02:56 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطعات

واگذاری سهام ایران خودرو، دو زیرمجموعه و ۴ شرکت بورسی خارج از معاملات دیروز
نماد برتر- دیروز واگذاری سهام ایران خودرو، دو زیرمجموعه و چهار شرکت بورسی دیگر به ارزش ۴۰ میلیون تا ۱۱۶.۴ میلیارد تومان بصورت معامله خارج از جلسه معاملاتی انجام شد.
سایپا با توضیح درباره نرخ ارز، برنامه تولید ، محصول جدید و ... آماده بازگشت شد
نماد برتر- سایپا درباره ظرفیت محصول شاهین، برنامه تولید ۴ ماه پایانی سال، نرخ ارز وارداتی، متوسط ارزبری هر خودرو، رونمایی از محصول جدید و ... توضیح داد و آماده بازگشت به تابلو شد.
اثر بومی‌سازی ۱۰۰ هزار قطعه فولادمبارکه با کاهش ارزبری ۷.۷ هزار میلیاردی
نماد برتر- معاون خرید فولاد مبارکه گفت: از سال ۸۱ تا به امروز ۱۰۰ هزار قطعه در این شرکت بومی‌سازی شده و با کاهش ارزبری ۷.۷ هزار میلیارد تومانی، سیستم تأمین پایدارتری ایجاد شده است.
ذوب آهن با تولید محصول جدید در میان چهار شرکت جهان قرار گرفت
نماد برتر- شرکت ذوب آهن در راستای بومی سازی و تولید ریل های مورد نیاز راه آهن و مترو با تولید انبوه ریل زبانه سوزن به جمع چهار تولید کننده در جهان پیوست .
زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۱۴ شرکت برای افزایش سرمایه ۶۷ تا ۹۴۹ درصدی
نماد برتر- یک پتروشیمی، زیرمجموعه ایران خودرو و ۱۲ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟
نماد برتر- اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.
چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟
نماد برتر- انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.
عرضه انرژی در بورس راه خودکفایی صنعت برق  است
نماد برتر- معاون راهبردی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با تاکید بر خودکفایی اقتصادی در صنعت برق گفت: عرضه برق در بورس منابع جدید برای تحقق خودکفایی اقتصادی در این صنعت است.
۱۰۰ هزار خودروی ناقص و پیشنهاداتی برای ترخیص سریع قطعات از گمرک
نماد برتر- نایب رئیس انجمن قطعه‌سازان با اعلام وجود۱۰۰ هزار خودروی ناقص و بزرگ‌ترین آفت تولید ، چند پیشنهاد برای ترخیص سریع قطعات انبوه از گمرک ارایه کرد.
حمایت از ایده‌های توسعه محصول با استفاده از دستگاه اسپارک پلاسما سینترینگ
نماد برتر- با هدف توسعه محصول با استفاده از دستگاه اسپارک پلاسما سینترینگ، فراخوانی برای جذب ایده‌های نو توسط مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (آیکن) اعلام شد.
صدور اظهارنامه ترخیص بیش از ۷۸ هزار تن کالاهای اساسی در گمرکات هرمزگان+فیلم
نماد برتر- مدیرکل گمرک شهید رجایی و ناظر گمرکات استان هرمزگان اظهار کرد: بیش از ۷۸ هزار تن اظهارنامه برای ترخیص کالاهای اساسی صادر شده که در حال طی کردن تشریفات گمرکی خود هستند و در سریعترین زمان ممکن به بازار خواهد رسید.
امضای قرارداد داخلی‌سازی واحد کنترل گیربکس‌های نیمه اتوماتیک
نماد برتر- گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش ساخت داخل تولید، قرارداد تولید واحد کنترل الکترونیکی (TCU) گیربکس های نیمه اتوماتیک را با جهاد دانشگاهی امضا کرد.
حمایت ۷۰ درصدی از راهکارهای بهینه سازی کشت بافت گیاهی پایه گردو و انگور
نماد برتر- فراخوان حل نیاز تحقیقاتی در زمینه توسعه پروتکل بهینه کشت بافت گیاهی ارقام مختلف پایه‌های گردو و انگور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شد.
امکان تبادل ایده میان شرکت‌های ایرانی و اروپایی فراهم شد
نماد برتر- با برگزاری همایش تجاری ایران-اروپا برای شرکت‌های ایرانی امکان تبادل ایده‌ها و تخصص‌ها و همچنین شناسایی و برقراری ارتباط با شرکای تجاری بالقوه فراهم شد.
ادامه مهاجرت شرکای اپل از چین در دوران بایدن
نماد برتر- متلاشی شدن زنجیره تامین جهانی فناوری که در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ آغاز شد، به نظر می رسد در دوران جو بایدن هم ادامه پیدا می کند.