01:43 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

الکسا

اوپک و روسیه در فکر کاهش بیشتر تولید نفت
نماد برتر- منابع آگاه از تفکر روسیه و منابع نزدیک به اوپک اعلام کردند که اوپک و روسیه در حال بررسی کاهش بیشتر تولید نفت به عنوان یکی از گزینه ها در واکنش به ضعیف شدن بازارهای نفت در اوایل سال ۲۰۲۱ هستند.
ترمز ریزش قیمت نفت کشیده شد
نماد برتر- نفت عمده رشد قیمتی که شب گذشته تحت تاثیر نشانه های به تاخیر افتادن افزایش برنامه ریزی شده تولید اوپک پلاس به دست آورد را در معاملات روز سه شنبه حفظ کرد اما نگرانیهای عرضه و تقاضا روند افزایشی قیمتها را محدود کرد.
دیدار روسیه با تولیدکنندگان نفت درباره تمدید کاهش تولید اوپک پلاس
نماد برتر- شرکتهای نفتی روسیه روز دوشنبه با وزیر انرژی این کشور به منظور صحبت درباره احتمال به تاخیر افتادن تسهیل محدودیت عرضه اوپک پلاس به مدت سه ماه، دیدار کردند.
ایرلاین‌هایی که کرونا به خاک سیاه نشاند!
نماد برتر- داشتن دولتی با یک جیپ پر پول در این که یک ایرلاین بتواند از بحران پاندمی ویروس کرونا عبور کند، تعیین کننده شده است.
سقوط ۶۶ درصدی ترافیک هوایی با ادامه بحران کرونا
نماد برتر- یاتا پیش بینی کرد ترافیک هوایی در سال ۲۰۲۰ به میزان ۶۶ درصد کمتر از سطح سال ۲۰۱۹ خواهد بود و در دسامبر ۶۸ درصد کاهش سالانه پیدا می کند.
عاملان گرانی طلا در سال آینده
نماد برتر- رفینیتیو متالز ریسرچ پیش بینی کرد در سال میلادی آینده تقاضا برای طلا از سوی صنعت جواهرات و بانکهای مرکزی به میزان چشمگیری کمتر خواهد بود اما سرمایه گذاران با خرید و نگهداری مقادیر زیادی طلا، باعث می شوند قیمتها بالا بمانند.
اعلام آمادگی روسیه برای ادامه کاهش تولید نفت
نماد برتر- رییس جمهور روسیه برای همکاری با اوپک پلاس به منظور تداوم کاهش تولید نفت اعلام آمادگی کرد و گفت: در شرایط کنونی بازار ظرفیت پذیرش عرضه بیشتر را ندارد.
رشد قیمت طلا پس از ریزش ۲۵ دلاری
نماد برتر- قیمت طلا پس از ریزش چشمگیر شب گذشته، در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر امیدواری به تصویب بسته کمک مالی در آمریکا اندکی افزایش یافت.
روند کاهشی نفت ازسرگرفته شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در واکنش به آمار هفتگی رشد ذخایر نفت آمریکا که نگرانیها نسبت به اشباع عرضه جهانی را برانگیخت، کاهش یافت.
تشدید فشار بر اوپک پلاس برای تغییر برنامه افزایش تولید
نماد برتر- افزایش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و ضعیفتر شدن روند احیای تقاضا برای نفت، فشارها روی اوپک پلاس برای تغییر روند برنامه افزایش تولید نفت را تشدید کرده است.
سفر وزیر انرژی آمریکا نیمه کاره ماند
نماد برتر- وزیر انرژی آمریکا پس از این که تست کرونای دو تن از همراهان امنیتی وی مثبت اعلام شد، سفرش به میدوست را نیمه تمام گذاشت و به واشنگتن بازگشت.
سقوط ۱۶۴ میلیارد دلاری ارزش ذخایر نفت روسیه
نماد برتر- ارزش ذخایر نفت خام روسیه ۱۷ درصد معادل ۱۶۴ میلیارد دلار (۱۲.۷ تریلیون روبل) در سال ۲۰۱۹ در مقایسه با سال ۲۰۱۸ کاهش پیدا کرد.
بهبود کامل تقاضا برای نفت تا پایان سال آینده
نماد برتر- شرکت گازپروم نفت روسیه پیش بینی کرد تقاضای جهانی برای نفت در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به سطح پیش از شیوع ویروس کرونا بازخواهد گشت.
ساخت چاه‌های نفت نیمه کاره در روسیه برای پس گیری سهم بازار
نماد برتر- روسیه برای این که مطمئن شود پس از پایان توافق کاهش تولید اوپک پلاس، سهمش در بازار جهانی نفت را از دست نمی دهد، برنامه ای برای تکمیل چاه‌های نیمه آماده دارد که پس از پایان یافتن پیمان، می توانند فعالیتشان را آغاز کنند.
رسیدگی به عملکرد متخلفان در نشست ماه جاری اوپک پلاس
نماد برتر- وزیر انرژی روسیه اعلام کرد اوپک و متحدانش ممکن است در نشست هفته جاری به مذاکره با کشورهای عضو این گروه بپردازند که در کاهش تولید تحت توافق این گروه عملکرد کندی داشته اند.