20:03 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتخابات ریاست جمهوری

اقتصاد ایران در سال آینده از رشد منفی خارج می شود
نماد برتر- واحد اطلاعات اکونومیست در گزارشی به بررسی آثار تحریم های بانکی ایران پرداخت و پیام بینی کرد که اقتصاد ایران در سال آینده از رشد منفی خارج و به رشد مثبت دو درصدی دست یابد.
بازار طلا به چاپ پول دل بسته است
نماد برتر- ثابت ماندن قیمت طلا در محدوده ۱۹۰۰ دلار ممکن است آرامش پیش از طوفان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دو هفته دیگر آمریکا باشد و بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند در بحبوحه سطح بالای اضطراب بازار، در حاشیه بمانند.
اتفاقاتی که امروز در بازار سهام میافتد
نماد برتر- سناریوهایی که برای معاملات امروز می‌توان همچنان مطرح کرد، به رویداد مهمی گره خورده که از دید فعالان بازار دورنمای بازار سهام را با یک دوگانگی مواجه کرده است.
ایست دلار در معاملات خارجی
نماد برتر- ارزش دلار مقابل یورو و پوند کاهش یافت.
سفر وزیر انرژی آمریکا نیمه کاره ماند
نماد برتر- وزیر انرژی آمریکا پس از این که تست کرونای دو تن از همراهان امنیتی وی مثبت اعلام شد، سفرش به میدوست را نیمه تمام گذاشت و به واشنگتن بازگشت.
دلار در مقابل رقبا بالا رفت
نماد برتر- ارزهای اروپایی و آسیایی عقبگرد زیادی مقابل دلار داشتند.
پیش بینی بازار سهام بعداز انتخابات آمریکا / اصلاح قیمت ۵۰ درصدی ۵۰۰ شرکت
نماد برتر- کارگزار بورس با اعلام اصلاح قیمت ۳۰ تا ۵۰ درصدی ۵۰۰ شرکت در سه ماه ، اثر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر بازار سهام را ناچیز پیش بینی کرد.
باقری: تحریم ١٨ بانک ایرانی نمایش تبلیغاتی ترامپ برای انتخابات آمریکاست
نماد برتر- رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تحریم ١٨ بانک ایرانی را شوی تبلیغاتی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده دانست.
ریزش بورسها در اروپا و آمریکا
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی غربی قرمزپوش شدند.
پیش بینی کارشناسی از آینده بورس
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه این بازار به صورت خودانتظام اصلاح قیمتی داشته است، اظهار کرد: روند صعودی بازار سرمایه ادامه دارد اما این صعود نسبت به چهار ماه نخست سال جاری منطقی تر خواهد بود.
از صعود قیمت نفت خبری نیست
نماد برتر- بانک OCBC سنگاپور پیش بینی کرد که قیمت نفت برنت تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر آمریکا بین ۴۰ تا ۴۳ دلار معامله خواهد شد.
اوج گیری جهانی دلار
نماد برتر- شاخص دلار جای خود را در کانال ۹۳ واحدی تحکیم کرد.
زنگنه: دیگر وارد کار دولتی نمی‌شوم
نماد برتر- وزیر نفت در مورد احتمال نامزد شدنش برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بازنشستگی سیاسی معنا ندارد، اما با اتمام این دوره خود، هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد.
گلدمن ساکس: پیروزی بایدن به نفع نفت است
نماد برتر- گلدمن ساکس در یک ارزیابی جدید اعلام کرد پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده آمریکا عامل صعودی برای قیمتهای نفت خواهد بود زیرا هزینه صنعت شیل را افزایش داده و احتمالا باعث افت ارزش دلار می شود.
صعود خفیف دلار در معاملات خارجی
نماد برتر- پس از دو ریزش، شاخص دلار صعودی شد.