03:50 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بالگرد

36 مصدوم نتیجه واژگونی اتوبوس در گالیکش
پایگاه خبری راد: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های گلستان گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس «مشهد - آمل» در حوالی روستای پرسه سو شهرستان گالیکش، 36 نفر مصدوم شدند.
نصب بالن‌های اینترنتی در مناطق مرزی در ایام اربعین/تامین ارتباطات ماهواره‌ای برای هلال‌احمر
پایگاه خبری راد: رییس سازمان فضایی ایران از نصب بالن‌های اینترنتی در مرزهای "شلمچه"، "چزابه" و "مهران" خبر داد و گفت: علاوه بر آن به منظور ایجاد ارتباطات پایدار، خدمات ماهواره‌ای برای نیروهای امدادی هلال احمر ایجاد خواهد شد.
اعزام بالگرد برای نجات یک کوهنورد در کلکچال
پایگاه خبری راد: معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از سقوط یک نفر از ارتفاعات کلکچال خبر داد.
آغاز طرح 21 روزه امداد و نجات اربعین از 21 مهر ماه
پایگاه خبری راد: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در جلسه کمیته امداد و نجات ستاد اربعین که با حضور نمایندگان مختلف دستگاه‌های متولی در ارائه خدمات به زائران در اربعین برگزار شد، از آغاز رسمی عملیات درمان و امداد و نجات از 26 مهرماه در داخل کشور و عراق خبر داد.
زبانه‌هایی که در هور آرام نمی‌گیرد...
پایگاه خبری راد: بیش از دو ماه است که هورالعظیم یکی از بزرگترین تالاب‌های ایران در بخش عراقی‌اش می‌سوزد و دودش به چشم ایرانی‌ها می‌رود و نتیجه آن شده که همسایگان ایرانی‌اش حالا باید علاوه بر تحمل ریزگردهای حاصل از خشک شدن بخشی از هور به علت کم آبی ناشی از سوءمدیریت‌های صورت گرفته و تغییر اقلیم دودزده بشوند و کارشان به علت بروز مشکلات تنفسی به مراکز درمانی بکشد.
125 کشته در یک هفته/ سهم 50 درصدی حوادث ترافیکی
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان اورژانس کشور با تشریح آمار حوادث یک هفته گذشته گفت: در طول این مدت 384 حادثه ویژه ثبت شده که مجموعا 125 کشته داشته است.
بالگردهای ایرانی در راه اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، از طراحی ۲ نوع بالگرد از سوی محققان کشور خبر داد و گفت: این بالکردها مراحل اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی را طی می‌کنند.
هشدار "کلانتری" درباره پیامد زیست محیطی فعالیت معدن مس سرچشمه
پایگاه خبری راد: رییس سازمان محیط زیست گفت:مردم باید بدانند پیامد رفتارهایشان با محیط زیست چیست؟ برای مثال، مس سرچشمه سالهاست که ترکیبات سولفوری تولید می‌کند و تا کیلومترها دورتر، دام‌ها جنین مرده به دنیا می‌آورند.
انفجار در یک کارخانه بازیافت آب در شیکاگو
پایگاه خبری راد: حادثه انفجار در یک کارخانه بازیافت آب در شیکاگو چندین نفر را مصدوم کرد.
ابلاغ بخشنامه ساماندهی فعالان محیط زیست برای اطفای حریق
پایگاه خبری راد: با توجه همکاری تشکل‌های محیط زیست و مردم محلی در اطفای آتش‌سوزی عرصه‌های طبیعی، مدیر کل حفاظت و مدیریت صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بخشنامه‌ای برای ادارات کل محیط زیست استان‌ها به منظور آموزش و ساماندهی این گروه‌ها برای اطفای حریق صادر و ابلاغ شده است.
نجات ۲۲ هزار نفر از سیل‌زدگان در هند
پایگاه خبری راد: ​مقامات داخلی هند از نجات ۲۲ هزار نفر از ساکنان مناطق سیل‌زده در ایالت کرالا خبر دادند.
سقوط بالگرد آتش‌نشانی در استرالیا و مرگ خلبان
پایگاه خبری راد: رسانه‌های استرالیایی از سقوط یک فروند بالگرد آتش‌نشانی و کشته شدن خلبان آن در ایالت "نیو ساوث ولز" (NSW) استرالیا در حین انجام عملیات برای خاموش کردن آتش‌سوزی در این منطقه خبر دادند.
آغاز ادامه مطالعات اکتشافی معادن خراسان‌شمالی به‌زودی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی از آغاز ادامه فعالیت اکتشافی معادن این استان طی آینده نزدیک خبر داد.
خوداتکایی کشور در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: ایران در زمینه تعمیر و نگهداری انواع هواپیما به خوداتکایی رسیده است.
آتش زدن مزارع تهدیدی برای جنگل‌های گلستان
پایگاه خبری راد: بیشترین آتش‌سوزی‌های اخیر در گلستان را کشاورزان با آتش‌ زدن مزارع گندم خود و نیز گردشگران با روشن کردن آتش در طبیعت ایجاد کردند.