07:51 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

منطقه

راه‌اندازی ۵ هزار مگاوات نیروگاه در دنیا توسط مپنا / مانع سهام ۲۰ درصدی دولت
نماد برتر- مدیرعامل مپنا با اعلام ساخت ۵ هزار مگاوات نیروگاه در کشور‌های مختلف دنیا، گفت: با تعلق بیش از ۲۰ درصد سهام به دولت، یک سنت هم از صندوق توسعه ملی به این شرکت داده نشده است.
تلاش های قطر برای کاهش تنش‌های ایران و آمریکا ادامه دارد
نماد برتر- وزیر خارجه قطر با تاکید بر اهمیت رویدادهای سیاسی در منطقه ، گفت: تلاش ها برای کاهش تنش‌های ایران و آمریکا از طریق تماس‌ها ادامه دارد.
حمایت وزیر کشاورزی از پروژه "غزر" برای رفع موانع تولید
نماد برتر- وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از کارخانجات گروه زر باتوجه به مشکلات سرمایه گذار بخش خصوصی و اجرای پروژه زرکام از حمایت برای رفع چالش های این طرح خبر داد.
سهم ۱۰ درصدی ایران از تجارت بانکرینگ خلیج فارس و کانون جدید سوخت رسانی
نماد برتر- مشاور طرح های پتروشیمی قشم با اشاره به سهم ۱۰ درصدی ایران از تجارت بانکرینگ خلیج فارس از مصوبات مجلس و دولت برای تبدیل به کانون جدید سوخت رسانی به کشتی ها خبر داد.
رشد آسیایی ها در معاملات امروز
نماد برتر- بازارهای آسیایی در معاملات امروز، سه‌شنبه تحت تأثیر رکوردشکنی شاخص‌های وال‌استریت قرار گرفته و با روند افزایشی همراه شدند و در این میان رشد شاخص های بازار چین بیش از همه بود.
سود مطلوب در انتظار سهامداران «سهرمز»
نماد برتر- سال مالی 99 برای «سهرمز» با سود مناسب همراه بود و به نظر می‌رسد مسیرهای صادراتی هموار شده است.
شرکت فرابورسی برای اجاره قطعه زمین ۱۰۴۴ هکتاری قرارداد بست
نماد برتر- شرکت فرابورسی کشت و دامداری فکا از قرارداد با سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو برای اجاره زمین ۱۰۴۴ هکتاری از اراضی استان آذربایجان غربی خبر داد.
دو روایت از سفر رئیس‌ مجلس به روسیه با هدف تسهیل روابط اقتصادی
نماد برتر- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل و رئیس مجلس درباره اهداف سفر رئیس‌ مجلس به روسیه توضیح دادند .
پیش بینی افزایش مصرف و تولید فولاد و مهم‌ترین فرصت های شرکت های ایرانی
نماد برتر- تحلیلگر ارشد بین‌المللی صنایع معدنی با اعلام پیش بینی رشد مصرف و تولید فولاد در سال ۲۰۲۱ ، مهم‌ترین فرصت های صنعت فولاد ایران در آسیا ، اروپا و خاورمیانه را معرفی کرد.
خروج ناو معروف آمریکا از خلیج فارس نشانه تمایل بایدن به کاهش تنش‌ با ایران
نماد برتر- سخنگوی پنتاگون ، خروج ناو هواپیمابر آمریکایی نیمیتز از خلیج‌فارس را نشانه ای از تمایل بایدن برای کاهش تنش‌ها با ایران اعلام کرد .
چشم انداز ذوب آهن برای صادرات ریل به کشورهای منطقه
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به انجام مذاکره برای تأمین ریل مورد نیاز سایر کشورهای منطقه گفت: چشم انداز مطلوبی برای صادرات این محصول استراتژیک دیده می شود.
بازگشت آمریکا به برجام در اولویت قرار دارد
نماد برتر- سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه روابط اروپا و ایران ربطی به کاخ سفید ندارد،گفت: بازگشت آمریکا به برجام در اولویت قرار دارد.
تمرکز بر صندوق‌‌های بورسی و تامین مالی ۵ درصد صادرات غیر نفتی
نماد برتر- مدیرعامل بانک توسعه صادرات از تامین مالی ۵ درصد صادرات غیر نفتی در سال آینده و تمرکز ماه‌‌های گذشته بر فعالیت صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری بورسی خبر داد.
ظرفیت تولید ۱۵۰ میلیون تنی فولاد ایران و عوامل مخرب در ارز آوری
نماد برتر- بنیان‌گذار فولاد مبارکه با اشاره به ظرفیت تولید ۱۵۰ میلیون تنی فولاد ، عوامل مخرب در ارز آوری این صنعت مهم را اعلام کرد .
احتمال عرضه ثانویه سهام آرامکو در صورت مساعد بودن شرایط بازار
نماد برتر- ولیعهد عربستان گفت: در سال‌های آینده سهام بیشتری از آرامکو در صورت مساعد بودن شرایط بازار، عرضه و منابع حاصل به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی منتقل خواهد شد.