08:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهریار

تامین مناسب و به موقع قطعات مورد نیاز است
پایگاه خبری راد: خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامی‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاییدی بر تلاش‌های خود در راستای افزایش رضایت مشتریان از شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، دریافت كند و صعودی 18 پله‌ای را از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه، تجربه كند.
تهران از مرز بحران آبی عبور کرد
پایگاه خبری راد: استان تهران بزرگترین پایگاه جمعیتی در کشور را دارد که در کنار آن هیچ رودخانه‌ پرآبی بنا نشده و منابع آب آن محدود گزارش می‌شود؛ علاوه‌بر این با داشتن سهم سرانه آب تجدید پذیرغیرمتعارف ۳۵۰ مترمکعب در سال، از مرز بحران عبور کرده است؛ این در حالیست که این میزان در کل کشور ۱۶۶۶ و در دنیا ۶۶۶۰ مترمکعب در سال است.
چالش وزارت ارتباطات با خصوصی‌سازی "غیردقیق" مخابرات
پایگاه خبری راد: موضوع واگذاری مخابرات به عنوان اولین و بزرگترین شرکت مخابراتی کشور به بخش خصوصی بعد از هشت سال هنوز در اظهارنظرهای مقامات دولتی دارای اهمیت است تا جایی که وزیر جوان ارتباطات هم اخیرا به این قضیه واکنش نشان داده و آن را "غیردقیق" توصیف کرده است.
معرفی گسل مسبب زلزله 5.2 ریشتری تهران و البرز/بررسی وضعیت آسیب زمین‌لرزه 29 آذر
پایگاه خبری راد: بر اساس مطالعات پژوهشگران سازمان زمین‌شناسی گسل ماهدشت -جنوب کرج گسل مسبب زمین‌لرزه 5.2 ریشتر شامگاه استان‌های البرز و تهران بوده است و دارای سازوکار فشاری همراه با مؤلفه راستا لغز است و می‌توان این گسله را ادامه شرقی گسل جنوب اشتهارد از پهنه گسلی ایپک برشمرد.
نبرد نابرابر پوشاک ایرانی با برندهای تقلبی
پایگاه خبری راد: عضو علی‌البدل هیئت‌ مدیره اتحادیه کالای کشباف و جوراب تهران گفت: با توجه به شرایطی که در ایران برای تولیدکنندگان پوشاک وجود دارد می‌توان گفت در بازارهای خارجی رقابت برای تولیدکنندگان ایرانی‌ راحت‌تر است.
تشکیل کانون گردوغبار نتیجه برداشت بی رویه آب زیرزمینی است
پایگاه خبری راد: رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: استفاده بی‌رویه از آب­‌های زیرزمینی علاوه بر افت شدید سطح سفره‌های آب زیرزمینی و فرونشست دشت­‌ها، بحران دیگری را به صورت کانون‌های گرد و غبار پدید آورده است.
ارکان هیات مدیره انجمن خبرنگاران صنعت و بازار خودرو مشخص شد
پایگاه خبری راد: رئیس، نایب رئیس و دبیر انجمن صنفی کارگری خبرنگاران صنعت و بازار خودرو استان تهران مشخص شدند.
اتمام پروژه فاضلاب تهران تا سال ۱۴۰۰
پایگاه خبری راد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از افزایش حدود دو برابری ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تهران در چهار سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه فاضلاب تهران تا سال ۱۴۰۰ به اتمام می رسد.
یک‌طرفه شدن محور کندوان و محدودیت تردد در جاده هراز
پایگاه خبری راد: ‌تردد تریلر و کامیون در محور کندوان ممنوع و این جاده فردا از ساعت ۱۴ تا ۲۴ یک‌طرفه است، در محور هراز نیز تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و همچنین فردا، ممنوع است.
اعمال محدودیت ترافیکی در ۳ جاده منتهی به شمال
پایگاه خبری راد: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه هفته جاری از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛‌ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه، از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
وقتی مرغ یک‌پا دارد/ در قاچاق پوشاک دست‌های پنهان درکار است؟
پایگاه خبری راد: سالهاست تولیدکنندگان داخلی از قاچاق پوشاک و مبارزه ناکارآمد با آن فریاد سر داده‌اند اما در حالی آمارهای داخلی از کاهش حجم قاچاق پوشاک خبر می‌دهد که آمارهای بین المللی به طور کل ارقام ارائه شده در داخل کشور را زیر سئوال می‌برد.
جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه ۱۲ تا شنبه ۱۵ مهر ماه را اعلام کرد.
توصیه‌های ۶ روزه هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: تسریع در برداشت نارنگی‌های پیش‌رس، خودداری از تردد دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها و جابجایی کندوها به مناطق گرمسیر از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی است که برای روزهای پنجشنبه تا سه‌شنبه (۶ تا ۱۱ مهرماه) از سوی اداره هواشناسی کشاورزی صادر شده است.
پایان حادثه تیراندازی در مجلس و حرم امام(ره)
پایگاه خبری راد: یک مقام آگاه از پایان عملیات تروریستی که صبح امروز در مجلس شورای اسلامی رخ داد، خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد