16:25 | يكشنبه 4 آذر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایساکو

ناوگان امداد خودرو ایران در روز سیزده بدر در خدمت مردم
پایگاه خبری راد: همزمان با آمادگی خدمات پس از فروش ایران خودرو برای بازگشت مسافران نوروزی، آرایش و چیدمان ناوگان امداد خودرو ایران متناسب با شرایط بازگشت مسافران نوروزی و ترددهای روز سیزده بدر تغییر خواهد کرد.
به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» می پیوندیم
پایگاه خبری راد: مهندس سیدرضا حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و مهندس شهرام صالحی، مدیرعامل امداد خودرو ایران با امضای میثاق نامه به کمپین نه به تصادفات جاده ای نوروز پیوستند.
طرح خدمات نوروزی ایران خودرو آغاز شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی این شرکت از امروز تا ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۷ خبر داد.
آغاز جشنواره خدمات نوروزی «ایران‌ خودرو»
پایگاه خبری راد: شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را از شنبه 26 اسفند ماه سال جاری كلید می‌زند.
تامین مناسب و به موقع قطعات مورد نیاز است
پایگاه خبری راد: خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامی‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاییدی بر تلاش‌های خود در راستای افزایش رضایت مشتریان از شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، دریافت كند و صعودی 18 پله‌ای را از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه، تجربه كند.
دغدغه همیشگی ما؛ رضایت مشتریان است
پایگاه خبری راد: ما در ایساکو نیک می دانیم که مهمترین مزد فعالیت ما، لبخند رضایتی است که بر لبان مشتریان محصولات ایران خودرو می نشیند.
امضای قرارداد «ایکاپ» و امداد خودرو ایران+جزئیات
پایگاه خبری راد: محصولات شرکت مشترک ایران خودرو و پژو «ایکاپ» نیز تحت پوشش چتر خدمات امدادی شرکت امداد خودرو ایران قرار گرفت.
انتصاب‌های جدید در ایران خودرو
پایگاه خبری راد: طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حمید مرادی به عنوان قائم مقام اجرایی مدیرعامل منصوب و معرفی شد.
صورت حساب را پیامکی دریافت کنید
پایگاه خبری راد: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در مسیر تکریم مشتریان خود در اقدامی نوین، لینک مستقیم صورت‌حساب خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز را از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال خواهد کرد.
تحویل 32هزار H30 cross از سوی ایران خودرو
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) از ارائه خدمات تخصصی به خودروی h30 cross در بیش از90 نمایندگی منتخب این شرکت همراه با طرح‌های ویژه خدماتی خبر داد.
کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات
پایگاه خبری راد: براساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت، ایساکو موفق شد با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو در صدر جدول ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی قرار گیرد.
صعود خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در گزارش شركت بازرسی كیفیت
پایگاه خبری راد: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در بهار 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 امتیاز افزایش یافته است.
صفحه قبل | صفحه بعد