15:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیران

مراقبیم قیمت نفت دوباره سقوط نکند
نماد برتر- دبیرکل اوپک اعلام کرد اوپک پلاس در نشست سیاست گذاری نوامبر اطمینان حاصل خواهد کرد قیمت نفت دوباره سقوط شدیدی پیدا نمی کند.
آصفری: عدم تامین مواد اولیه فرصت تولید را از صنایع می‌گیرد
نماد برتر- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تامین مواد اولیه فرصت تولید را از برخی صنایع می‌گیرد و این در حالی است که در صورت تامین مواد اولیه کارخانجات، ظرفیت تولید از ۳۰ به ۶۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.
دورکاری جدید در کار نیست
نماد برتر- با وجود درخواست هایی که در رابطه با اعمال دورکاری برای کارکنان در شرایط موجود کرونا مطرح است، همچنان دولت بر بخش نامه قبلی خود در رابطه با شرایط مشروط تاکید دارد و در این رابطه منعی قائل نیست.
احتمالا اطلاعات مدارک تحصیلی شهروندان ایرانی بصورت عمومی منتشر شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات گفت به دستور رئیس جمهوری با معاونت حقوقیدرخاب بررسی هستیم تا احتمالا اطلاعات مدارک تحصیلی شهروندان ایرانی با حذف بخش‌هایی از حریم خصوصی، بصورت عمومی در اختیار همه قرار دهیم.
شرایط واردات کامیون اعلام شد
نماد برتر- شرایط واردات کامیون‌های حداکثر سه سال کارکرده براساس مصوبه هیات وزیران به گمرک برای اجرا ابلاغ شده است.
لیست کالاهای دپو شده در گمرک به وزارت صمت رفت
نماد برتر- معاون فنی گمرک ایران از ارسال لیست کالاهای اساسی و غیراساسی به وزارت صمت خبر داد.
اسنادی برای ساخت شهر فرودگاهی چابهار
نماد برتر- معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار تاکید کرد که در بسیاری از اسناد بالادستی می‌توان الزام احداث شهر فرودگاهی چابهار را جست‌وجو کرد.
زمزمه‌های عرضه دارا سوم در بورس/بانکی یا خودرویی و فلزی
نماد برتر- پرونده عرضه‌های دارایکم و پالایشی یکم (دارا دوم) در حالی بسته شد که اخیرا وزیر اقتصاد از عرضه صندوق دارا سوم در بورس خبر داد.
مخالفت عربستان با برنامه افزایش تولید نفت اوپک
نماد برتر- روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که عربستان سعودی در حال بررسی لغو برنامه اوپک برای افزایش تولید از ابتدای سال میلادی آینده است.
موافقت هیات دولت با تامین برق مصرف کنندگان ۵ مگاوات و بالاتر از بورس انرژی
نماد برتر- وزیر نیرو از موافقت هیات دولت با تامین برق مصرف کنندگان ۵ مگاوات و بالاتر از بورس انرژی خبر داد تا تولید کنندگان سریع تر به وجه دست یابند و مصرف کنندگان نیز با قیمت مناسب تری برق مورد نیاز را تأمین کنند.
تولید نفت امارات طبق وعده کاهش یافت
نماد برتر- امارات متحده عربی به منظور جبران مازاد تولید نفت در ماه اوت، تولیدش در سپتامبر را هشت درصد کاهش داد و به ۲.۴۷۶ میلیون بشکه در روز رساند و به نرخ پایبندی ۱۱۶ درصد به توافق اوپک پلاس دست یافت.
دستور جهانگیری به ۴ عضو کابینه برای تقویت صنعت چای
نماد برتر- معاون اول رئیس جمهور ضمن موافقت با پیشنهادات ارائه شده از سوی وزیر کشور در خصوص حل مشکلات صنعت چای کشور، از ۴ عضو کابینه خواست تا اجرای این پیشنهادات را پیگیری و در دستور کار قرار دهند.
استفاده از برق نیروگاه ها برای استخراج رمزارز
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق از انتشار آگهی مزایده فروش برق حاصل از تولید توربین های انبساطی نیروگاه های رامین اهواز و شهیدمنتظری اصفهان برای استخراج رمزارزها خبر داد.
احداث سه هزار واحد مسکن محرومین استان مرکزی امروز آغاز می‌شود
نماد برتر- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و اقشار کم درآمد آغاز می شود.