11:54 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آینده شغلی

نبودن پارتیشن‌ و محدودیت برای استفاده از اینترنت در سنین و سطوح مختلف!
پایگاه خبری راد: فضای مجازی همانند چاقویی بسیار تیزی می ماند که اگر قوه عاقله کودکان در کنارشان نباشد احتمال آسیب زدن بچه‌ها به خودشان بسیار جدی می شود.
برترین‌ ایده‌های صنایع دریایی معرفی شدند
پایگاه خبری راد: "چهارمین جشنواره ملی دریا، مسیر پیشرفت" با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف این رویداد دریایی به کار خود پایان داد.
نیازمند فرهنگ‌سازی برای استفاده از خدمات روان‌سنجی هستیم/"هر ایرانی، یک پرونده بهداشت روان"
پایگاه خبری راد: اولین و جامع‌ترین سامانه هوشمند دانش‌بنیان روان‌سنجی ایران که از یک ماه پیش با هدف "هر ایرانی، یک پرونده بهداشت و سلامت روان" شروع به عرضه محصولات خود کرده است، مرجعی قابل اعتماد برای "استعدادیابی"، "هدایت تحصیلی" و "همسرگزینی" به شمار می‌آید .
آینده شغلی رشته‌های «علوم پایه» باید تضمین شود
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه طبیعتا انتخاب یک رشته به فرصت‌های مطلوب شغلی آن رشته در آینده بستگی دارد، گفت: امیدواریم آینده و امنیت شغلی افراد در رشته‌های علوم پایه تضمین شود تا آنان بتوانند انتخاب رشته آگاهانه تری داشته باشند.
در آرزوی کار با دست پینه بسته
پایگاه خبری راد: آن چه این روزها بار زیادی را بر دوش کارگران می گذارد، مشکلات اقتصادی است و در این میان بیکار شدن این کارگران به علت تعدیل نیرو و ورشکستگی شرکت ها به دلیل بحران های اقتصادی و به ویژه قاچاق گسترده بار مشکلات را دو صدچندان می‌کند.
«سن اقتصادی» در ایران باید کاهش یابد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: سال‌های زیادی از عمر دانشجویان ما صرف کارهایی شده که تاثیر چندانی در آینده شغلی آنان نداشته، لذا ما باید سال‌های تحصیل را کم کنیم و سن اقتصادی افراد را نیز کاهش دهیم تا آنان زودتر بتوانند وارد بازارکار شوند.
سال ۹۷ باید سال ریشه‌کن کردن بیکاری و بزهکاری باشد
پایگاه خبری راد: یک فعال کارگری ریشه تمام ناهنجاری‌ها را در فقر و بیکاری می‌داند و امیدوار است که در سال ۹۷ بیکاری و بزهکاری ریشه کن شود و بانک‌ها از سودای سود و اصل پول دست بردارند.
نگرانی انگلیسی‌ها از افزایش هزینه‌های زندگی
افزایش تورم، کاهش سطح استانداردهای زندگی و ثابت ماندن دستمزدها در انگلیس، باعث نگرانی در تمام دهک های درآمدی این کشور شده است.
تاکید سه عضو کمیسیون حقوقی مجلس بر شکست انحصار در اشتغال به وکالت
پایگاه خبری راد: سه عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر لزوم شکست انحصار پذیرش وکلا از طریق آزمون وکالت به این موضوع اشاره کردند که به دلیل وجود بحران برای آینده شغلی فارغ‌التحصیلان رشته حقوق باید شرایطی فراهم شود تا آنها بتوانند آزادانه به کار وکالت بپردازند نه اینکه تنها چند تست در آزمون وکالت صلاحیت آنها را مشخص کند.
ادغام شرکت ها؛ بایدها و نبایدها
پایگاه خبری راد: دکتر فریدون قاسم‌زاده - عضو هیات علمی دانشگاه
روی خوش زمستان به صاحبان مشاغل فصلی!
پایگاه خبری راد: بازار مشاغل فصلی چه تابستان باشد و چه زمستان همیشه روی خوبش را به صاحبان این شغل‌ها نشان داده است؛ مثل حالا که هوا سرد شده و همه جا صحبت از بازار گرم شغل‌های فصلی است. اما این فقط یک روی سکه است و روی دیگر سکه آنجاست که بسیاری از صاحبان مشاغل فصلی از بیمه و حقوق و دستمزد کافی برخوردار نیستند و سوز سرما را برای امرار معاش و تامین هزینه‌های زندگی به جان می‌خرند.
صفحه قبل | صفحه بعد