18:56 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

آغاز تولید مسکن با سرمایه بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهرهایی که مسکن مهر به اتمام رسیده عملیات احداث واحدهای مسکونی برای اقشار متوسط را آغاز کرده‌ایم که تا دهه فجر این تعداد به ۵۰ هزار واحد می‌رسد؛ هم‌چنین شرکت عمران ظرفیت بالایی برای افزایش ساخت و ساز و اشتغال کشور از طریق احداث شهرک‌های تفریحی و گردشگری دارد.
آنگاه که یک پدیده «هواشناسی» به «آسیب اجتماعی» بدل می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان هواشناسی، تاثیر گرمایش جهانی روی سکونت‌گاه‌های انسانی اعم از شهری و روستایی را تایید می‌کند و معتقد است که گرمایش جهانی به عنوان یک پدیده مخرب هواشناختی، پتانسیل آن را دارد که به یک پدیده مخرب اجتماعی هم تبدیل شود.
یک قاره، سه کشور، یک بندر
پایگاه خبری راد: چند ماه پس از امضای توافق سه جانبه میان ایران، افغانستان و هندوستان بر سر توسعه بندر ایرانی چابهار، بار دیگر مقامات سه کشور به مذاکره نشستند تا این بار تصمیمات کلان گذشته را در مرحله اجرا بررسی کنند.
پیشنهادهای ۱۰گانه برای توسعه چابهار و بنادر کشور
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر در دریانوردی با تاکید بر اینکه حضور و پیگیری مقامات سه کشور ایران، هندوستان و افغانستان اهمیت بالایی در مسیر توسعه بندر چابهار دارد، پیشنهادهای ایران برای توسعه فعالیت‌های بندری و اقتصادی دریایی در منطقه را تشریح کرد.
جایگزینی ریال و روپیه به جای دلار در توسعه بندر چابهار
پایگاه خبری راد: هند اعلام کرد در حال ارزیابی مکانیزم پرداختی بر حسب روپیه و ریال در طرح توسعه بندر چابهار به منظور دور زدن تحریم‌های آمریکا است.
ایوانکی پذیرای سرریز جمعیت تهران می‌شود
پایگاه خبری راد: شهر جدید ایوانکی در ۵۵ کیلومتری تهران که منتظر طرح در هیات وزیران است به جذب سرریز جمعیت پایتخت و کمک به توسعه صنعتی منطقه سمنان کمک خواهد کرد.
ساخت ترمینال ۸۰ هزار متری در تهران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پیگیری طرح ساخت یک ترمینال ۸۰ هزار مترمربعی فرودگاهی در تهران خبر داد.
افتتاح آزادراه تهران - شمال مشروط به رعایت نکات ایمنی و فنی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است که هرچند در سال جاری اقدامات فنی لازم در قطعه نخست آزاد راه تهران - شمال به پایان می‌رسد، اما برای زیربار ترافیک بردن این مسیر قطعا تمام شرایط ایمنی و فنی لحاظ خواهد شد.
توزیع اولین محموله لاستیک بین رانندگان آغاز شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح ۴ اقدام فوری دولت برای توزیع لاستیک بین رانندگان گفت: هفته آینده اولین محموله لاستیک از محل سازمان اموال تملیکی بین رانندگان توزیع می‌شود.
مدیرعامل عمران پردیس کنار رفت+ سوابق سرپرست جدید
پایگاه خبری راد: سعید غفوری از مدیرعاملی شرکت عمران شهر جدید پردیس کنار رفت و حبیب الله چاغروندی، مدیرکل دفتر نظارت و کنترل پروژه شهرهای جدید که سابقه مدیرعاملی شرکت عمران پرند را در کارنامه دارد به عنوان سرپرست، جایگزین غفوری شد.
جابجایی ایستگاه راه‌آهن فامنین همدان انجام شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جابه‌جایی ایستگاه راه‌آهن فامنین به منظور رفاه حال مردم این شهرستان، گفت: در نظر است این جابجایی در نزدیک‌ترین نقطه این شهر و در کمترین زمان ممکن انجام گیرد.
سالانه 200 هزار مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است
پایگاه خبری راد: ‌قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد که طی 5 سال گذشته به طور میانگین سالانه حدود 200 هزار واحد و در مجموع یک میلیون و 25 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.
پیدا شدن معاون وزیر و 4 کارشناس وزارت راه در کویرهای سمنان
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان از پیدا شدن معاون وزیر راه و چهار کارشناس همراه وی در کویرهای استان سمنان خبر داد.
افزایش ۲ برابری قیمت لاستیک خودرو
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک از افزایش دو برابری قیمت لاستیک‌های ایرانی و وارداتی در بخش ناوگان سبک و سنگین خبر داد و گفت: با توجه به نیاز ۶۰ درصدی ناوگان جاده‌ای به واردات لاستیک مطرح شده که ارز دولتی برای واردات این بخش اختصاص یابد.
۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور متقاضی ندارند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ۲۰۰هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره در کشور وجود دارد که ۱۰۰هزار واحد آن فاقد متقاضی است.