01:58 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آزمون

زمانبندی ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون بازار سرمایه اعلام شد
نماد برتر- برنامه زمان بندی ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های بازار سرمایه در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ برای داوطلبان اعلام شد.
انتقاد ۱۱ مدرس و استاد حسابداری از نحوه امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی
نماد برتر- ۱۱ مدرس و استاد دوره های آموزشی حسابداران رسمی خواهان ورود وزیر اقتصاد و هیات تشخیص صلاحیت جامعه حسابداران رسمی به امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی شدند.
هر صبری پایانی دارد
نماد برتر- هیات دولت در واکنش به اقدامات مشکوک و ضد امنیت ملی موتورسواران اصفهانی در ۲۲ بهمن و اهانت علیه رئیس جمهور ، اعلام کرد : هر صبری، پایانی دارد.
وعده تولید روزانه ۶ هزاردستگاه محصول جدید ایران خودرو از هفته آینده
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از تولید روزانه ۶ دستگاه تارا در این هفته خبر داد و گفت: قطعات تولیدی مجموعه رایزکو در سال آینده با کاهش ۲۰ درصدی بهای تمام شده در اختیار ایران خودرو قرار می گیرد.
تفاوت سهامداران شرقی و غربی + جاذبه ها و دافعه های بورس ایران
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به تفاوت اصلی سهامداران شرقی و غربی و نحوه انجام مسئولیت اول سازمان بورس، جاذبه ها و دافعه های بورس ایران برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی را اعلام کرد.
اقدامات اجرایی در دوره ریاست/ شرط جدید ورود سرمایه گذاران به بورس
نماد برتر- رئیس سابق سازمان بورس با اعلام اقداماتی که در سال جاری اجرا و تقویت شده، گفت: سرمایه گذاران از این به بعد پس از گذراندن دوره ۶ ماهه آموزشی و موفقیت در آزمون می توانند وارد این بازار تخصصی شوند.
پژو ۲۰۷ پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است/ تست‌های ویژه برای سقف شیشه‌ای
نماد برتر- مدیر پروژه محصول ۲۰۷ پانوراما با اشاره به این‌که این خودرو آزمون‌های ایمنی مورد نیاز عبور کرده، گفت: بر اساس نتایج مثبت حاصل از تست‌ها و ارزیابی‌های به‌عمل آمده، پژو ۲۰۷ پانوراما موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد اروپایی (ECE) شده است.
تولید کیت کرونا با کاهش امکان نتیجه‌گیری منفی کاذب
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس، کیت شناسایی ویروس کرونای ۲ نشانگان تنفسی کرونا عرضه کرده اند که امکان تشخیص منفی کاذب در آن کاهش یافته است.
تحویل اتوبوس‌های ایران خودرو دیزل به شهرداری ها / صرفه جویی۷۰ هزار یورویی
نماد برتر- معاون فروش ایران خودرو دیزل از آغاز تحویل اتوبوس‌های ساخت داخل به شهرداری‌ها خبر داد و گفت: با بومی سازی سالانه ۳ تا ۴ هزار اتوبوس ۷۰ هزار یورو صرفه جویی ارزی می شود.
بررسی روش‌های جایگزین کنکور در سال ۱۴۰۰
نماد برتر- وزیر علوم از بررسی روش‌های جایگزین کنکور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود قبل از ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۱ اخباری درباره آن اعلام شود.
نخستین دوره آموزشی آمادگی آزمون معامله‌گری
نماد برتر- اولین دوره آموزشی آمادگی آزمون معامله‌گری، به صورت آنلاین از سوی مرکز مالی ایران برگزار می شود.
سومین دوره آموزشی آزمون اصول بازار سرمایه برگزار می شود
نماد برتر- مرکز مالی ایران سومین دوره آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه را برگزار می کند.
فراخوان ستاد نانو برای حضور در دوره آموزشی آنلاین کنترل کیفیت
نماد برتر- با توجه به اهمیت و ضرورت آموزش الزامات و مفاهیم استانداردسازی، کنترل و تضمین کیفیت در راستای توسعه محصولات فناوری نانو، گروه استاندارد و ایمنی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دوره آموزشی کنترل کیفیت (QC)، ویژه شرکت های تولیدکننده محصولات فناوری نانو را برگزار می‌کند.
 صنعت خودروسازی باید از رانت دولتی خارج شود
نماد برتر- نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: تا زمانی که رقابت در حوزه خودروسازی نباشد نمی توان انتظار معجزه داشته باشیم.
حمایت پاییزی شبکه آزمایشگاهی برای تحقیقات دانشگاهی و صنعتی/عضویت ۷۵۰ مرکز در شبکه
نماد برتر- مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه در حال حاضر حدود ۷۵۰ مرکز آزمایشگاهی در این شبکه عضو هستند و اطلاعات حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه آزمایشگاهی را در این شبکه به اشتراک گذاشته‌ایم، گفت: برای هر فصل تخفیفاتی برای انجام فعالیت تحقیقاتی محققان در نظر گرفته شده که در برای فصل پاییز برای اساتید تخفیف ۵۰ درصدی شده است.