09:42 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اماکو

احتمال بهبود اوضاع بورس با افزایش حجم و ارزش معاملات در آغاز هفته
نماد برتر- شاخص بورس آخرین روز کاری هفته را با تحرکات مثبت سهامداران و رشد ۹۱۳۳ واحدی به پایان رساند تا شاید افزایش حجم و ارزش معاملات نویدبخش آغاز هفته بهتر باشد.
پنج عامل در روند فعلی بورس / ارزش معاملات خرد رکورد منفی ۱۰ ماهه زد !
نماد برتر- پنج عامل ، مسبب روند فعلی بورس و ادامه سقوط شاخص به کانال ۱.۲ میلیون واحدی شده و ارزش معاملات خرد به کمترین سطح در ۱۰ ماه اخیر رسیده است.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
فرصت تاریخی جهش تولید با اقبال نقدینگی به بورس و سبزپوشی شاخص
نماد برتر- با توجه به اصلاح قابل توجه قیمت‌ها و ارزندگی بسیاری از نمادها، اقبال نقدینگی به بازار سرمایه می تواند فرصتی تاریخی برای جهش تولید و در صورت تداوم روند، سبز پوشی شاخص در هفته آتی باشد.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .
عوامل افزایش سنگینی تقاضا + موضوع سوق دهنده تولید به سمت نابودی
نماد برتر- قائم مقام ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی نخستین طرح تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۷۲ هزار تنی و به ارزش ۵۱ میلیون یورو در استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.
عامل فشار فروش امروز و احتمال نقش تازه واردها برای شروع ریزشی دیگر
نماد برتر- معاملات امروز بازار سهام با عامل فشار فروش زیادی که برای تازه واردین احتمال شروع یک ریزش دیگر را رقم زد ، منحر به عقب نشینی شاخص در نیمه کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزارتایی شد.
سه عامل موثر در شکل گیری تقویت تقاضای معاملات آخرین روز هفته
نماد برتر- با پایان معاملات امروز به نظر می رسد با حضور جایگاه بازارگردان تا حد زیادی از رفتارهای هیجانی کاسته شده و سه عامل در شکل گیری تقویت تقاضا موثر واقع شدند.
گزارش امروز بورس و عوامل موثر بر تحلیل / زمان عدم مداخله سیاست گذار
نماد برتر- بازارسهام امروز هم برای فعالان امیدوار کننده نبود و تعداد زیادی از نمادها در محدوده کف قیمتی معامله شدند و در حالی عوامل مختلفی بر تحلیل روند موثرند که زمان عدم مداخله سیاست گذار رسیده است.
پیش بینی اقبال چهار صنعت مهم و تعادل نمادهای پرظرفیت گروه های کوچکتر
نماد برتر- امروز با تقاضای تمامی گروه ها و برچیدن صف های فروش برخی نمادها، انتظار می رود در هفته پیش رو معاملات ۴ صنعت مهم با اقبال روبرو و نمادهای پرظرفیت گروه های کوچکتر نیز به تعادل برسند.
چهار عامل تشویق سهامداران به خرید + تداوم حمایت ها برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- شاخص بورس با حمایت‌های مناسب دیروز در کف قیمتی نمادهای مهم به کانال ۱.۵ میلیونی بازگشت اما در این میان، اثر چهار عامل می تواند سهامداران حقوقی و حقیقی‌ها را به خرید تشویق کند.
تداوم حمایت ها برای بازگشت اعتماد
نماد برتر - شاخص بورس با حمایت‌های مناسب دیروز در کف قیمتی نمادهای مهم به کانال ۱.۵ میلیونی بازگشت اما در این میان، اثر چهار عامل می تواند سهامداران حقوقی و حقیقی‌ها را به خرید تشویق کند.
عوامل بنیادی موثر برای تقویت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران
نماد برتر- ظرفیت جوسازی اخبار منفی کاهش یافته و تقاضا برای خرید سهام در حال تقویت است اما تداوم این مسیر نیاز به تقویت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران دارد.
نارضایتی سهامداران از عدم اتمام اصلاح و انتظار انجام ۶ اقدام برای بهبود
نماد برتر- نارضایتی سهامداران از عدم اتمام روند اصلاحی دو ماه اخیر درحالی ادامه دارد که انتظار می رود انجام اقداماتی بتواند در میان مدت روند بازار را عوض کند.
سهام شرکت های بورسی تنها سپر تورمی در شرایط فعلی/ پیش روی نرخ دلار
نماد برتر- بررسی بازارهای جهانی، نرخ دلار صادرکنندگان، امکان سرمایه گذاری بانک ها در بورس، انتشار اوراق تبعی در کنار اصلاح قیمتی بورس و رشد قیمت بازارهای رقیب حکایت از آن دارند سهام شرکت های بورسی تنها سپر تورمی موجود برای مردم در شرایط فعلی است.