01:54 | چهارشنبه 30 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایرانسل

خدمات همزمان همراه اول به ۶۰ میلیون مشترک رکورد زد
نماد برتر- همراه اول از رکورد خدمات همزمان به ۶۰ میلیون مشترک با رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال ۹۶ خبر داد.
جهرمی: شبکه ملی اطلاعات با اینترنت در تضاد نیست/ بسته رایگان دانشجویان بزودی عرضه می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات با بیان اینکه مسئله عمومی تحت عنوان اختلال در اینترنت وجود ندارد، گفت: شبکه در حال خدمت‌رسانی است و اختلال‌ها برطرف شده و مشکلی هم وجود ندارد.
امضای دو تفاهم‌نامه در زمینه کاربردهای ۵G در ایران
نماد برتر- معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امضای دو تفاهم‌نامه در حوزه‌های خدمات پزشکی و حمل و نقل در بستر تکنولوژی نسل پنجم ارتباطات (۵G) خبر داد.
محاسبه اینترنت آزاد بدون اطلاع‌رسانی، خلاف قانون است
نماد برتر- یکی از مشکلات کاربران تلفن‌های همراه که بار مالی زیادی به آنها تحمیل می‌کند، قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته‌های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است، از این رو امکان غیرفعال‌سازی مصرف اینترنت با تعرفه آزاد فراهم شده و محاسبه اینترنت با نرخ آزاد بدون اطلاع مشترک نیز خلاف قانون است.
چیزی به اسم "سیم‌کارت شاد" نداریم؛ از بسته‌های شاد استفاده کنید
نماد برتر- در حالی که این روزها کلاهبرداری‌هایی تحت عنوان ارائه سیم‌کارت شاد انجام می‌شود، مسوولان بارها عنوان کردند که سیم‌کارتی تحت عنوان شاد وجود ندارد و درمقابل والدین می‌توانند از کدهای دستوری برای جابه‌جایی بسته اینترنتی در سیم‌کارت‌های عادی استفاده کنند،‌ برای اینکه تنها بسته شاد برای کودک فعال باشد.
تغییر در پروانه انتقال فناوری بی‌سیم ثابت برای برخورداری از باند فرکانسی ۳۵۰۰
نماد برتر- به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قابلیت ترابردپذیری و تحرک‌پذیری به پروانه انتقال داده مبتنی‌بر فناوری بی‌سیم ثابت اضافه شده است تا دارندگان پروانه بتوانند از باند فرکانسی ۳۵۰۰ -که تا دوسال آینده به‌عنوان فرکانس نسل پنجم موبایل قابل بهره‌برداری خواهد بود- استفاده کنند.
چرا و چگونه پذیرش و عرضه اولیه سهام ایرانسل در بورس منتفی شد؟
نماد برتر- مدیران اپراتور دوم درحالی معتقدند مهلت عرضه سهام ایرانسل در بورس سال ۸۸ پایان یافته که چند و چون روند این ماجرا و علت منتفی شدن پذیرش آن مورد بررسی قرار گرفت.
الزام کمیته راهبری رجیستری برای ثبت گوشی مسافری
نماد برتر- مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تنها با درج شماره سیم‌کارتی امکان‌پذیر است که حداقل ۲۰ روز از زمان فعال‌سازی آن گذشته باشد.
تمدید اینترنت رایگان ۶۰۰ هزار معلم
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارایه اینترنت رایگان گفت: اینترنت رایگان ۶۰۰ هزار معلم را تمدید می‌کنیم تا در آموزش مجازی هزینه‌ای را پرداخت نکنند.
چرا خبرهای دروغ فضای مجازی را باور می‌کنیم؟
نماد برتر- نتایج یک مطالعه نشان داد که هر اندازه رویارویی با خبرهای دروغ بیشتر شود، آن خبرها بیشتر باور می‌شوند و خبرهایی که آشناسازی شده‌اند، بیشتر از خبرهای تازه باور می‌شوند.
تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت واردکننده خودرو
نماد برتر- مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، ضمن ارائه توضیحاتی درباره جدیدترین وضعیت پرونده اپراتورهای تلفن همراه، از تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت واردکننده خودرو خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های متعدد درخصوص وضعیت خودروهای وارداتی کوپا، پرونده تشکیل و جهت صدور رای و تسریع در تحویل خودروی مشتریان، به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.
بازگشت بسته‌های پرمخاطب اپراتورهای همراه
نماد برتر- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: دو اپراتور تلفن همراه بسته‌های اینترنتی بلندمدت و پرطرفدار حذف‌شده‌ خود را باز می‌گردانند.
افزایش ترافیک ورودی اپراتورهای همراه
نماد برتر- مجموع مکالمات ورودی اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، تا پایان سه ماهه‌ نخست سال جاری به بیش از هشت میلیارد و ۵۰۲ میلیون دقیقه می‌رسد که در مقایسه با سه ماهه گذشته، افزایشی بیش از ۲۶۳ میلیون دقیقه داشته است.
اینترنت رایگان هدیه خبرنگاری بر دوش یک اپراتور
نماد برتر- ارایه اینترنت هدیه خبرنگاری امسال در حالی تنها به اپراتور رایتل اختصاص یافته که سال گذشته این هدیه برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه در نظر گرفته شده بود.
اسنپ به فروش می رسد
نماد برتر- سهامدار ایرانسل در راستای خروج از بازار خاورمیانه، قصد دارد سهام خود در اپلیکیشن تاکسی آنلاین ایرانی اسنپ را به فروش برساند.