همه چیز درباره بلاکچین "کاردانو" و ارز دیجیتال "ADA "
نماد برتر- رویکردهای کاردانو به عنوان نسل سوم بلاکچین، تفاوت با بیت کوین و اتریوم، قیمت و کیف پول و نحوه خرید آن در ایران بررسی شد.
شستا ۱۰۰ میلیارد تومان در فاز ۴ شرکت سیمانی هزینه می‌کند
نماد برتر- نماینده مردم دورود و ازنا از هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی شستا در فاز ۴ شرکت سیمان دورود تا خرداد سال آینده خبر داد.
حمایت فولاد مبارکه از بومی سازی الگو شود
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن فولاد گفت: فولاد مبارکه با ریسک پذیری از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی حمایت کرده و این مسئله باید الگو شود.
نتایج حضور فولاد مبارکه در شرکت های دانش بنیان و اجرای چند طرح توسعه
نماد برتر- مدیرعامل شرکت دانش بنیان رافع اصفهان ، نتایج حضور و فعالیت فولاد مبارکه در حمایت از شرکت های دانش بنیان را مواردی از جمله پوشش نانو بر روی تختال و کاهش 70 درصدی تشکیل بوسته اعلام کرد.
سهامداران «کگاز» بدون سود ماندند
نماد برتر- شرکت شیشه و گاز در فعالیت ۹ماهه برای سهامداران سودی را پوشش نداده است.