20:50 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اردکان

توقف ۱۳ نماد / تعیین محدودیت حجمی "آریا" + تمدید تعلیق دو نماد
نماد برتر- امروز نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و در برابر تعیین محدودیت حجمی برای آریا ساسول ، تعلیق نماد دو شرکت دیگر هم تمدید شد.
بازارگردانی سهام ۵ شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۵ شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از ۵ آذر آغاز شد.
۹ نیروگاه جدید تا پایان امسال وارد مدار می‌شود
نماد برتر- وزیر نیرو با اشاره به بهره‌برد اری از ۶ نیروگاه از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۹ نیروگاه دیگر تا پایان سال جاری وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
توقف نماد ۱۵ شرکت بورسی و فرابورسی و احتمال دستکاری در یک سهم
نماد برتر- قبل از شروع معاملات اولین روز آذر نماد ۱۵ شرکت بورسی و فرابورسی برای دو ، یک روز و یک ساعت بسته و یک نماد هم مشمول بررسی ظن، دستکاری بازار یا استفاده از اطلاعات نهانی شد.
۲۸ نماد بورسی متوقف شدند
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی تا تاریخ ۲۸ آبان ماه ۲۸ نماد بورسی به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و غیره متوقف شدند.
دو شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه از سود انباشته گرفتند و آماده مجمع شدند
نماد برتر- دو شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه ۶۷ و ۶٨ درصدی را از محل سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
نقش قابل توجه ایران در تحکیم همکاری‌های اتحادیه اقتصادی اوراسیا
نماد برتر- وزیر نیرو و مسئول هماهنگی و انسجام‌بخشی بین دستگاهی اجرای موافقت‌نامه موقت تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا گفت: این اتحادیه، یک سازمان نوظهور در بین سازمان‌های منطقه‌ای است و چنانچه بتواند به ضریب بالاتری از اتحاد، همکاری و همگرایی منطقه‌ای سوق یابد، ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های مهم اقتصادی و حتی سیاسی جهان را دارد.
دستکاری در طبیعت و ایجاد آلودگی در پی انتقال آب
نماد برتر- مدت‌ها است که سخن از انتقال آب از دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان به نقاط مختلف کشور و از شهرها و استان‌های گوناگون به استان‌ها و شهرهای دیگر کشور به گوش می‌رسد. طی یک هفته اخیر طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی خبرساز شده و برخی کارشناسان نسبت به آثار مخرب اجرای چنین طرح‌هایی بر تنوع زیستی، اکوسیستم‌ها، آلودگی آب و خاک و زندگی اجتماعی هشدار داده‌اند.
شیرین سازی آب دریا برای جنوبی ها
نماد برتر- شیرین سازی آب دریا طی سال های اخیر یکی از موضوعات اصلی مسوولان آبی بوده تا شاید با رفع شوری دریا کام مردمان استان های کم آب، شیرین و مرهمی بر زخم کهنه دشت‌های بحرانی و بحران کم آبی کشور گذاشته شود.
گسترش همکاری‌ ایران و قطر در حوزه برق
نماد برتر- در دیدار وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران و وزیر مشاور در امور انرژی قطر، گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه برق مورد تاکید قرار گرفت.
بازارگردانی سهام پنج نماد بورسی دیگر از ۱۲ آبان آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام پنج شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از ۱۲ آبان آغاز شد.
بهره برداری از فاز نخست "مگاپروژه انتقال آب از خلیج فارس"
نماد برتر- ابر پروژه" انتقال آب از خلیج فارس بهفلات مرکزی ایران، فردا (پنجشنبه) با فرمان رئیس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می‌شود.
سرمایه‌گذاری ۱۹۵۰۰ میلیارد تومانی در بخش‌های آب و برق تهران
نماد برتر- وزیر نیرو از بهره‌برداری ۱۲۴ پروژه در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: تاکنون در دولت تدبیر و امید ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق تهران سرمایه‌گذاری شده است.
نتایج طرح برق مجانی تا دو ماه دیگر مشخص می شود
نماد برتر- وزیر نیرو با اشاره به همکاری فوق‌العاده دولت با طرح برق امید گفت: انتظار می‌رود طی دو ماه آینده بتوانیم گزارش کمی و مبتنی بر ارقام از نتایج حاصل شده و تغییر رفتار مردم ارایه دهیم.
 وعده وزیر نیرو برای تأمین آب شرب ۱۵۰ هزار روستایی منطقه چابهار تا پایان ۱۴۰۰
نماد برتر- وزیر نیرو، با اشاره به مشکلات شهرستان چابهار در حوزه آب و فاضلاب، گفت: وزارت نیرو در چند سال اخیر اقدامات خوبی را در حوزه تأمین آب شرب انجام داده و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰، حدودا ۱۵۰ هزار نفر از روستاییان این منطقه از آب شرب برخوردار شوند.