17:45 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آپدیت

 چگونه امنیت حساب‌های کاربری خود را ارتقا دهیم؟
پایگاه خبری راد: کاربران همواره به منظور ارتقای امنیت سایبری و حفاظت بیشتر از حریم خصوصی خود باید اقدامات مختلفی را انجام دهند.
آیفون را هرچه سریعتر آپدیت کنید!
پایگاه خبری راد: کاربران به منظور حفاظت از حریم خصوصی و ارتقای امنیت سایبری گوشی آیفون خود بهتر است هرچه سریعتر نسخه به‌روزرسانی سیستم‌عامل iOS ۱۲.۴ را دریافت کنند.
گوشی شما اندروید ۹ را دریافت می‌کند؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند به انتشار و ارائه نسخه سیستم عامل اندروید ۹ برای برخی از جدیدترین مدل‌های عرضه شده خود اقدام کرده‌اند.
ویندوز ۱۰ را فعلا آپدیت نکنید!
پایگاه خبری راد: مایکروسافت به کاربران هشدار داد جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز ممکن است برای قسمت‌هایی از سیستم‌عامل رایانه آنها مشکلات جدی به وجود بیاورد.
آمریکا هواوی را قلع و قمع می‌کند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دولت آمریکا تصمیم گرفته تمام زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی این کشور را از تجهیزات چینی شرکت هواوی بی نیاز کند.
کاربران گوشی‌های هواوی از واتس‌اپ و اینستاگرام محروم می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: برخی کارشناسان معتقدند با توجه به تداوم تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، از این پس گوشی‌های هوشمند این برند چینی اپلیکیشن‌های فیس بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ را به صورت پیش‌فرض نخواهند داشت.
سد مقاومت هواوی شکست!
پایگاه خبری راد: به عقیده کارشناسان، تحریم‌های جدید واشنگتن توانسته سد مقاومت هواوی را بعد از یک سال بشکند و فروش گوشی‌های هوشمند آن را با کاهش قابل توجهی روبرو کند.
قبل از واریز پول، تماس بگیرید!
پایگاه خبری راد: برخی کلاهبرداران تلاش می‌کنند با ارسال شماره حساب از طریق موبایل یا حساب شبکه‌های اجتماعی افراد، به سوءاستفاده و کلاهبرداری مالی اقدام کنند، بنابراین طی تماس با فردی که به شما پیغام فرستاده می‌توانید از صحت پیام و هویت ارسال‌کننده‌ مطمئن شوید.
آنتی‌ویروس‌ها از کار افتادند!
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که آپدیت جدید ویندوز ۱۰ برخی از نرم افزارهای آنتی ویروس در رایانه را از کار می‌اندازد.
کاربران اندرویدی گوگل‌کروم را آپدیت کنند
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی حالت تاریک (dark mode) را به نسخه اندرویدی مرورگر اینترنتی گوگل کروم اضافه کرده است.
تعیین مهلت فیس‌بوک برای کاربران ویندوزفون
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک اعلام کرده است که تنها تا پایان ماه آوریل ۲۰۱۹ میلادی از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون پشتیبانی خواهد کرد.
حالت تاریک به آیفون می‌آید
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که گوشی‌های آیفون با دریافت آپدیت جدید آی اواس ۱۳.۱ به حالت تاریک (Dark Mode) مجهز خواهند شد.
ترافیک کاذب اینترنتی دردسر آفرین شد
پایگاه خبری راد: اثر حملات دیداس، ارسال ترافیک کاذب بسیاری به سرور و از کار انداختن آن است؛ اتفاقی که اخیراً برای برخی از کسب‌وکارهای ایرانی رخ داده و بهترین راه جلوگیری از آن، استفاده از سرویس‌های امنیتی و به‌روز نگه داشتن آن‌هاست.
ایمیل‌های مشکوک را دریابید
پایگاه خبری راد: یکی از روش‌های انتشار ویروس‌های رایانه‌ای، باز کردن ایمیل‌هایی است که صرفاً جهت انتشار ویروس‌های مخرب و بعضاً سرقت اطلاعات شخصی افراد ارسال می‌شود.
چگونگی رمزگذاری روی گوگل‌کروم
پایگاه خبری راد: یکی از راه‌هایی که از دسترسی افراد غریبه و سایر کاربران به تاریخچه جست وجوهای اینترنتی کاربران رایانه جلوگیری می‌کند، رمزگذاری برای مرورگر اینترنتی مورد استفاده آنهاست.