04:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شورای اسلامی

آثار طرح جهش تولید و تامین مسکن از زبان یک عضو کمیسیون عمران
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که یکی از اهداف طرح جهش تولید و تامین مسکن بازگرداندن تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن با تکلیف دولت به ساخت واحدهای مسکونی است.
 مجلس در برابر افزایش غیر قانونی نرخ بلیت هواپیما کوتاه نمی‌آید
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که از تمام ظرفیت های قانونی خود برای برخورد با افزایش غیر قانونی قیمت بلیت ایرلاین ها استفاده خواهیم کرد.
پتانسیل بالای بازار سهام برای سرمایه گذاری
نماد برتر- محمد حسن نژاد: «در حال حاضر بازار سرمایه از ارزندگی زیادی برخوردار است و سهام داران نباید به راحتی دارایی خود را از دست بدهند.»
تصمیم به تعطیل کردن پایتخت نتیجه می دهد اگر ...
نماد برتر- رئیس کانون شورای اسلامی کار البرز با بیان اینکه اگر نتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم در ماههای آینده با مشکل رو به رو خواهیم شد، تاکید کرد: تصمیم به تعطیلی پایتخت و کلان شهرها موثر است به شرطی که همه مردم همکاری و رعایت کنند و دولت کنترل و نظارت جدی تری داشته باشد.
کدام ایرلاین ها به دستور وزیر راه مبنی بر بازگشت قیمت بلیت هواپیما بی توجهی کردند؟
نماد برتر- مهرماه بود که انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ نامه ی جدید بلیت هواپیما را منتشر کرد که بر اساس آن به بهانه ی کرونا و گرانی نرخ ارز، از اول آبان قیمت کف هر دقیقه پرواز از ۳ هزار به ۸ هزار تومان افزایش پیدا می‌ کرد و در نتیجه آن قیمت بلیت بین ۱۵۵ تا۳۰۰درصد گران شد.
هزینه‌کرد 1500 میلیاردی برای اجرای طرح‌های هادی و ایمن‌سازی روستاها در سال 98
نماد برتر- معاون پارلمانی و عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در زمینه تهیه و اجرای طرح های هادی و ایمن سازی روستاها خصوصا در مناطقی که از حادثه سیل 98 آسیب دیدند مجموعا بیش از 1500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.
ضعف شناسایی مالکان خانه های خالی
نماد برتر- عدم اتصال سامانه املاک و اسکان با دستگاههای مرتبط بخصوص سازمان ثبت اسناد و املاک، وضع مالیات برای خانه های خالی را دچار مشکل کرده است.
 طرح جهش تولید و تامین مسکن ثبات را ه بازار برمی‌گرداند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طرح جهش تولید و تامین مسکن می‌تواند در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیرات مثبتی را در خروج دلالان از بازار و تعادل بین عرضه و تقاضا داشته باشند.
بودن یا نبودن شبکه ملی اطلاعات ربطی به حمله‌های سایبری ندارد
نماد برتر- یک عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات پهنای باند ارزان می‌شود، درباره حملات سایبری گفت: حملات سایبری ممکن است از داخل کشور یا خارج انجام شود، زیرا شبکه ملی اطلاعات به اینترنت وصل است و بر این اساس امکان حمله از خارج کشور نیز وجود دارد، اما بودن یا نبودن شبکه ملی اطلاعات ربطی به حمله‌های سایبری ندارد.
طرح جهش تولید و تامین مسکن عرضه و تقاضا را متعادل می‌کند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با تکلیف دولت به ساخت مسکن عرضه در بازار افزایش یافته و تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار خواهد شد.
نقدینگی شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر باید در استان بوشهر هزینه شود
نماد برتر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی باید با وفاق و اتحاد به‌دنبال تصویب طرح‌های گوناگون برای پیشرفت استان بوشهر باشند.
هزینه های تولید برای کشاورزان مضاعف شده است/کود شیمیایی اوره با قیمت یارانه‌ای ارائه شود
نماد برتر- جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
عرضه مواداولیه معدنی در بورس کالا زنجیره فولاد را بر هم می‌ریزد
نماد برتر- رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه‌ای خطاب به رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به تفضیل شش ایراد مهم طرح مجلس برای بازار فولاد را تشریح کرده و برای اصلاح هر یک از آن ها پیشنهاداتی ارائه کرد.
۹ طرح پیشنهادی برای واردات خودرو
نماد برتر- به دنبال اینکه ارائه ۹ طرح پیشنهادی از سوی انجمن واردکنندگان خودرو برای واردات خودرو، دبیر این انجمن نیز معتقد است که در حال حاضر و باتوجه به شرایط فعلی صنعت خودرو و بازار آن و همچنین با وجود انتقاد وزیر از کیفیت خودروهای داخلی، بخش‌خصوصی قادر به واردات خودرو حتی بدون انتقال یک دلار ارز است.
سه وزارتخانه ملزم به اقدام جدی برای کاهش قیمت‎ها شدند
نماد برتر- در جلسه عصر یکشنبه(۱۸ آبان) هیات دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، تحولات سیاسی خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و متناسب با تحولات جدید، سیاست‌های جدید اقتصادی و بین‌المللی بررسی شد.