11:47 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اعتلا

تشکیل کمیته مشترک انجمن‌های قطعه‌سازان در شش محور
نماد برتر- طی نشست مشترک دو انجمن قطعه‌سای کشور، قرار شد تا کمیته‌های مشترک در شش محور تشکیل شود؛ این هم‌افزایی توان انجمن‌های قطعه‌سازی با هدف مقابله با چالش‌ها و مشکلات صنعت قطعه سازی کشور خواهد بود.
چرا سهم تعاونی‌ها در اقتصاد آب رفت؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان بر این باورند آنچه که بخش تعاون امروز از آن رنج می‌برد، رنج ذهنیت است و ذهنیت‌ها نسبت به بخش تعاون باید عوض شود تا شیوه‌ای مدرن از اقتصاد مردمی را در ایران شاهد باشیم.
راه ارتباطی 88 روستای لرستان همچنان قطع است
پایگاه خبری راد: روستای سیلزده لرستان درگیر مشکلات و مسائلی از جمله خاموشی و تخریب راهها هستند با وجود آنکه خیلی از مشکلات برطرف شده آب و غذای کافی به مردم این منطقه رسیده و در اختیارشان هست اما هنوز مشکلات عمرانی دارند.
فرار متخصصان، مشکل مناطق در حال توسعه یا محروم است
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلات مناطق در حال توسعه یا محروم فرار متخصصان از منطقه است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها برکنار نشده است
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی برکناری رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را رد کرد.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
 امروز فرش کرمان شرایطی خوبی ندارد!
پایگاه خبری راد: رییس اسبق اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: متاسفانه با برخی رفتارهای نادرست فرشبافان فرش کرمان از مسیر صحیح و درست خود فاصله گرفته است و شاهدیم که دیگر دنیا شناخت خوبی از فرش کرمان ندارد لذا باید به گونه‌ای عمل کنیم که دوباره بتوانیم به طرح، پشم و ... فرش اصیل کرمان برگردیم.
پیگیری افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون
پایگاه خبری راد: معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانک توسعه تعاون به عنوان بازوی اصلی بخش تعاون یاد کرد و افزایش سرمایه این بانک را عامل مهمی برای تقویت تعاونی‌ها دانست.
به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد همدان منصوب شد
پایگاه خبری راد: دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و واحد همدان منصوب شد.
دروس عمومی محیط‌ زیست در تمام رشته‌های غیرمرتبط دانشگاهی گنجانده شود
‌پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی به گردهمایی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست جهاد دانشگاهی کشورآورده است: ضروری است دروس عمومی محیط‌ زیست (شناخت و اهمیت محیط‌ زیست) به‌صورت میان‌رشته‌ای در تمام رشته‌های غیر مرتبط در دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی (حتی نظامی و انتظامی) در حد شناخت اهمیت محیط‌ زیست به‌عنوان دروس عمومی اجباری گنجانیده شود.
دانشجو نباید از گفت‌وگو و انتقاد فاصله بگیرد
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ، در مراسم آغاز سال تحصیلی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان و مجاهدان هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به دانشجویان گفت: خوشحالم از اینکه شما رشته علوم انسانی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اید و ما باید به همه ثابت کنیم رشد کشور بدون علوم انسانی ممکن نیست.
«نشان تعامل» نخستین نشان همکاری دستگاه‌ها با میراث فرهنگی
پایگاه خبری راد: دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار در حالی پانزدهم و شانزدهم مهرماه برگزار می‌شود که «نشان تعامل» به دستگاه‌هایی که کمیته داوری آن‌ها را واجد شرایط بداند، اعطاء می‌شود.
یزدی‌ها برای حفظ آب باقیمانده استان‌شان چه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد با تشریح وضعیت منابع آبی استان اظهار کرد: وضعیت تأمین آب استان شرایط مناسبی ندارد و ما باید منابع آب داخلی، چاه‌های یزدگرد و چرخاب که عمده چاه‌های تأمین‌کننده آب شرب مردم هستند را به هر قیمت حفظ کنیم.
انتصاب اعضای جدید هیات عامل بانک ایران زمین
پایگاه خبری راد: با صدور احکام جداگانه ای توسط عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، معاونت حقوقی و وصول مطالبات، معاونت اعتبارات بانکداری شرکتی و بین الملل و رئیس اداره امنیت اطلاعات منصوب شدند.
شورایاران عیون مدیران شهری در محلات هستند
پایگاه خبری راد: در نشست صمیمی شهردار منطقه ۵ با دبیران شورایاری محلات و کارگروه های کمیته های تخصصی بر مشارکت معنادار شورایاران به عنوان عیون مدیران شهری در اطلاع رسانی معضلات و نیاز سنجی براساس اولویت ها برای رفع مشکلات محلات ۲۹ گانه تاکید شد.