03:46 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مبارزه با قاچاق

گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو به قوه قضاییه ارجاع شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه‌ی واردات خودرو به دستگاه قضایی موافقت کردند.
کمیسیون اقتصادی مجلس در پی اصلاح قانون امور گمرکی
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد: درجلسه امروز کمیسیون اقتصادی لایحه اصلاح قانون امور گمرکی بر اساس ماده ۱۴۱ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت.
50 تن آناناس قاچاق در کجای کرج مخفی شده؟
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان ، از یک سردخانه در کرج 3 هزار و 982 کارتن آناناس قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
دست به دامن افغانی‌کِش‌ها ...
پایگاه خبری راد: جانش را گذاشته کف دستش برای یک لقمه نان؛ تا فرار کند از مردنی که هر لحظه انتظارش را می‌کشد. می‌خواهد، دور شود از این همه ناامنی که خیلی وقت است، روزگارش را سیاه کرده؛ برای همین هم دست به دامن افغانی‌کِش‌ها شده تا او را به بهشت موعودش برسانند.
ماجرای مرگ دو کودک اهوازی در بیمارستان
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت بهداشت علت مرگ دو کودک اهوازی در بیمارستان را تشریح کرد.
چگونه 189 میلیارد تومان ارز در آذربایجان غربی پرید؟
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل و ارجاع 12 مورد پرونده تخلف ارزی به اداره تعزیرات حکومتی استان خبر داد.
قاچاق کالا از سوی برخی ارگانها حمایت می‌شود؟
پایگاه خبری راد: دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری مازندران گفت: قاچاق کالا از سوی یک نفر به تنهایی امکان‌پذیر نیست و ممکن است در برخی موارد نادر از نهاد یا ارگانی نیز حمایت شوند.
مغفول ماندن سهم کشور از دریاها در منابع درسی/ضرورت تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون بنادر دریایی و توسعه صنایع دریایی با تاکید بر اینکه ایران تاکنون به حوزه دریا و اقتصاد دریامحور توجه زیادی نداشته است، گفت: این امر به گونه‌ای است که در آزمون سراسری شاهدیم که خیل عظیمی از داوطلبان به رشته‌های علوم تجربی وارد می‌شوند و این امر نشان می‌دهد که ما قادر به هدایت نخبگان برای ورود به این عرصه نبوده‌ایم.
قاچاق سوخت چالش‌های جدی‌ را برای کشور ایجاد کرده است
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته حقوقی قراردادها و امور بین‌المللی کمیسیون انرژی مجلس گفت: براساس آمارها روزانه حدود ۱۰ میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می‌شود که سرمایه هنگفتی را از کشور بیرون می‌برد.
جزئیات نرخ سوخت شناورها
پایگاه خبری راد: مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، جزئیات نرخ سوخت شناورها را اعلام کرد.
کالاهای قاچاق خارجی در بسته‌بندی ایرانی!
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 19 هزار قطعه انواع کالای قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال، از یک انبار در شهرک صنعتی صفادشت خبر داد.
کاهش خروج غیرقانونی کالاهای اساسی
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کاهش خروج غیرقانونی کالاهای اساسی که در ماه‌های گذشته ناشی از نوسانات ارزی شتاب بالایی گرفته بود، خبر داد.
بازگشایی بازارچه سیف در مرز کردستان به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد: استاندار کردستان گفت: بازگشایی بازارچه سیف از وعده‌هایم به مردم سقز بوده و بر سر پیمان خود هستم.
سوالات 4 نماینده از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی در دستور کار مجلس
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان وزرای نیرو و جهادکشاورزی برای پاسخ به سوال کامران، محجوب، قاضی‌پور و شاعری هستند.
ایجاد 2 مرز مشترک جدید ایران با ترکیه به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد: استاندار آذربایجان غربی با تشریح برخی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر اخیر خود و وزیر کشور به ترکیه گفت: در نشستی که به همراه وزیر کشور با مقامات کشور ترکیه داشتیم ایجاد مرز رسمی در کوزه‌رش سلماس و بورالان ماکو پیگیری شد.