17:48 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایربگ

تولید اولین صندلی ایمنی کودک مجهز به کسیه هوا
پایگاه خبری راد: اولین صندلی ایمنی کودک به همراه کیسه‌های ایمنی هوا، توسط یک شرکت انگلستانی ساخته شده و در حال حاضر به مشتریان عرضه می‌شود.
قیمت داچیا ساندرو 17 درصد افزایش پیدا کرد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی داچیا بدون اینکه آپشن‌های جدید به خودروی داچیا ساندرو اضافه کند، قیمت آن را حدود 17 درصد در بازار انگلستان افزایش داد.
 خودروهای با کیفیت و مدرن به ایرانیان
پایگاه خبری راد: سال 96 برای نماینده میتسوبیشی سکوی پرش خوبی بود اما وقفه چند ماهه در عرضه محصولات جدید کمی روند صعودی این شرکت را کند کرد اما سال 97 می تواند سالی برای تصمیمات جدید و صعود چند پله ای برای آرین موتور پویا باشد.
هیوندای آزرا 2018 در شوروم مرکزی کرمان موتور
پایگاه خبری راد: آخرین محصول وارداتی کرمان موتور از برند هیوندای در شوروم مرکزی این خودروسازی برای نمایش عمومی قرار گرفته است.
جذاب‌ترین خودروهای وارداتی بازار در سال جدید
پایگاه خبری راد: از آنجایی که انتخاب خودرو مناسب مهم‌ترین نکته برای داشتن سفری لذت‌بخش در نوروز است، شرکت مفتاح رهنورد بر آن است تا با معرفی جذاب‌ترین خودروهای خارجی، همراه خوب شما در سفرهای نوروزی باشد.
سلام به امپراطور کره ای ایران
پایگاه خبری راد: ابتدا تصمیم داشتیم که رکستون جی4 را با سورنتو، ایکس تریل، سانتافه و یا کولئوس که تقریبا در یک رنج قیمت هستند مقایسه کنیم اما کلاس این خودروها با هم در یک کفه ترازو قرار نگرفت.
هاوال H9، بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین خودروی «هاوال» در ایران
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی هاوال برای تلاش مجدد خود در ایران، از صادرات اتومبیل به کشور امتناع کرده و وارد یک همکاری مشترک با شرکت‌های خودروساز داخلی شده است که در این میان، گروه بهمن را به عنوان شریک خود انتخاب کرده است تا محصولات شاسی بلند خود را ایران تولید و عرضه کند.
همه چیز در مورد غرفه لاکچری ساز فرانسوی در نمایشگاه تهران
پایگاه خبری راد: در چهارمین روز نمایشگاه خودروی تهران شما را دعوت می کنیم تا از غرفه «دی.اس» بازدید کنید.
 هیبریدهای ایرتویا در نمایشگاه تهران
پایگاه خبری راد: ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران برای بازار کشور جایگزینی خودروهای هیبریدی را به جای خودروهای بنزینی در دستور کار قرار داده است.
تست درایو «بی.وای.دی» با چاشنی حرکات نمایشی
پایگاه خبری راد: کارمانیا که به عنوان نماینده و شریک تجاری «بی.وای.دی» در ایران به تولید، فروش و خدمات پس از فروش این برند مشغول است، تست درایوی متفاوت را با شاسی بلند خوش قیمت این برند در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار کرد.
خودروی پلت‌فرم SP۱۰۰ به تولید رسید
پایگاه خبری راد: مدیر پروژه طراحی و ساخت پلت‌فرم خودروی SP۱۰۰ از ساخت نخستین نمونه‌های خودرو بر روی این پلت‌فرم خبر داد.
آغازفروش نقد با تحویل یک ماه سانتافه+جزئیات
پایگاه خبری راد: شرکت کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای در ایران برای فروش سانتافه 2017 بخشنامه جدید صادر کرد.
بسترن «بی30» را بهتر بشناسیم
پایگاه خبری راد: گروه ایران
فروش اقساطی میراژ 2017 آغاز شد
پایگاه خبری راد: شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی برند میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، فروش ویژه بهاره میتسوبیشی میراژ 2017 را آغاز کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد