23:47 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخالفت

جان گرفتن بورسها در آمریکا و اروپا
نماد برتر- شاخصهای مهم بورسی اروپا و آمریکا سبزپوش شدند.
ثبت دومین روز آرام دلار در بازارهای جهانی
نماد برتر- شاخص دلار امروز نیز مانند روز قبل کم تحرک بود.
پرواز شاخص‌های بورسی در آمریکا
نماد برتر- شاخص های مهم بورسی آمریکا به شدت صعودی شدند.
جریمه چند میلیارد دلاری لهستان علیه خط لوله گازی روسیه
نماد برتر- دیده بان ضدانحصارطلبی لهستان شرکت گازپروم را بر سر خط لوله نورد استریم ۲ مبلغ ۷.۶ میلیارد دلار معادل ۶.۴۸ میلیارد یورو جریمه کرد و با این اقدام، جبهه جدیدی در جنگ سیاسی علیه این پروژه گاز طبیعی گشوده شد.
خطر در کمین اقتصاد آمریکا
نماد برتر- خروج ناگهانی دولت ترامپ از مذاکرات بر سر بسته های حمایتی با دموکرات ها می تواند منجر به کاهش شدید رشد اقتصادی آمریکا شود.
لیر ترکیه باز هم ریزش کرد
نماد برتر- ارزش دلار به بالاترین سطح خود در برابر لیر رسید.
دلایل مخالفت رئیس شورای رقابت با عرضه خودرو در بورس کالا اعلام شد
نماد برتر-رئیس شورای رقابت با اشاره به علت قیمت گذاری هر سه ماه یکبار محصولات خودرو ، دلایل مخالفت با عرضه خودرو در بورس کالا را اعلام کرد.
واکنش گمرک به ادعای وزارت صمت: سند ارائه کنید
بعد از اعلام وزارت صمت مبنی بر عدم صدور هیچ بخشنامه ای در رابطه با لزوم ویرایش ثبت سفارش متعاقب تغییر تعرفه، معاون فنی گمرک ایران ضمن ارائه توضیحاتی در این رابطه گفت اگر وزارت صمت حتی در یک مکاتبه اعلام کرده که نیازی به ویرایش ثبت سفارش نیست ان را ارائه کند.
بورس املاک یک بازار مالی است
نماد برتر- اولین مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد: موافقت اصولی با راه‌اندازی بورس املاک صادر شده و به زودی پذیره‌نویسی می‌شود. این بورس در قالب یک شرکت سهامی عام خواهد بود و هیچ کس بیشتر از ۲ و نیم درصد نمی‌تواند سهم داشته باشد.
سهم ۲.۵درصدی در پذیره نویسی بورس املاک/ مزایا و پاسخ به ذهنیت منفی
نماد برتر- اولین مدیرعامل بورس تهران با اعلام سهمیه حداکتر ۲.۵ درصدی هر فرد در پذیره نویسی سهام بورس املاک ۵ هزار میلیارد تومانی ، مزایای پنجمین بورس را تشریح و به یک ذهنیت نادرست پاسخ داد.
پیش بینی طلوع آفتاب اقتصاد جهانی از مشرق در سال ۲۰۲۷
نماد برتر- دو تحلیلگر با واکاوی ارزش دلار ، پایان سیطره اقتصاد آمریکا در جهان، اصلاحات بسیار عمیق در بورس نیویورک و تغییر قدرت کنترل قیمت ها از غرب به شرق را تا سال ۲۰۲۷ پیش بینی کردند.
ارتباط فاسد وزیر پیشنهادی با دو شرکت بورسی/دو تابعیتی و تحصیلات و تجربه اندک
نماد برتر- جلسه رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت صنعت با موافقت ها و مخالفت های حاشیه دار و اتهام فسادهایی درباره دو شرکت بورسی ملی مس و هپکو همراه است.
طرح تامین کالاهای اساسی در اولویت کار مجلس قرار می گیرد
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با در اولویت قرار گرفتن طرح تامین کالاهای اساسی موافقت کردند.
تعجب از احتمال خروج فولاد از بورس کالا و مخالفت با مواضع وزیر درباره گرانی مسکن
نماد برتر- رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس با اعلام تعجب از احتمال خروج فولاد از بورس کالا با هدف ارزان سازی مسکن ، مواضع وزیر راه درباره گرانی مسکن را غیرمنطقی و غیر کارشناسی دانست.