14:45 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

باشگاه استقلال و پرسپولیس

سرخابی‌ها هنوز برای واگذاری به بخش خصوصی آماده نیستند
پایگاه خبری راد: با اینکه مجلس اعلام کرده بود واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تا پایان شهریور صورت گیرد، به گفته مسئولان شرایط این دو باشگاه هنوز برای واگذاری آماده نیست. یکی از شرایط مهم صورت‌های مالی این باشگاه‌ها و روش واگذاری آن‌هاست. این موضوعات سبب شده که واگذاری سرخابی ها باز هم به تعویق بیافتد.
منتظر تخصیص بودجه بخش تعاون هستیم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۱۱ برابری بودجه بخش تعاون خبر داد و گفت: با دستور وزیر کار منابع صندوق‌های زیرمجموعه وزارت کار از جمله شستا و صندوق بیمه روستاییان جهت افزایش خدمات دهی در بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران سپرده‌گذاری می‌شود.
۹۸ ؛ سال سرنوشت‌ساز برای استقلال و پرسپولیس
پایگاه خبری راد: تا اینجای کار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط کارشناسان رسمی قیمت‌گذاری شدند اما این قیمت هنوز توسط هیات واگذاری سازمان خصوصی‌سازی مورد بررسی قرار نگرفته که تایید یا رد شود و خیلی‌ها منتظرند ببینند قیمت چقدر است و چه کسانی این دو باشگاه را می‌خرند؟
قول وزیر کار به کارگران هفت‌تپه
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به پیش‌شرط‌های واگذاری سرخابی‌ها، پیگیری مطالبات کارگران هفت‌تپه توسط وزیر کار، ایجاد بانک جامع اطلاعات تعاونی‌ها و اختصاص بودجه هزار میلیارد تومانی برای اشتغال و کارآفرینی اختصاص داشت.
زمان دقیق واگذاری استقلال و پرسپولیس
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کار با اشاره به زمان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تحقق این اتفاق در سال ۹۸ را مستلزم اجرای پیش‌شرط‌هایی دانست و گفت: اگر بنای جدی برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد هواداران هم باید در مدیریت و فرایند واگذاری سرخابی‌ها سهیم باشند.
مصوبه کمیسیون تلفیق برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ از مصوبه این کمیسیون برای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و عرضه ماهانه نفت خام و میعانات گازی در بورس انرژی خبر داد.
تاخیر در واگذاری سرخابی‌ها به صلاح نیست
پایگاه خبری راد: دبیرکل اتاق تعاون ایران، کم نقص‌ترین روش واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را جمع‌سپاری با رویکرد تعاونی سهامی عام عنوان کرد.
اولین مشتری "پرسپولیس" و "استقلال" پیدا شد
پایگاه خبری راد: دبیرکل اتاق تعاون ایران از آمادگی اتاق تعاون ایران برای حضور جدی در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.
سخنانی صریح در مورد واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اکثر فسادهایی که در مزایده‌ها به وجود می‌آید و تیشه به ریشه خصوصی سازی می‌زند کلمه اهلیت است؛ اهلیت‌هایی که هیچ متری ندارد.
استقلال و پرسپولیس سهم کیست؟
پایگاه خبری راد: به محض اینکه مصوبه هیات وزیران در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اصلاح شود، این دو باشگاه را بار دیگر ارزش‌گذاری می‌کنیم و به مزایده خواهیم گذاشت.
واگذاری سرخابی‌ها منتظر مصوبه هیات وزیران
پایگاه خبری راد: مادامی که مصوبه سال ۱۳۹۴ هیات وزیران اصلاح نشود، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امکانپذیر نیست اما با نامه اخیر وزیر ورزش به رئیس‌جمهور، احتمال لغو این مصوبه وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست که در آن صورت، قیمت‌گذاری، مزایده و پیدا کردن خریدار چه قدر طول بکشد؛ این آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌هاست که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد.
استارت دوباره واگذاری سرخابی‌ها
پایگاه خبری راد: به تازگی وزیر ورزش نامه‌ای به دولت زده و خواهان خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده؛ رئیس سازمان خصوصی‌سازی نیز گفته که واگذاری این دو باشگاه را با جدیت دنبال می‌کند.
سرخ - آبی واگذار می شوند!
پایگاه خبری راد: برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دو راه وجود دارد، راه اول این است که مصوبه دولت اصلاح شود و دوم این که هیئت تطبیقِ قوانینِ مجلس، مصوبه دولت را رد کند.
صفحه قبل | صفحه بعد