06:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استپ وی

ترک حباب قیمت خودروهای وارداتی
پایگاه خبری راد: در شرایطی که به اواسط اسفند ماه رسیده‌ایم، بازار خودرو کشور چه در بخش داخلی‌ها و چه در حوزه وارداتی‌ها، با رکود دست و پنجه نرم می‌کند و چندان خبری از رونق خرید و فروش و استقبال مشتریان نیست.
امتیازدهی مشتریان به کیفیت خودروهای سواری
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری داخلی و وارداتی عرضه شده در شش ماهه اول امسال را منتشر کرد.
خودروهای مدل97 وارد بازار شد+قیمت خودروهای داخلی
پایگاه خبری راد: خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو با مدل 1397 وارد بازار شد و قیمت خورد.
سایپا به کرمان رسید
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه آخرین دستاوردها و محصولات جدید خود، در هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان شرکت می کند.
پیش فروش ساندرو «استپ وی»
پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: بنا به درخواست مکرر هموطنان عزیز پیش فروش مجدد ساندرو استپ وی یکشنبه 19 آذرماه انجام خواهد شد.
شرایط فروش مرحله دوم «ساندرو استپ وی» اعلام شد
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای رضایتمندی و حمایت از مشتریان عزیز، فروش مرحله دوم ساندرو استپ وی را در سال جاری اجرا کند.
 250هزار خودرو در ایران تولید می کنیم
پایگاه خبری راد: تولید خودروهای رنو در این برنامه شش ساله به بیش از 250 هزار خودرو در سال خواهد رسید. همچنین 150 هزار دستگاه به ظرفیت تولید خودروهای رنو در ایران افزوده خواهد شد.
قیمت کوئیک بین ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان
پایگاه خبری راد: معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی کوئیک در مدل‌های مختلف آن به قیمت بین ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد