02:46 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اوقات فراغت

ژستی که برازنده دختران ایرانی نیست
پایگاه خبری راد: سیگار بد بود، الان بد نیست؟ کافی‌شاپ، پارک، داخل خودرو و گاه گوشه کنار دانشگاه، دخترانی به چشم می‌خورند که بدون ابایی سیگار دود می‌کنند، خبری از نگاه‌های سنگین جامعه هم نیست، انگار سیگار برای دختران تفریح مجاز شده است.
والدین چقدر به دنیای مجازی کودکان توجه دارند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به اهمیت چگونگی حضور کودکان در اینترنت، شرکت‌های مختلفی سعی در ایجاد فضای مناسب دارند. البته به گفته تحلیلگران، پس از ایجاد زیرساخت فنی و بستر مناسب، باید فرهنگ استفاده از این امکانات هم وجود داشته باشد.
فارغ‌التحصیلان علوم انسانی در میبد بیکارند
پایگاه خبری راد: کارشناس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد با اشاره به نرخ 9.2 بیکاری در این شهرستان، بیشترین آمار بیکاران میبد را فارغ‌التحصیلان رشته علوم انسانی و مهاجران اعلام کرد.
آسیب فضای مجازی برای نوجوانان/ارتباط بازی‌های اینترنتی خشن با خودکشی و اعتیاد
مدیر گروه تخصصی سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی برای ارتقای سلامت روان جوانان و نوجوانان در سطح جامعه، برخی از مهم‌ترین آموزش‌ها و مهارت‌های خودمراقبتی جوانان و نوجوانان با هدف ارتقای سلامت این گروه از جامعه را بیان کرد.
انتشار پلت‌فرم ویدیومحور فیس‌بوک برای رقابت با یوتیوب
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد فیس بوک نیز قصد دارد به‌منظور رقابت با شبکه اجتماعی یوتیوب، یک پلت‌فرم اختصاصی ویدیومحور برای کاربرانش ایجاد کند.
آمار مشخصی از کودکان کار نداریم/ ۵ درصد کودکان‌ شناسایی شده در خیابان زندگی می‌کنند
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشوربا تاکید بر اینکه تحقیقی که آمار همه کودکان را در یک سرشماری احصاء کرده باشد نداریم، اما خودمان ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از این کودکان را شناسایی کرده‌ایم گفت: حدود ۵ درصد از این کودکان در خیابان زندگی می‌کنند این در حالیست که شناسایی بچه‌هایی که در کارگاه‌های زیرزمینی کار می‌کنند در حیطه وظایف ادارات کار است.
نان مازندرانی‌ها با خزر در روغن است؟
پایگاه خبری راد: دریای خزر برای شمالی‌ها یادآور بسیاری از خاطرات گرم و سرد کودکی تا کهنسالی است، خاطراتی که با پهنه آبی آن و با موج‌های کوتاه و بلندش گره خورده، است؛ شاید بتوان از خزر و ساحلش کهن ترین ترانه میهن را ساخت، اما این ترانه امروز گویا به زبان های دیگری قرار است شنیده شود؛ رژیمی که خزر را نحیف کرده و روز به روز باریک ترش می‌کند، خزر رنگ به رخسار ندارد؛ نگران است، اما بیشتر از او حاشیه نشینان اش در این دیارند که چشم به او دوخته اند.
استفاده از سمن‌های فعال در کارگروه "مشاورین جوان" در استان ها
پایگاه خبری راد: به دنبال تاکید وزیر ورزش و جوانان بر تشکیل کارگروه مشاورین جوان در استانداری‌ها، معاون ساماندهی امور جوانان خواستار استفاده از اعضای سازمان‌های مردم نهاد فعال در این کارگروه شد.
دانشگاه فرهنگیان دبیر آمادگی دفاعی تربیت نمی‌کند
پایگاه خبری راد: معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه یکی از چالش‌های ما عدم تربیت دبیر تخصصی این درس است گفت: دبیر تخصصی این درس در دانشگاه فرهنگیان تربیت نمی‌شود و دبیر آمادگی دفاعی را در سطح دانشگاه فرهنگیان نداریم.
بچه پولدارها در تعطیلات تابستانی چه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: پایگاه اینترنتی " ریچ کیدز آف اینترنت" با انتشار تصاویری به گزارش نحوه سپری کردن تعطیلات تابستانی افراد جوان ثروتمند پرداخت.
تلگرام و اینستاگرام با سبک زندگی جوانان چه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: استفاده از شبکه‌های مجازی ابعاد مختلف سبک زندگی جوانان را تغییر می‌دهد. ضروری است با فرهنگ‌سازی و آگاهی‌دهی به جوانان از منافع این شبکه‌ها بیشتر استفاده کرد و سبک زندگی سالم و بدون تنش را برای جوانان گسترش داد.
آغاز فعالیت‌ پایگاه‌های تابستانی مدارس جنوب تهران از ۲۰ تیر
پایگاه خبری راد: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از آغاز فعالیت ۱۰ پایگاه تابستانه از نیمه دوم تیرماه در مدارس نواحی پنجگانه این منطقه خبر داد.
افزایش کمک هزینه سفر بازنشستگان / پیش‌بینی اعزام ۱۰ هزار نفر به کربلا
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه سفر از ۶۶۰ به ۷۴۰ هزار تومان برای هر بازنشسته و یک نفر همراه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۲۰۰ هزار بازنشسته در برنامه‌های گردشگری و سیاحتی شرکت کنند.
دردسر کار بیش از حد کارکنان برای کره جنوبی
پایگاه خبری راد: دولت کره جنوبی برای مقابله با پدیده اعتیاد به کار مردم این کشور، حداکثر ساعت کاری مجاز را به ۵۲ ساعت در هفته کاهش داد.
توصیه تندگویان برای کمک به دولت و پیروزی در جنگ اقتصادی
پایگاه خبری راد: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که امروزه همه ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم، گفت: جنگ فعلی هیچ تفاوتی با دوران هشت سال دفاع مقدس ندارد.