11:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اشخاص حقوقی

 ارایه برنامه‌های جدید کارت سوخت در هفته آینده
پایگاه خبری راد: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هفته آینده برنامه‌های جدیدی را برای اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در نظر داریم که در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مهلت الزام استفاده از کارت سوخت تمدید می‌شود؟
پایگاه خبری راد: نهم خرداد ماه بود که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به‌طور رسمی اعلام کرد که از ۲۰ مردادماه استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی و سوخت‌رسانی تنها با این کارت امکان پذیر می‌شود، اما به‌تازگی وزیر نفت اعلام کرده که احتمال تمدید این تاریخ وجود دارد.
بهترین روش برای دسترسی سریع به کارت‌های سوخت
پایگاه خبری راد: استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان از ۲۰ مردادماه اجباری می‌شود و لازم است که مالکان وسیله نقلیه در روزهای باقی‌مانده نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.
داستان جدید اعلام حقوق و مزایای مدیران
پایگاه خبری راد: با وجود تکلیف قانونی برای شفاف‌سازی حقوق و مزایای مدیران و کارکنان و ثبت آن در سامانه حقوق و مزایا، نه تنها تاکنون تمام دستگاه‌ها برای اعلام پرداختی‌های خود ورود نکرده‌اند، بلکه انتقال سامانه به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بلاتکلیفی آن خود ماجرایی دیگر است.
احتمال عقب‌گرد سازندگان از مسکن امید
پایگاه خبری راد: برنامه تولید ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط دولت با احتمال کناره‌گیری سازندگان و ناکارآمد تلقی کردن اعطای کارت اعتباری مصالح ساختمانی و انتقاد به بخشنامه ارجاع کار ممکن است دچار اختلال شود.
چرا قانون صدور چک اصلاح شد؟
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی از سال گذشته ساماندهی صدور چک‌ها را در دستور کار قرار داده که به نظر می‌رسد تاکید این بانک شفاف‌سازی نقل و انتقالات مالی و جلوگیری از افزایش آمار چک‌های برگشتی و ساماندهی این موضوع است.
مهلت ۱۰ روزه برای ارسال اطلاعات چک‌های برگشتی لغو شد
بانک مرکزی قانون جدید صدور چک را که از سوی مجلس تصویب و در شورای نگهبان تایید شده به شبکه بانکی ابلاغ و جزئیات آن را نیز تشریح کرده است.
فهرست جدید دریافت‌کنندگان ارز نیمایی و دولتی
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی آخرین فهرست دریافت‌کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را اعلام کرد.
پشت پرده حساب‌های بانکی مشکوک در یزد
پایگاه خبری راد: مدیر کل امور مالیاتی استان یزد، تمام اهتمام این سازمان را تعامل با مودیان برای وارد آمدن کمترین فشار مالی ذکر کرد و تاکید کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی آماده همکاری در جهت رونق تولید خواهیم بود.
ایجاد 1320 فرصت شغلی برای جوانان در 520 طرح
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از بهره برداری ۵۲۰ طرح در حوزه جوانان با همکاری مشترک وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: این طرح‌ها به ایجاد ۱۳۲۰ فرصت شغلی منجر شده است.
شرط پرداخت تسهیلات به مدیران سازمان‌ها و مقامات رده بالا
پایگاه خبری راد: در سال جاری پرداخت هر گونه تسهیلاتی به مدیران سازمان‌ها از محل منابع آن‌ها مشروط به این است که باید همانند سایر کارکنان دستگاه مربوطه بوده و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آن به اطلاع عموم برسد.
قول وزیر کار به کارگران هفت‌تپه
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به پیش‌شرط‌های واگذاری سرخابی‌ها، پیگیری مطالبات کارگران هفت‌تپه توسط وزیر کار، ایجاد بانک جامع اطلاعات تعاونی‌ها و اختصاص بودجه هزار میلیارد تومانی برای اشتغال و کارآفرینی اختصاص داشت.
بانک اطلاعات تعاونی‌ها رونمایی شد
پایگاه خبری راد: بانک جامع اطلاعات تعاونی های کشور با هدف ایجاد زیرساخت اولیه و بسترسازی برای دریافت اطلاعات تعاونی‌ها رونمایی شد.
مجوزهای حذف یارانه‌بگیران بایگانی شد!
پایگاه خبری راد: در حالی دولت تصویب نشدن پیشنهاد خود برای اعطای یارانه به خانوارهای نیازمند را بهانه‌ای برای ادامه پرداخت یکسان یارانه به تمامی افراد جامعه در سال‌جاری قرار داده است که نه‌تنها در قانون بودجه ۱۳۹۷ بلکه در قوانین سال‌های قبل نیز به صراحت مکلف به حذف یارانه افراد پردرآمد و دهک‌های بالایی و پرداخت به خانوارهای نیازمند بوده است. نتیجه اجرا نشدن کامل تکالیف قانونی درباره یارانه‌بگیران، ادامه پرداخت یارانه به حدود ۷۸ میلیون نفر است.
ثبت سفارش کالاهای مصرفی خارجی دارای مشابه ایرانی ممنوع شد
پایگاه خبری راد: دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با بیان اینکه نصف مردودی‌های خودروهای سنگین در معاینه فنی مجدد دارای برگه معاینه فنی هستند، خواستار نظارت جدی وزارت راه بر عملکرد مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین شد.