05:42 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استعلام

نحوه خدمات در ۳۸۰۰ شعبه بانک سپه به مشتریان ۵ بانک ادغامی نظامی
نماد برتر- مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اتمام ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه، نحوه خدمات دهی بانک های ادغام شده‌ به مشتریان را توضیح داد.
سهام عدالتی‌ها برای دریافت سود چه کنند؟
نماد برتر- درحالی کم کم به زمان واریز سود مشمولان سهام عدالت نزدیک می‌شویم که طبق آخرین اخبار، سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید برای دریافت سود حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند؛ فرایندی که با گذراندن ۱۳ مرحله انجام خواهد شد.
تصمیم جدید دولت تدبیر و ...
نماد برتر - بانک مرکزی و شبکه بانکی به منظور اجرای قانون جدید صدور چک، دسته چک‌های جدید با مدت اعتبار حداکثر ۳ ‌سال از زمان دریافت چک و با درج شناسه یکتا و با قابلیت ثبت در سامانه صیاد منتشر می‌کند ضمن اینکه دسته‌چک‌های فعلی در دست مردم به روال سابق کارسازی شده و نیازمند ثبت در سامانه صیاد نیست.
انتشار ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید + مزایای اوراق گام
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اشاره به انتشار بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید طی سال جاری درباره مزایای اوراق گام توضیحاتی داد.
سهم بخش تولید از اوراق بدهی بسیار پایین است/ ۷ مزیت اوراق گام برای بنگاه‌ها
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال ۹۸ از مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی منتشر شده در بازار سرمایه، تنها در حدود ۲.۵% سهم بخش صنعت ومعدن بوده است که سهم قابل قبولی نیست.
صورت های مالی ۶ماهه «کحافظ» منتشر شد
نماد برتر- شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ، صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد.
کلاهبردار زن صد میلیارد تومانی پس از ۹ سال دستگیر شد !
نماد برتر- رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی کلاهبردار صد میلیارد تومانی به اتهام جعل اسناد و فروش غیر قانونی چند قطعه زمین پس از ۹ سال خبر داد.
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
پاسخ به ۶۸پرسش مهم پیرامون سهام عدالت
نماد برتر- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به پرسش های مهم در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.
کاهش ۶۹ روزه فرآیند آغاز کسب و کارهای جدید
نماد برتر- مهمترین دستاورد وزارت اقتصاد در دولت دوازدهم راه‌اندازی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار است که موجب شده تا فرآیند شروع کسب و کار جدید از ۷۲ روز به ۳ روز کاهش یابد.
چگونه می‌توانید برای رفع فیلتر سایتی درخواست دهید؟
نماد برتر- مدیران سایت‌های داخلی فیلترشده و کاربران سایت‌های خارجی فیلترشده به عنوان استفاده‌کننده،‌ می‌توانند درخواست رفع فیلتر سایت مورد نظر خود را در سامانه‌ای متعلق به کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ثبت و پیگیری کنند.
مبتلایان به کرونا در کسری از ثانیه شناسایی می شوند
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ماموران انتظامات با استفاده از اپلیکیشن ماسک، بارکد کارت ملی مراجعان را اسکن کنند و در کمتر از یک ثانیه وضعیت قرنطینه یا عدم قرنطینه فرد نمایش داده می‌شود.
کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی تشکیل می‌شود
نماد برتر- وزیر جهاد کشاورزی به معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی این وزارت ماموریت داد تا نسبت به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، اقدام کند.
پیشنهاد مترو به بانک رفاه درباره آزادسازی پول اوراق مشارکت
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مترو به مدیران بانک رفاه پیشنهاد داد در مورد تعیین‌تکلیف آزادسازی نیمی از مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ که بازپرداخت اصل و سود آن به همراه تضامین مربوطه قانونا بر عهده دولت است، از بانک مرکزی استعلام بگیرند.
مجلس طرح دریافت مالیات بر خانه‌های خالی را اصلاح کرد / مفاد ۱۱ تبصره
نماد برتر- نمایندگان مجلس به منظور تامین نظر شورای نگهبان ، طرح دریافت مالیات از خانه‌های خالی را با ۱۱ تبصره اصلاح و تصویب کردند.