پایگاه خبری راد: همزمان با آمادگی خدمات پس از فروش ایران خودرو برای بازگشت مسافران نوروزی، آرایش و چیدمان ناوگان امداد خودرو ایران متناسب با شرایط بازگشت مسافران نوروزی و ترددهای روز سیزده بدر تغییر خواهد کرد.
پایگاه خبری راد: مهندس سیدرضا حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و مهندس شهرام صالحی، مدیرعامل امداد خودرو ایران با امضای میثاق نامه به کمپین نه به تصادفات جاده ای نوروز پیوستند.
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی این شرکت از امروز تا ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۷ خبر داد.
پایگاه خبری راد: شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را از شنبه 26 اسفند ماه سال جاری كلید میزند.
پایگاه خبری راد: خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامی دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاییدی بر تلاشهای خود در راستای افزایش رضایت مشتریان از شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، دریافت كند و صعودی 18 پلهای را از ابتدای سال جاری تا پایان دیماه، تجربه كند.
پایگاه خبری راد: ما در ایساکو نیک می دانیم که مهمترین مزد فعالیت ما، لبخند رضایتی است که بر لبان مشتریان محصولات ایران خودرو می نشیند.
پایگاه خبری راد: محصولات شرکت مشترک ایران خودرو و پژو «ایکاپ» نیز تحت پوشش چتر خدمات امدادی شرکت امداد خودرو ایران قرار گرفت.
پایگاه خبری راد: طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حمید مرادی به عنوان قائم مقام اجرایی مدیرعامل منصوب و معرفی شد.
پایگاه خبری راد: شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در مسیر تکریم مشتریان خود در اقدامی نوین، لینک مستقیم صورتحساب خدمات ارائه شده در نمایندگیهای مجاز را از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال خواهد کرد.
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) از ارائه خدمات تخصصی به خودروی h30 cross در بیش از90 نمایندگی منتخب این شرکت همراه با طرحهای ویژه خدماتی خبر داد.
پایگاه خبری راد: براساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت، ایساکو موفق شد با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو در صدر جدول ارزیابی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرویی قرار گیرد.
پایگاه خبری راد: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در بهار 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 امتیاز افزایش یافته است.