12:48 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2 درصد

قیمت محصولات شرکت آماده عرضه اولیه ۸ تا ۱۹ درصد افزایش یافت
نماد برتر- صنعت غذایی کورش که آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام در بورس است از دریافت مجوز افزایش ۸ تا ۱۹ درصدی انواع روغن ، نهاده های دامی و روغن خام خبر داد.
گزارش امروز بورس با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر
نماد برتر- معاملات امروز بورس درحالی با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی شاخص به پایان رسید که با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر همراه بود.
"مادیرا" گزارش عملکرد ۸ ماهه را با رشد ۷۲ درصدی منتشر کرد
نماد برتر- شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با انتشار گزارش عملکرد ۸ ماه سال مالی جاری، ۱.۳ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷۲ درصد رشد داشته است.
صدور مجوز افزایش سرمایه ۴۲ تا ۴۰۰ درصدی ۸ شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- ۸ شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۴۰۰، ۱۸۰، ۱۱۲، ۱۰۰، ۱۰۰، ۱۰۰ ، ۶۷ و ۴۲ درصدی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
مجوز افزایش ۵۵ درصدی قیمت محصول ۸ شرکت
نماد برتر- هشت شرکت یکی از صنایع فرابورسی از دریافت مجوز افزایش ۵۵ درصدی قیمت فروش شیرخام خبر دادند و با توقف نماد، آماده بازگشایی شدند.
دست پر «حپارسا» در مجمع
نماد برتر- رشد بسیار مطلوب سودآوری «حپارسا» در سال مالی 99 سبب شد تا دست هیات مدیره در تقسیم سود نقدی در مجمع سالانه باز باشد.
سهامداران «زگلدشت» در انتظار 1400
نماد برتر- «زگلدشت» طرح‌های توسعه بسیاری در دست اجرا دارد تا سال 1400 را متفاوت به پایان برساند.
موافقت بانک مرکزی با تزریق ۳.۷ هزار میلیارد نقدینگی با نرخ ۱۹.۵ درصد به بانکها
نماد برتر- بانک مرکزی با تزریق ۳.۷ هزار میلیارد تومان نقدینگی با حداقل نرخ ۱۹.۵ درصد به بانک‌های متقاضی موافقت کرد.
۸۴ درصد خرید فولاد مبارکه در نیمه نخست سال از داخل تامین شده است
نماد برتر- معاون خرید فولاد مبارکه گفت: میزان مبلغ خرید در ۶ ماهه اول سال بالغ بر ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان بوده که ۹ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته و ۸۴ درصد مبلغ خرید از داخل انجام شده است.
افزایش ظرفیت ۴۰۰ هزار تنی کنسانتره مس در سال آینده
نماد برتر- مدیرعامل ملی مس از اکتشاف یک ذخیره بسیار بزرگ معدنی خبر داد و گفت: در سال آینده سه کارخانه کنسانتره مس افتتاح می شود که با بهره برداری ۴۰۰ هزار تن کنسانتره به مجموع تولید داخل اضافه می شود.
نقش قابل توجه ایران در تحکیم همکاری‌های اتحادیه اقتصادی اوراسیا
نماد برتر- وزیر نیرو و مسئول هماهنگی و انسجام‌بخشی بین دستگاهی اجرای موافقت‌نامه موقت تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا گفت: این اتحادیه، یک سازمان نوظهور در بین سازمان‌های منطقه‌ای است و چنانچه بتواند به ضریب بالاتری از اتحاد، همکاری و همگرایی منطقه‌ای سوق یابد، ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های مهم اقتصادی و حتی سیاسی جهان را دارد.
«حسیر» روی ریل زیان
نماد برتر- در حالی که خبرها از عقد قرارداد جدید در «حسیر» حکایت می‌کند اما؛ سهامداران میل بالایی به فروش دارند.
ثر تداوم سه عامل بر بازگشت اعتماد فعالان به بازار سهام
نماد برتر- افزایش ارزش معاملات خرد، افزایش نقدشوندگی، اظهارنظر رئیس سازمان و اتمام حجت با نمادهایی که بازارگردان ندارند از عواملی هستند که در صورت تداوم می توان امید داشت اعتماد به بازار بازگردد.
افزایش سرمایه ۱۹۱۲ درصدی شرکت پرحاشیه منجر به صف خرید شد
نماد برتر- شرکت بورسی و پرحاشیه آذرآب از برنامه افزایش سرمایه ۱۹۱۲ درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر داد و با رشد قیمت سهام و صف خرید روبرو شد.
قیمت ۲۴ محصول شرکت بورسی و قدیمی ۱۱ تا ۶۲ درصد گران شد
نماد برتر- شرکت بورسی و قدیمی تولیدکننده انواع نوشیدنی از افزایش قیمت ۱۱ تا ۶۲ درصدی ۲۴ محصول خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.