03:45 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ارزهای مختلف

عقب‌نشینی آشکار در برابر دلار!
پایگاه خبری راد: ونزوئلا با کاهش ۳۵ درصدی ارزش پول خود، قیمت برابری بولیوار و دلار را به قیمت بازار آزاد رساند.
سرمایه‌گذاری طلا، دامی طلایی
پایگاه خبری راد: یک مدرس دانشگاه در رشته مدیریت مالی دولتی و پژوهشگر اقتصادی می‌گوید: طلا یک دام طلایی محسوب می‌شود .
کاهش چشمگیر سهم دلار از ذخایر ارزی جهان
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول در گزارشی اعلام کرد سهم دلار از ذخایر ارزی بانک های مرکزی جهان به پایین‌ترین سطح پنج سال اخیر رسیده است.
ریسک بازار سرمایه در ماه های پیش روی
پایگاه خبری راد: روند نزولی بازار سرمایه را در ماه های گذشته بدون توجیه علمی می دانند اما هرگز نمی توان از ریسک های آتی صنایع مختلف که ادامه این روند را در پی خواهد داشت را نادیده گرفت.
سرنوشت ۹ میلیارد دلار واردات با نرخ دولتی کاملا مشخص است
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی اعلام کرد که هیچ گونه ابهامی در ۹ میلیارد دلاری که با نرخ ۴۲۰۰ تومان داده شده، وجود ندارد و این موضع کاملا مشخص است.
لیست ۹ میلیارد دلاری از وارد کنندگان مبهم ماند
پایگاه خبری راد: در حالی آخرین آمار از تامین و پرداخت حدود ۱۲ میلیارد دلار برای واردات در مدت اخیر حکایت دارد که تازه‌ترین لیستی که از دریافت کنندگان ارز دولتی از سوی بانک مرکزی منتشر شده تنها حدود ۲.۵ میلیارد یورو را پوشش می‌دهد.
برخی کالاها باید ارزان شود اما نمی‌شود!
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی تغییرات نرخ ارز در حد پنج درصد خواهد بود، گفت: تغییرات صورت گرفته در نرخ ارز می‌تواند بر قیمت کالاها تاثیرگذار باشد و با توجه به این تغییر، باید قیمت برخی کالاها کاهش یابد که معمولا این اتفاق نمی افتد.
خرید و فروش دلار متوقف شد!
پایگاه خبری راد: پیگیری قیمت دلار از سوی برخی صرافی‌های سطح شهر گویای آن است که در موارد متعدد صرافی‌ها به دلیل آنچه کمبود ارز اعلام شده، از فروش انواع ارز خودداری می‌کنند و به نوعی خرید و فروش ارزهای مختلف و به ویژه دلار در بازار متوقف شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد