21:56 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آجیل

تنها خرید آجیل کم نشده، فروش میوه و شیرینی هم کم شده است
پایگاه خبری راد: نتایج نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد بیش از 85 درصد مردم گفته‌اند میزان خرید آجیل و تنقلات آن‌ها برای سال 98 نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
کاهش 15 درصدی قیمت آجیل و خشکبار در سال آینده
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه صنف خشکبار کرمان از کاهش حدود 15 درصدی قیمت آجیل و خشکبار در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: اکنون قیمت آجیل نسبت به 10 روز گذشته 5 درصد کاهش یافته است.
گرانفروشی را به ۱۲۴ گزارش دهید
پایگاه خبری راد: در حالی که رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش از قیمت ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزارتومانی هر کیلوگرم آجیل چهارمغز درنمایشگاه های بهاره خبر داد و گفت که مردم گرانفروشی را به بازرسان مستقر در نمایشگاه های بهاره و سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش کنند تا با آن ها برخورد شود، نگاهی به بازار این محصولات نشان می دهد که فاصله قیمتی قابل توجهی نسبت به این نرخ های اعلامی وجود دارد.
چرا به کلسیم نیاز داریم؟
پایگاه خبری راد: کلسیم یک عنصر شیمیایی و ماده معدنی است که برای زنده ماندن اندام‌ها یا ارگانیسم‌ها ضروری به شمار می‌آید.
قیمت جعبه شیرینی از خود شیرینی بیشتر شده است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قنادان، خشکبار و بستنی البرز با اشاره به گرانی آجیل در بازار گفت: در این شرایط مردم آجیل نخرند و به جای آن از انواع شیرینی و شکلات که قیمت بهتری دارد استفاده کنند.
نمایشگاه‌های بهاره کارش را آغاز کرد
پایگاه خبری راد: نمایشگاه بهاره تهران در حالی آغاز به کار کرد که خبری از توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازاری در این نمایشگاه نیست.
بازار بی‌توجه به ستاد تنظیم بازار/ مرغ ۱۵ هزار تومان!
پایگاه خبری راد: در حالی که ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو مرغ را برای مصرف‌کننده ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده بررسی قیمت‌ها در بازار نشان از آن دارد که هر کیلو مرغ تازه ۱۵ هزار تومان و اقلام دیگر مرغ ۱۶ تا ۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.
کاهش ۲۵ درصدی خرید شیرینی در البرز
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قنادان البرز گفت: در روزهای اخیر خرید شیرینی ۲۵ درصد نسبت به پنج ماه گذشته کاهش داشته است.
افزایش ۴۰۰ میلیون تومانی هزینه آجیل‌فروشی در خراسان‌شمالی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه آجیل‌فروشان بجنورد گفت: یک آجیل‌فروشی در بجنورد باید حداقل ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه داشته باشند تا بتوانند آجیل موردنیاز خود برای فروش در ایام عید خریداری کند.
واردات تخمه آفتابگردان با ارز ثانویه مجاز شد
پایگاه خبری راد: طبق اعلام وزارتخانه‌های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به گمرک جمهوری اسلامی ایران، واردات دانه آفتابگردان آجیلی با تأمین ارز از محل بازار ثانویه مجاز شد.
قیمت آجیل بالا رفت بادام زمینی فراوان شد
پایگاه خبری راد: مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه گفت: قیمت آجیل، بادام کاران این شهرستان را به تولید بادام زمینی بیشتر ترغیب کرد.
داستان ایجاد شفل با 100 میلیون تومان
پایگاه خبری راد: ایجاد شغل با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان و اجرای آزمایشی سامانه مهتا در فروشگاههای تعاونی از مهمترین عناوین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.
واردات ۵۰۰۰ تن گوسفند/ آغاز واردات لاستیک هندی
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به توزیع اقلام اساسی مردم، آمادگی این ستاد برای واگذاری توزیع گوشت وارداتی توسط اتاق تعاون را اعلام کرد و گفت: با این کار دست واسطه‌ها از بازار کوتاه خواهد شد.
آیا در شب عید کمبود مواد غذایی وجود دارد؟
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان این‌که زمستان و ایام شب سال نو کمبودی در مواد غذایی وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: در پی نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد غذایی رشد فزاینده‌ای به خود گرفته که این موضوع در برخی اقلام همچنان ادامه دارد و کاهش قدرت خرید مردم را به‌دنبال داشته است.
 جو روانی و دلالان عامل گرانی آجیل است!
پایگاه خبری راد: در حالی‌که برخی از مسئولان اتحادیه‌های بخش خصوصی می‌گویند گرانی پسته ناشی از کاهش تولید این محصول و کمبود آن است، مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی معتقد است که هیچ کمبودی در زمینه پسته وجود ندارد.