03:48 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهردار

روش‌های تامین مالی از بورس/ انتشار ۵۳ هزار میلیارد تومان اوراق در ۴ ماه امسال
نماد برتر- فرهنگ حسینی، روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه را تشریح کرد و گفت: حجم اوراق مالی منتشره در بازار سرمایه در چهار ماه اول سال ۱۳۹۹ بیش از ۵۳ هزار میلیارد تومان بوده است.
پایان مرداد، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی بساز و بفروش ها
نماد برتر- معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام اینکه امسال به پرونده مالیاتی بساز و بفروش هایی که پروانه ساخت آنها در سال ۱۳۹۵ و سالهای پس از آن صادر شده، رسیدگی می کنیم، گفت: این دسته از مودیان مکلف به تسلیم اظهارنامه تا پایان مردادماه و پرداخت مالیات متعلق هستند.
آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته چین
نماد برتر- شرکت‌های دانش‌بنیان تا ۱۰ شهریورماه فرصت دارند برای حضور در بزرگترین و با نفوذترین نمایشگاه علمی و فناوری چین ثبت نام کنند.
تکمیل متروی تهران در ایستگاه بازار سرمایه
نماد برتر- خطوط ۳،۶،۷ متروی تهران و سامانه اتوبوسرانی شهر تهران با انتشار اوراق مشارکت به مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریالی تکمیل می شوند.
انتشار اوراق مشارکت برای تکمیل خطوط متروی تهران
نماد برتر- اوراق مشارکت برای تکمیل خطوط سه، هفت و شش متروی تهران و سامانه اتوبوسرانی شهر تهران به مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال منتشر می‌شود.
تشریح جزئیات طرح تفصیلی منطقه۲۲/ایجاد کمیته ویژه بررسی توافقات منطقه
نماد برتر- معاون شهرسازی شهردار تهران در مورد جزییات طرح تفصیلی ویژه منطقه ۲۲ که به تازگی در شورای شهر به تصویب رسید توضیحاتی را ارائه کرد.
شهرداری هم دست به دامان بازار سرمایه شد
نماد برتر- بر اساس اعلام مدیر عامل تامین سرمایه بانک ملت، ۷۳۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت برای شهرداری شیراز و اصفهان منتشر و تامین مالی صورت گرفت.
غرفه های عرضه دام زنده برای عید قربان برپا نمی شود/سفارش نذورات به قصابی ها
نماد برتر- رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا غرفه های عرضه دام زنده برای عید قربان برپا نمی شود، گفت:مردم می توانند چند روز قبل از عید قربان نذورات خود را به قصابی ها سفارش دهند و در روز عید قربان گوشت ذبح شده در صبح همان روز را دریافت کنند.
باوجود کاهش قیمت­‌ها، حباب سکه همچنان بالاست
نماد برتر- رئیس شورای شهر تهران ضمن تشکر از شهردار و معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کردکه مجوز صدور انتشار اوراق مشارکت صادر شده است.
حل مشکل انتشار اوراق مشارکت مترو و اتوبوس با تلاشهای بامدادی معاون شهردار
نماد برتر- رئیس شورای شهر تهران ضمن تشکر از شهردار و معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کردکه مجوز صدور انتشار اوراق مشارکت صادر شده است.
ماجرای تعطیلی واگن سازی تهران چیست؟
نماد برتر- اخیرا اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی کامل شرکت واگن سازی تهران مطرح شده است، اما به گفته مدیر عامل این شرکت چون قرارداد جدیدی با شرکت واگن سازی تهران بسته نشده این احتمال وجود دارد که تا انعقاد قرارداد جدید بخش تولید این شرکت فعالیت نداشته باشد، اما بخش تعمیر و نگهداری همچنان فعال خواهد بود.
افزایش جعل و کلاهبرداری/ کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی شرکت لیزینگی از ۱۳۰۰ نفر
نماد برتر- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی از اقدامات این پلیس در بهار ۹۹ را تشریح کرد.
ارزیابی یک طرح گردشگری بعد از دو سال
نماد برتر- شهرهای گردشگری بالاخره روند ارزیابی را پس از دو سال سپری می‌کنند و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از آغاز اجرای طرح ارزیابی تخصصی و رتبه‌بندی برندهای گردشگری شهری توسط این شرکت و تحت نظارت معاونت گردشگری و اداره‌کل مطالعات و آموزش گردشگری خبر داده است.
بررسی سرنوشت طرح‌های کلان ملی معاونت علمی/اجرای کند تورین ملی به دلیل کمبود اعتبارات
نماد برتر- رئیس مرکز طرح‌های کلان ملی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری با اشاره به سرنوشت برخی از طرح‌های کلان گفت: اجرای طرح تورین ملی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی به دلیل سرمایه‌گذاری عظیم با کندی در حال اجراست و در زمینه تولید رادیوداروها قرارداد جدیدی به امضا رسیده است، علاوه بر آن در زمینه زباله‌سوزها نیز مذاکراتی انجام شده؛ ولی به دلیل سرمایه‌گذاری‌های زیادی که می‌طلبد، این مذاکرات تاکنون به انعقاد قرار نرسیده است.
اطلاعیه سازمان فاوای شهرداری تهران درباره اختلال شبانه برخی سایت‌ها
نماد برتر- شب گذشته به دلیل قطع شدن قسمتی از فیبر نوری شهرداری، ارتباطات مرکز داده آسیاتک که از بستر زیر ساخت فیزیکی فیبر نوری شهرداری استفاده می‌کند دچار اختلال شد که از دسترس خارج شدن برخی سایت‌های داخلی را در پی داشت.