20:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

دو میلیون مسکن مهر تحویل داده شد؛ طرح جایگزین آماده است
پایگاه خبری راد: از دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر تاکنون دو میلیون واحد به متقاضیان واگذار شده و از ۳۰۰ هزار باقی مانده ۱۵۰ هزارتای آن متقاضی ندارد. از سوی دیگر طرحی که از آن به عنوان جایگزین مسکن مهر با جامعه هدف اقشار متوسط یاد می‌شود روی میز دولت قرار گرفته است.
ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی شروع می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه برای توسعه شهرهای جدید هیچ راهی جز مراجعه به سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی نداریم، از آغاز عملیات اجرایی ساخت 50 هزار واحد مسکونی با محوریت بخش خصوصی تا پایان امسال خبر داد.
۳۴۰ هزار ناوگان باری براساس کارت هوشمند شناسایی شده اند
پایگاه خبری راد: دهمین مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سنگین و نیمه سنگین اصفهان با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی ورئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.
تامین لاستیک مشکل اساسی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای است
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تامین لاستیک، قطعات و تعمیرات مشکل اساسی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای در کشور است.
تشکیل شورای ساماندهی پایتخت
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تشکیل شورای ساماندهی پایتخت و ارایه راهکارهای اجرایی برای ارتقای کیفیت زندگی در کلانشهر تهران و سیاستگذاری و نظارت بر تحقق برنامه های حفاظت از بافت ها و آثار تاریخی- فرهنگی از اقداماتی است که در شورای عالی معماری و شهرسازی انجام شده است.
اگر دولت سازنده مسکن باشد دیگر نمی‌تواند نظارت کند
پایگاه خبری راد: "تجربه جهانی نشان داده که دولتها سازنده خوبی نیستند؛ اوج سیاست پروژه محوری در قالب مسکن مهر انجام شد که بعد از ۱۱ سال هنوز به اتمام نرسیده است؛ ایرانیان در طول تاریخ خودشان خانه ساخته‌اند و نیازی به دخالت دولت نبوده است".
برنامه احداث ۵۰ هزار مسکن در شهرهای جدید
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی در مجموعه شهرهای جدید را مدنظر داریم که در اولین گام ۱۰ هزار واحد را در هفته دولت کلنگ می زنیم.
بیمارستان در حال ساخت سینای زرند بهمن امسال افتتاح می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی از افتتاح بیمارستان در حال احداث سینای زرند در دهه فجر امسال خبر داد.
قراردادهای اجاره دیگر یک‌ساله نخواهند بود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی از ساکن بودن ۱۱ میلیون نفر از جمعیت شهری در بافت‌های فرسوده کشور خبر داد و با لایحه‌ای که از سوی دولت ارائه شده قراردادهای اجاره از این به بعد دو ساله خواهد شد.
اگر مردم مجری مسکن مهر بودند پروژه سال‌ها پیش تکمیل می‌شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است اگر در بحث مسکن مهر خود مردم متولی ساخت بودند و دولت نقش نظارتی خود را ایفا می‌کرد مطمئنا این پروژه‌ها سالها پیش به نتیجه می‌رسید.
شناور سازی مغروقه‌های اروند و کارون تا دو سال آینده
پایگاه خبری راد: مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از برنامه ریزی برای شناورسازی تمام مغروقه های اروند و کارون که سمت ایران قرار دارند تا دو سال آینده خبر داد.
تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مسکن اقشار ویژه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص اعتبارات تازه جهت کمک هزینه خرید یا ساخت مسکن به اقشار ویژه در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
جزییات سنددار شدن مسکن مهر
پایگاه خبری راد: دیروز مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از اقدامات اولیه برای واگذاری عرصه در جهت سنددار کردن واحدهای مسکن مهر خبر داد.
آخوندی شیوه نامه مجمع عمومی نظام مهندسی را ابلاغ کرد+ جزییات
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی شیوه‌نامه نحوه تشکیل و اداره مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها را اعلام کرد.
برای تحریم‌ها برنامه‌های جدی داریم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی معتقد است با وجود آن‌که تحریم‌های جدید می‌تواند برای ایران مشکلاتی را به وجود آورد، اما قطعا دریاها برای عبور از تحریم‌ها و فشارهای جدید آمادگی کامل دارند.